המחזור ה-32 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏1/4/22.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הוא נלחם על טופ 4 אז קשה להגיד מזעזעת, אבל כתבתי בעבר ואני עדין חושב שמדובר במאמן סתמי וגנרי לחלוטין שאם לא היה שחקן עבר בחיים לא היה מקבל את המשרה בארסנל וגם לא ממשיך בה.

    הייתה הרבה חוסר יציבות בקונטה של טוטנהאם, אבל כן יש שם דברים מעניינים שאני נניח לא ראיתי בשום שלב בארסנל של ארטטה.

    יונייטד בירידה גדולה משנה שעברה, גם לסטר, טוטנהאם התחילה את העונה רע מאוד, השנה הנוכחית הייתה אמורה להיות השנה שבה ארסנל חוזרת לטופ 4 ואולי גם עושה עוד התקדמות כקבוצה כדי שבשנה הבאה נוכל גם לדבר על עוד קפיצת מדרגה. בפועל ארסנל מציגה שוב כדורגל מאוד בינוני, מאוד חסר רעיונות, וגם אם תגרד טופ 4 אני לא מזהה איזה התקדמות גדולה השנה כדי לגרום לי לחשוב ששנה הבאה יהיה משהו אחר מלבד אולי מאבק על טופ 4 וגם שם זה תלוי המון בקריסות של אחרות הרבה לפני שזה תלוי בארסנל.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ארסנל צריכה שיח' סעודי בראש ההנהלה ומאמן מגה סטאר על הקווים. ללא שניהם אין לה שום סיכוי לחזור להיות קבוצת צמרת רצינית ובמיוחד שעכשיו גם ניוקאסל הופכת לקבוצה עם כוח משמעותי בכדורגל האנגלי.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קונטה מנג׳ר פנטסטי. בעיניי אחרי גוארדיולה וקלופ הוא הכי טוב בליגה, גם יותר מטוכל (לא רחוק מאחוריו). וכשאני מסתכל על הליגה הגרמנית או הספרדית כיום אני גם לא בדיוק מוצא מנג׳ר שהייתי לוקח לפניו. בקיצור, מהטופ של הטופ של אירופה. יצא לי לראות את טוטנהאם לא מעט תחתיו ואני כל משחק מתרשם מדפוסי המשחק שלהם, משחקים בנגיעה, יציאות יעילות ומהירות קדימה, מסודרים מושלם בהגנה... בקיצור, קבוצה של קונטה.

    אז להשוות בין ארטטה לקונטה זה בעצם להגיד ״ארטטה לא מנג׳ר טופ עולמי״, ואני לא חושב שיש הרבה שיחלקו על האמירה הזאת. הוא רחוק משם כרגע. אבל יש פה נטייה לשפוט דברים בצורה של שחור/לבן, כאילו אם ארטטה הוא לא קונטה אז הוא סתמי וגנרי, זה לאו דווקא המצב. יש שכבת ביניים של מאמנים שהם טובים אבל לא מצוינים, זה בסדר. ארטטה, רוג׳רס, מויס, ברונו לאג׳ (לאז׳?), פוטר, האזנהוטל. מתוכם השניים האחרונים בעיקר מאמנים בקבוצות מאוד מוגבלות מבחינת משאבים ועל כן יש סיכוי גדול יותר שהם כן יצליחו לעשות קפיצת מדרגה בעתיד.

    ארטטה פתח את העונה גרוע, הצליח לייצב חלק מהדברים בארסנל, כרגע נמצא במאבק טופ4. נוטה להסכים שאין שם סימנים שמעידים על הרבה יותר מזה כרגע, אבל בהתחשב במפלצתיות שלנו ושל סיטי, ובעובדה שלצ׳לסי סגל משמעותית טוב יותר - האם הגיוני לצפות *כרגע* ליותר ממנו?

    קצת בדומה לרוג׳רס אצלנו, סיכוי טוב שארטטה הוא מאמן ביניים, ושאחריו ארסנל תצטרך לכוון גבוה יותר. אבל זה לא אומר שהוא לא עושה כלום עכשיו.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני חושב שארסנל היום הייתה צריכה להיות צמודה לצ'לסי בגלל שצ'לסי מאוד לא יציבה השנה. ובעיקר, כמו שאתה כתבת, הייתה צריכה להראות דברים תחת ארטטה שיגרמו לך להאמין שהיא יכולה לעשות עוד קפיצת מדרגה בעתיד, ואני לא ראיתי את זה השנה.

