הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    בדיוק בגלל מצב המועדון והניסיון עם הזויים למיניהם הפועל לא צריכה לקבל כל אחד. זו מבחינתי השלמה עם היותך מועדון קטן, זה לא שבלי השני מיליון שקל בלחץ שלו הפועל תקרוס טוטאלית.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    ההתבריינות חיה ובועטת, כולל בתגובה הזו שלך.
    אתה קורא לי שקרן בזוי, סופר לי נוכחות באייסוקר כאילו שזה אומר משהו מלבד שריפת שעות פנויות (או שלא) בלתי רציונלית ומספר לי על עצמי ומה הייתי עושה אילו למרות שאין בינינו שום היכרות אמיתית. משתמשים אוהדי מכבי אין כאן כבר כי או שאין להם כוח לשיח המגוחך פה סביב מכבי וכפועל יוצא כל הכדורגל הישראלי, או שהם זוכים ליחס בזוי מצד משתמשים רבים, כולל מנהל או שניים - מילא זה היה רק אני, אבל משתמש כמו מיקי לא אמר רע על אף אחד מעולם ועונה לכל טענה, ומנגד זוכה לנאצות וזלזול בוטה.

    יופי לך שאתה כותב פה כבר עשור את הטרולינג והקונספירציות שלך. אני בטוח שמשתמשי הפלטפורמה לדורותיהם העשירו את חייהם עם האמירות על דון קסקט, פ.צ מכ' וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/21
    Roma אוהב/ת את זה.
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    סבבה.
    כולם בריונים חוץ ממך.

    שורה תחתונה אחרי כל הסיפורים האלה אתה הודית שחזרת לפה כשהבטחתם שוב את האליפות כי "בפנים שלכם" ו"מגיע לכם" ובעצם הוכחת את מה שאני אומר - אתה מסוגל לכתוב פה ולהופיע פה רק כשאתם לוקחים אליפות.
    בלי הקנדי לא היית נרשם לפורום הזה אף פעם. פורום שמלכתחילה נרשמת אליו יומיים אחרי זכיה באליפות ראשונה שלכם מזה עשור.
    זה כ"כ בזוי ברמה שקשה לתאר.
    אתה האחרון שיכול להטיף פה ביקורת לאוהדים אחרים או לצחוק על מועדונים אחרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/21
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מי שלא שם לב שאנשים בורחים מהפורום הישראלי עיוור.
     
    Roma, abcd ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אני ברצינות שואל, מה בעצם התלונה שלך לאוהדי הפועל? מה ההצעה הקונקרטית שלך כלפיהם? לצאת עכשיו למחאה ה50 בעשור האחרון על כך שבעלים ליצן א' שלוקח את אחוזי הבעלות של בעלים ליצן ב'? כי 49 המחאות הקודמות הובילו לעתיד ורוד?

    שיטוט מהיר ברשתות החברתיות יראה לך שהלך הרוח סביב הבעלים הזה נע בין אדישות במקרה הטוב לפסימיות וגיחוך במקרה הרע, כולם מבינים שלא הוא האיש שיוציא את הפועל מהבוץ אבל גם מבינים שהוא מחליף בעלים אחר שכבר שנים לא השקיע שקל במועדון. החיסרון היחיד של עסקה כזו יכול להיות שהיא מבריחה בעלים עתידיים, אבל לפי הניסנובים הם הכניסו סעיף שאם מתקבלת הצעה על המועדון אז יש להם זכות להסכים בשמו(כמובן שצריך לקחת מה שהניסנובים אומרים בעירבון מוגבל).

    נראה שבעיקר באת לדיון הזה להסתלבט וזה בסדר גמור, שמחה לאיד זה אחד הדברים הכי כיפיים בכדורגל, אבל קצת מצחיק שבאותה נשימה אתה מתלונן על ביריונות וכו'.
    לי מהצד זה סתם נראה כמו ילד עם אבא עשיר שבא להסתלבט על ילד עם אבא עני, ובסיפור הזה רק אחד יוצא מעפן.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רק שאורימור הוא לא סתם ילד עשיר שבא להסתלבט על ילד עני, הוא אשכרה בא לפה להסתלבט שניה אחרי שהאבא העשיר שלו הגיע וקנה לו אליפות ראשונה מזה עשור. ברגע הזה הוא נזכר להירשם לאייסוקר, וכמובן התנדף מפה ברגע שב"ש שיבשה את התכניות ולקחה להם 3 אליפות על הראש עם חצי/שליש כסף.

