המחזור ה-28 לעונת 2020/21 ב-SerieA:: לוהט בתחתית, משחק אש בצמרת.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏19/3/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,671
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    הכי מסוכן אולי כלפי השלט שהוא בעט בו בסוף המשחק
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הכי פחות גרוע כי ביובה אי אפשר לומר על מישהו שהיה טוב.

    חלוץ שהיה לו משחק טוב לא עומד על 0 שערים מ-9 בעיטות לשער. חלקם במצבים קורצים מאוד. זה כמו להגיד שלמוראטה היה משחק טוב.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    מחטיאן היה גרוע מאוד - עוד לפני הפציעה - שקרתה תוך כדי החמצה מול שער ריק ללא שוער.
    להזכירך.

    אני לא בא לקחת ממנו את החצי הראשון המעולה של העונה. ברור שחלק גדול מהנקודות הרבות שרומא השיגה בסיבוב הראשון - חתומות על שמו.
    חתומות.

    אבל איך שנגמר הסיבוב הראשון נגמר לו המצבר.
    היה גרוע בתחילת סיבוב שני. ובמהרה הוא נפצע. וגם כשיחזור מהפציעה אתה תראה שמחטיאן - את היכולת שהראה לנו בסיבוב הראשון: הוא כבר לא ישחזר שוב.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    נ-ב: רומא חטפה רביעיות ושלישיות מהגדולות של הליגה גם בסיבוב הראשון כשמחטיאן היה בשיא של השיא.

    יש פה ליקויי טכני ופסיכולוגי מצד השחקנים וליקוי וטקטי ופסיכולוגי מצד המאמן (יש בכלל עבודה פסיכולוגית מצד פונסקה? יש מימד כזה בעבודתו כמאמן?).

    זה לא עניין של הופ שחקן אחד יהיה/לא יהיה ואז הכל ישתנה.
    -את זה אתה יכול להגיד (יותר בכיוון של וורטו) על משחקים כמו זה של פארמה.
    אולם ההפסד לנאפולי לא קשור ללא או כן מחטיאן נמצא על המגרש, ואפילו נמצא בשיאו.
     
  5. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    לפחות אני לא כותב על דברים שאין לי מושג בהם (סטטיסטיקות וכו') :)

    פשוט לא נכון אבל נגיע לזה.
    סטראקושה קיבל הרבה גולים באשמתו (הגול מלאוטארו, סמפדוריה שהיה בושה ועוד) ואינזאגי המשיך לתת לו לפתוח, אז לא רק שהוא הוציא אותו מההרכב באיחור, הוא גם פתח איתו בהמשך העונה והפלא ופלא, הוא שוב קיבל גולים מצחיקים, אפילו נגד קבוצתך האהודה אבל פרט זה משום מה נעלם מזכרונך.

    שוב לא נכון.
    פארולו גם שיחק כבלם נגד ססואלו ועשה כמה טעויות, פארולו שיחק נגד קליארי כבלם ומהצד שלו שתי התקפות כמעט נגמרו בגול (בשליפה ממה שאני זוכר, אם אבדוק בטח אמצא עוד). חשבתי שאתה רואה משחקים של לאציו? (....). נו ומה היה נגד ורונה? זה לא אשמת אינזאגי שהפסדנו? ומה היה נגד לוקאקו שב-2-1 כשהיינו חם במשחק הוא הכניס אותו וחירב לנו תמשחק? זו לא אשמת אינזאגי? אז אשמת מי? אולי אשמתי.

    פארס היה מעולה נגד יובנטוס, היה מעולה נגד קרוטונה, היה מעולה נגד בולוניה, היה מעולה נגד טורינו (במשחק ההתקפה הכי טוב שלנו, שאגב בו פתחו גם פריירהו מוריקי, מוזר...), וגם זה רק בשליפה ממה שזכור לי. לא מבין איזה משחקים ראית, אבל להגיד גם שמארוסיץ' מציג יכולת טובה זה תלוש מהמציאות, צר לי. הוא נתן גול אחד בברגמו, חוץ מזה אפס אחד גדול כל העונה. אולי אתה לא רואה מספיק משחקים.. מניח (לפי התגובות והלייקים) שהיתר פה בכלל לא.

    זה לא משנה, הוא יודע שצ'ירו צריך מנוחה, זה זעק לשמייים ולא סתם הוא הוציא אותו במשחקים האחרונים, ולא בגארבג' טיים. אז כן, זה בהחלט משהו שצדקתי לגביו.

    אתה קורא ל-11 דקות, 13,14, 9 וכו' 'שיחק משמעותית'?! די נו. אף אחד בעולם לא היה מצליח להשפיע על משחקים עם כמות כזו עלובה של דקות. וזה ככה כל העונה.. כמו שאמרתי, כשהוא פתח בהרכב נגד טורינו, לאציו שיחקה את הכדורגל הכי טוב שלה בשנים האחרונות. פריירה שחקן סופר סופר מוכשר, ואם ישחק יותר לטעמי יהפוך לכוכב ברמת אלברטו וסאביץ'. מי שלא ראה/רואה אותו לא יכול לחוות דעה, ולא יכול לערער על דעתי.

    ראה ערך לסעיף פריירה*. פשוט אותו המקרה. כן היו לו משחק-שניים לא טובים, אבל הוא שחקן רכש שבא ממדינה זרה וכו' וכו'. כבר לשלוח אותו הביתה על סמך הדקות האלה שאתה מראה? לא רציני, לא ראוי, אפילו ילדותי.

    -----

    לעצם העניין, לוטיטו קיבל באיזור ה-65 מיליון מליגת האלופות, ובקיץ האחרון הוא שם בערך 40 מיליון על רכש, כשזה עוד אחרי שנאבקנו על אליפות ולא היה צורך להשקיע כ"כ הרבה. אז למה אחרי עונה גרועה עם בעיות כ"כ גדולות בהגנה וחלקים מסוימים בקישור הוא לא ישקיע הרבה יותר? פשוט אין ברירה, ואם יגיע מאמן יותר טוב הוא לא יתפשר על מה שיש כרגע. ללכת עוד עונה עם מה שיש כרגע בהגנה זה להיות מזוכיסט ולהיכשל מלכתחילה.

    לדעתי אלגרי ולאציו זה חיבור מושלם, קבוצה עם פוטנציאל להצליח שצריכה בדיוק את האיש הנכון להוביל אותה לשם. אם לוטיטו נותן לו תקציב טוב אין סיבה שהוא יסרב להגיע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/21