    רוג'רס השנה נכשל בלסטר, אבל אסור לשכוח שבניגוד לארטטה, הוא בשנתיים הראשונות בלסטר עשה אחלה עבודה, והביא את לסטר קרוב מאוד למקסום שלה עם פספוס של טופ 4 ממש במחזורים האחרונים במועדון שמבחינת גודל, כוח משיכה, תקציב וכיוצא בזה הוא נחות מארסנל בכל פרמטר ואמור לראות את הגב של ארסנל ולא הפוך.

    אותו הדבר מוייס בווסטהאם, שוב מועדון נחות בארסנל בכל פרמטר, ועדין הוא סיים מעל ארסנל בטבלה בשנה שעברה, וגם השנה הוא לפחות כרגע קרוב מאוד לארסנל.

    וכאן בעצם השאלה המרכזית, איך אתה רואה ותופס את ארסנל. כי בסופו של יום, גם אם היית שואל אותי בשנה שעברה כשרוג'רס ומוייס עשו עונה מצוינת וסיימו מעל ארסנל, לא הייתי חושב שהם צריכים לאמן את ארסנל. אני חושב שארסנל עם כל הביקורות על הניהול שלה כן צריכה לשאוף למאמן טופ או קרוב מאוד לזה. וארטטה לא שם ולא קרוב לשם. גם רוג'רס ומוייס לא שם, אבל כמו שאמרתי ההשוואה צריכה להיות למועדון כמו טוטנהאם נניח, שהיה לו את פוצ'טינו ועכשיו יש לו את קונטה, ואין שום סיבה בעולם שאם טוטנהאם מצליחה להשיג מאמנים ברמה הזאת ארסנל לא תצליח או לפחות תשאף לשם.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    @Sir Alex Ferguson
    רוג׳רס הוכיח יותר ממנו במספר מועדונים, אין ספק. הכוונה שלי הייתה שארטטה יכול להיות לארסנל מה שרוג׳רס היה לליברפול בהיבט של ״מאמן מעבר״: מקדם צעירים, מחזיר את הקבוצה לאיזורים שהיא צריכה להיות בהם בטבלה, מנחיל סגנון משחק סביר. כלומר גם אם הוא לא יתפתח להיות מאמן טופ - מה שעוד יכול לקרות, למרות שכיום גם בעיניי זה פחות סביר - העבודה שהוא עושה עכשיו בארסנל יכולה להיות התחלה של חזרה שלהם לטופ האמיתי.

    ועל כן השאלה המרכזית כפי שניסחת אותה היא נכונה, ובעיניי התשובה היא ש*כיום* ארסנל צריכה להכיר במגבלות שלה לעומת ליברפול-סיטי-צ׳לסי, ולכוון לחזור לטופ4 קודם כל. לא סתם הם לא סיימו בטופ4 כבר 6 שנים, ואם ארטטה יחזיר אותם לשם העונה, הוא עשה את שלו.

    עם תכנון ורכש נכון, אולי בסוף העונה הבאה ארסנל תוכל להסתכל רחוק יותר מזה, לא לפני לדעתי. ועל כן כרגע נראה ארטטה זה גוד אינאף. כך או כך - קודם כל שיגיע לצ׳מפיונס העונה ויסיים את הג׳וב.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    רודג'רס לא השאיר כמעט כלום אחריו בליברפול שאפשר להגיד עליו שהיה מאמן מעבר.
    כח פירמינו, מילנר וגומז באו כרונולוגית אצלו. אבל כבר באופן די ברור הוכ היה לקראת עזיבה לפי הלך הרוח.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    זה שהיום אין זכר לקבוצה שלו לא אומר שהוא לא השאיר כלום. לפניו היינו במקומות שחורים מאוד עם הודג׳סון ודלגליש, הוא החזיר אותנו למקומות הרלוונטיים אלינו ואז מכרו לו את סוארז ושנה אח״כ את סטרלינג, כשהמחליפים היו לחלוטין לא ברמה. טרנט התחיל להתאמן עם הבוגרים תחתיו, גומז קיבל דקות (אמנם לא כבלם), קוטיניו קפץ בכמה רמות, הנדרסון התקדם המון.

    סביר להניח שאם קלופ היה מגיע, נניח, אחרי הודג׳סון - היה לוקח לו עוד שנה-שנתיים להביא את הקבוצה להישגים. בפועל בעונה הראשונה שלו הגענו לגמר גביע הליגה וגמר האירופית, עם הסגל שרוג׳רס עצמו השאיר. הוא קיצר את התהליך לדעתי.

