הכושר הגופני והמנטליות של הכדורגלן הישראלי

הנושא בפורום 'אירוח שמעון אבוחצירא' פורסם ע"י EuropeGuy, ‏26/1/13.

  1. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    ברוך הבא לפורום שמעון אבוחצרה ותודה שפינית מזמנך עבורנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    אשמח לשאול מספר שאלות:

    1. רמת הכושר הגופני בארץ. האם תוכל להסביר לנו מעט מדוע רמת הכושר הגופני בארץ לוקה מאוד יחסית לרמה בחו"ל? (בעיקר קצב משחק איטי וסטטי יחסית לחו"ל) האם בתור שחקן לדעתך מדובר בחשש של השחקנים "לעבוד קשה יותר", או שמה היעדר רמת אימונים טובה מספיק? אין ספק שמתסכל אותנו האוהדים לראות שחקנים מוכשרים אך בלי כושר טוב מספיק יחסית לקצב המשחק בחו"ל, מה שמונע מקהל רב יותר לקנות כרטיסים ולבוא למגרשים.

    2. אודה לך אם תוכל לדרג (מ 1 עד 5) בכנות את חשיבות הגורמים הבאים לכדורגלן הישראלי, על פי ראיית עולמך: מיקום העיר, שכר, כמות קהל, מספר דק' (פוטנציאליות שהשחקן מאמין שיקבל), ומאמן.

    3. מה הדעה שלך כשחקן על התקשורת בישראל?

    4. שאלה על רמת נבחרת ישראל. אוהדים רבים מתוסכלים מהעובדה שכשהשחקנים לובשים את מדי הנבחרת הם לא משחקים באותה הרמה שאנו רואים במשחקי הקבוצות בליגה שלהם, לראייה המשחק מול רוסיה בו היינו נראים מפוחדים, סטטים, מאבדים כדורים ובעיקר נראים כמפחדים מהצל של עצמנו. האם תוכל להסביר לנו מעט, בתור שחקן נבחרת ישראל, את הקשיים המנטליים והסיבות לעובדה שאנחנו מסוגלים להרבה יותר אך לא מצליחים עדיין ליישם זאת?

    מתנצל אם השאלות קצת ארוכות, והרבה בהצלחה בהמשך הקריירה המקצועית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/13
  2. שמעון אבוחצירא Member

    הצטרף ב:
    ‏24/1/13
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיראה יש הרבה סיבות להבדלים בכושר אי אפשר לפרט על הכל
    אישית כשחקן ניראה לי שהרבה מזה תלוי בבגרות של השחקן עצמו רק אחרי שאתה משחק כמה שנים אתה מבין כמה חשוב לשמור על גישה של מקצוען וחיים ספורטיבים
    לגבי הנבחרת לדעתי ישראל נמצאת ברמה טובה יחסית לאירופה,בדיוק באמצע. הקושי יכול להיות בגלל שכדורגל זה משחק של הרבה תיאום וכידוע בנבחרת אי אפשר לפתח אותו תיאום שמפתחים ברמה של הקבוצות.
    מבחינה מנטלית אני מבין את הלחץ והתגרשות לפני משחק חשוב,גם לי יש את זה אבל בסופו של דבר צריך לזכור שאנחנו מקצוענים וצריכים לעשות את העבודה שלנו בצורה הכי טובה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/1/13