באיירן מינכן 22/23: אליפות זה לא מספיק| היום שאחרי לבה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏21/7/22.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,763
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    אני חושב שההצלחה של אלונסו בלברקוזן עד כה כל כך פנומנלית שאם יביא דאבל ולפחות חצי גמר באירופית, ידגדג לו מאוד להמשיך לעוד עונה, מה גם שוירץ למשל כבר התחייב לעונה נוספת ושחקני הרכש החדשים ישארו בסבירות גבוהה.
    אני חושב שגם באייר שלא רעבים ללחם ישקיעו לא מעט עונה הבאה אם יחליט להישאר, גם אם יימכרו כוכב אחד, כמו עם דיאבי, אני בהחלט רואה את מחלקת הסקאוטינג של לברקוזן מביאה לו את השחקנים הנכונים.

    זהו ווין ווין. לברקוזן מרוויחה עוד עונה עם אלונסו ונכסים רבים, ואלונסו יכול להמשיך את האתגר עוד עונה ולנסות להוכיח שגם בבמה הגדולה של הצ'מפיונס יש לו מה לתרום.

    ממה שהתרשמתי מאופיו, הוא לא נרתע מאתגרים ויש לו את היכולת להתרכז לחלןטטן בעבודה ולא לתת לרעשי הרקע מסביב להפריע לו.

    אחרת אין לי הסבר איך הוא לקח סגל נחמד והפך אותו לקבוצה בלתי מנוצחת עם מאזן מדהים של 28-4-0, שמוציאה את המקסימום משחקנים רבים, אפילו טה שעד העונה חשבתי שמדובר בבלם לבוכום.

    לגבי טוכל. אני חושב שהשיקול הוא שלהחליף מאמן פוסט ינואר לא עובד כפי שחזינו עונה שעברה.

    כנראה שמקווים שהמהלך הזה יפוגג את אי הודאות, וישחרר את השחקנים.

    אם יהיה עוד הפסד בבית מול לייפציג כנראה שלא תהיה ברירה
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,763
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מקבל את התיקון
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,505
    לייקים שהתקבלו:
    3,505
    מין:
    זכר
    תשמע תומאס טוכל הפסיד כמות של משחקים 'גדולים ומכריעים' בצורה ממש חריגה, מעבר לזה שמדובר בעלבון שלמאמן של באיירן מינכן יש מאזן של הפסד בכל משחק רביעי. אני חושש שגם ליגת האלופות כן עלולה לברוח להם נגד לאציו. האפקט שאתה יוצר כרגע הוא לא מספיק גדול ולא סופי. ונניח שצ'אבי אלונסו מגיע לבאווירה בתחילת 2025/26, מי מעביר את הזמן שם במינכן בעונה הבאה לשנה - האנסי פליק? רעיון טוב, חוץ מזה?
    האמת שאני חושב שבין כל הדיבורים, ואני לא באמת יודע מה נכתב ב"בילד" וכאלה - עושים להארי קיין עוול עצום, גם אם הוא פישל העונה במשחקים מכריעים. זו רק עונת הבכורה שלו עדיין, יש כל כך הרבה שחקנים מאכזבים שם. אין כאן שום מנחוס של קיין ושום קללה וכן הלאה, הוא עושה את שלו. ואם היה לו גביע הליגה עם טוטנהאם זה היה שונה? הוא גם יכול לקחת שם אליפות בשנה הבאה..
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,501
    לייקים שהתקבלו:
    2,106
    מין:
    זכר
    לאציו תעבור את הגומלין בגרמניה בשלום - ותעיף את באירן מינכן - זו תהיה סנסציה שנשמעת לי בזיונית ובדיונית.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,505
    לייקים שהתקבלו:
    3,505
    מין:
    זכר
    יש לא לזכות באליפות אחרי כל כך הרבה שנים, גם להיכשל במשחק מכריע נגד היריבה הגדולה - ויש לעשות את ה-"פ.צ הווילווד" כמו שפעם קראו לבאיירן מינכן כפי שהיה נגד פרייבורג. ראיתי איך פרייבורג, קבוצה בינונית כן? עם שלוש התקפות ברציפות בלי שאף שחקן של באיירן עושה לזה סוף - פאול, להרחיק כמו שצריך, לא יודע. באיירן לא חיברה שתי מסירות. נראית עייפה פיזית ומנטאלית, נכשלת בכל המעברים. כבר כבשה שער ועלתה איכשהו ל-1:2 ולא הצליחה לשמור על זה. אני לא זוכר את עצמי בחיים מרחם על באיירן מינכן ואני אוהד כדורגל משנת 2000. לא ריחמתי עליה כשהם קיבלו חמישייה מוולפסבורג, לא ריחמתי עליה כשהם עפו בשלב הבתים השני ב-2003, לא ריחמתי עליה כשאוליבר קאן היה מעורר רחמים. כעת? בחירת מאמן כל-כך גרועה. ג'מאל מוסאילה מדהים, עושה רושם שלמנואל נוייר יש עדיין מה למכור אבל כדאי לרענן, לא רוצה להגיד שהארי קיין הביא לוזריות כי זו תגובה של ילד קטן והוא בסדר - אבל באיירן קטסטרופה ואני כבר לא כל כך בטוח שהיא תעבור את לאציו למען האמת.
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,145
    הגיע הזמן לתת לדניאל לראות קצת דשא
     
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,145