    לגבי פירמינו,
    דוגמא מצוינת למה מבדיל מאמן ענק ממאמן טוב. הרי מדובר בשחקן הזייה, אני חושב שאם לא ההברקה של קלופ לשחק איתו בfalse 9 ולתת לו להתרוצץ איפה שבא לו על המגרש, הקריירה שלו הייתה נראית אחרת לגמרי. רוג׳רס לא ידע מה לעשות איתו וזרק אותו בכל מיני עמדות הזויות (כולל ווינגבאק), קלופ הגיע והבין שיש פה יהלום שיכול להיות בורג מרכזי בהצלחה שלנו בעתיד.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פירמינו הגיע עם איכויות של false 9 מהופנהיים (אם אני לא טועה הוא היה '10' שמתפקד כמו חלוץ שני, ועל המגרש זה היה מאוד דומה לתיפקוד שלו בליברפול עם סלאח ומאנה). זו לא הייתה הברקה גדולה במיוחד של קלופ כמו הזיה מוחלטת של רוג'רס לשחק איתו כווינגבק.

    רוג'רס מנג'ר לא רע שנהנה מיח"צ מעולה, אבל אני חושב שהוא עשה מספיק קילומטראז' בקריירה כדי לא להיות רלבנטי למועדון דרג א'. גם אם נוציא את העונה המזעזעת שעוברת על לסטר, בכל פעם שהוא צריך לשבור את תקרת הזכוכית שלו הוא מחרבן במכנסיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/22
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    העמדה שהוא שיחק בה בהופנהיים הייתה אכן ׳10׳ לרוב עד כמה שידוע לי, עמדה שלא הייתה קיימת אצלנו מבחינת קלופ. לשים אותו לבד בחוד ולתת לו להסתובב בעמדות הקישור/הגנה זאת לא החלטה קלה בכלל. ההזייה של לשחק איתו כווינגבאק כנראה גוברת על החוכמה של לשחק איתו false 9, עם זה אני מסכים.

    מסכים גם עם השורה התחתונה לגבי רוג׳רס - זאת בול הפואנטה שלי. הוא כבר הוכיח מהסיבות שציינת שהוא לא מאמן דרג א׳ אלא ב׳ או ג׳. ואלה מאמנים שיכולים להתאים לתקופות מסוימות במועדוני טופ, אותן תקופות מעבר עליהן אני מדבר. לקבוצות כמו ליברפול של הודג׳סון או ארסנל של ונגר (המאוחר)/אמרי, שהיו קבוצות שסיימו במקומות 6-7-8, מאמן דרג ב׳ יכול להתאים לזמן מסוים.

    כרגע נראה שארטטה איפשהו שם. וזה לא אסון מבחינת ארסנל. בטח לא אם ייקח אותם לצ׳מפיונס העונה.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    המבחן של להיות מאמן טוב אבל לא על זה להגיע/להתחרות על טופ 4?

    כי סולשאייר עשה את זה פעמיים ואפילו לאמפרד עשה את זה.
    ארטטה מדצמבר 19 בארסנל, היו לו כבר יותר מ5 חלונות לבנות קבוצה ולגבש זהות.
    סיים פעמיים מקום 8 עם סגל שמוכיח היום שצריך להתחרות על טופ 4, במועדון עם היסטוריה וכבוד לא היו נותנים לו בחיים לפתוח עונה שלישית עם הישגים כאלה.
    אחרי 3 שנים הוא מתחרה על טופ 4 תודות לקריסת מערכות ביונייטד ומדברים איתי ״מאמן שנמצא בשכבת הביניים״ ושלא הכל שחור/לבן.
    אנחנו מדברים על ארסנל או וולבס? רק שלא יגמר.

    יש פה סולשאייר all the way והדבר הכי מסוכן אם אתה קשור רגשית למועדון זה לבזבז עליו כשרון וזמן בדיוק כמו שעשו עם סולשאייר ב2020.
    כמובן, בקרוב תגיע הארכת החוזה המבורכת.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    דייץ' הזה יודע משהו בכדורגל חוץ מלסמן 200 פעם על הראש ועל CHIN UP וכל הבולשיט המאוס הזה?
    דבר קצת כדורגל, הקבוצה שלך ניראת כמו בדיחה.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    3-2 קורנה....וואי וואי וואי.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לפחות מישהו אחד מצ׳לסי מספק את הסחורה היום.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    שמעו אם ייגמר פה ככה, סכנת הירידה של אברטון ממשית מאוד.
    נשאר להם לוח קשה. הם חייבים פה 3-3.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אוי זה מדהים.
    רק אנחנו מכל הלוח שנשאר להם יכולים לתת להם מעט אוויר.
     
    WellNeverDie אוהב/ת את זה.