הדיון הקולינרי של הקופה אמריקה

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י Franco, ‏13/7/11.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נריה, אני לא מכיר הרבה מדינות שתושביהן יכולים להוכיח שהם אוטוכטונים (ילידי המקום מאז ומעולם), אבל גם אם נקבל את חלק מהטענות עדיין מדובר במיעוט. יש מטבח ישראלי, כמו שיש מטבח פרואני, כמו שיש מטבח יווני, איטלקי, ספרדי, צרפתי מרוקאי, צ'יליאני וכו'... כי בסופו של דבר מתגבשים להם מתכונים אופייניים לכל מדינה, מאכלים פופולריים יותר, שאמנם משתנים לאורך השנים אבל בנקודת זמן מסוימת מאפיינים את המטבח המקומי. אני לא אומר שזה ככה, אין פה נכון או לא נכון, אבל זו הדרך שלי להסתכל על זה.

    איתי, עם כל הכבוד לשף הספציפי, לפרואנים זועמים, לצ'יליאנים אדישים ואולי גם לחוק סטייל השמפניה שיקבע בעתיד, מבחינתי הפיסקו הוא צ'יליאני באותה מידה שהוא פרואני ולא של אף אחת מהן, וכל ה"בעייתיות" והרעש שקיימים סביב הנושא מגוחכים.

     
  2. Burrito Ortega Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/10
    הודעות:
    332
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך נפלתי בפח בדיוק?. מה זה מטבח אמריקאי?. המבוגר וצ'יפס?. גם זה לא שלהם. הכל פיקציה. כנ"ל לגבי המבטח הישראלי. חומוס זה ישראלי?. לא. פלאפל? גם לא. סלט ערבי?. לישראל יש מאכלים של עדות. ומה שכביכול נחשב ישראלי כמו החומוס והפלאפל סופח מהמדינות השכנות.

    בכל מקרה זאת רק דעתי.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    כן, אני מבין את הזלזול בתרבות ארה"ב (לפעמים מוצדקת, לפעמים לא) אבל אמריקאי יכול להיות גם פרואני, מכסיקני וארגנטינאי. לא?