    מעניין למה אורימור לא נרשם לאייסוקר ב2010, 2012 או 2008, אלא רק באפריל 2013.
    "מעפן" זו לא המילה הנכונה. מדובר במשתמש בזוי.

     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    נתחיל מזה שבגלוי כתבתי בחצי הומור, זה לא איזה משהו נסתר, וזה רחוק מלהיות כמו ילד עשיר שצוחק על ילד עני, מדובר כאן בכדורגל.
    אבל יחד עם זאת הביקורת שלי כלפי אוהדי הפועל היא התזמון, וזו לא פעם ראשונה שאני אומר את זה כאן. את כל הליצנים שעברו אצלכם היה ניתן לזהות מההתחלה שלהם, הם התחילו מהעמותה, ועברו דרך אלוהים יודע כמה שרלטנים, ורק אחרי שראה זה פלא, הברווז מתגלה כברווז, צצה מחאה. היום אתם כבר רגילים לזה, כנועים.
    גם מכבי הייתה קרובה לעבור לליצנים למיניהם, ואחת הסיבות שזה לא קרה היא שהאוהדים מחו בין היתר על זה.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כל ה"ליצנים שהיה אפשר לזהות מהתחלה" הגיעו כשהמועדון היה עם חרב על הצוואר מבחינה כלכלית. זה לא שעמדו רשימה של טייקונים בתור לעמוד את המועדון והקהל יכל להבריח את כולם עד שיגיע אחד מתאים. כבירי, חג'ג', הניסנובים וכו', הגיעו למועדון כשהאלטרנטיבה הייתה סכנת פירוק. אתה יכול להגיד שהקהל היה צריך לזהות שכבירי מבזבז יתר על המידה ולמחות נגדו כדי שיוציא פחות כסף... אבל אני מניח שאתה קורא את זה ומבין כמה זה מגוחך.

    אני ביקשתי הצעה קונקרטית למה הקהל צריך לעשות לדעתך ולא קיבלתי.
    אתה מציע להתחיל מחאה עכשיו כדי למנוע את העברת 25% מהבעלות מגרינברג(אדם לא אמיד שכבר מי יודע כמה זמן לא שם שקל ורק מחפש להיפטר מהאחוזים שלו) לשי שצברג(אדם לא אמיד שאולי ישקיע כמה שקלים)? מה צריכה להיות הכותרת של המחאה הזאת כדי שהיא תצליח למשוך יותר מ5 אוהדים? מה צריכה להיות הדרישה של הקהל? לדעתך צריך עכשיו להקים מאהל מחאה מול הבית של שצברג? לקלל אותו במשחקים? להחרים משחקים? מה בתכלס אתה מציע?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אף אחד גם לא היה רגוע כשחיים רמון היה זה שלקח את המושכות בקיץ 2013 ולצד כל הביקורת שלי על טביב ואני רוצה להיזהר, אני לא שמעתי מעולם על בעלים שבנה תקציב על סמך הימור של "האם נעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית" כי למרות עונות גדולות אנחנו לא אינטר. עידו חג'ג' בעיקר היה תורם כספים פה ושם, סכומים לא גבוהים מדי, הוא החתים ביוזמתו את פטר אורלנדיץ' או משהו כזה, חלוץ 1.90 שהגיע בינואר 2014. יש עוד בעייה אחת שכבר שכחנו חוץ מהבעלים - אופ"א, התביעות מחו"ל נגדיר את זה ככה, סדר גודל של 30 מיליון שקל.
    אני רוצה לראות את הפועל שורדת בשלב הראשון ובשלב השני מוכנה גם לשלם קצת כסף על שחקנים. או.קיי יש מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים אבל אין שום סיבה שהפועל חיפה תהיה מעלינו בשרשרת המזון. מעניין מאוד מה יהיה בעונה הבאה וכמה מנויים יחזרו על אוטומט לבלומפילד. יש לי אפס טענות כלפי הקהל. אני למען האמת בחיים לא הלכתי כדי למחות.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אורי קופר כתב היום שוב על החשיבות של דן איינבינדר והגבתי גם לו - אני באמת חושב שבן ביטון לא פחות חשוב. הוא פחות באור הזרקורים, הוא מנהיג 'שקט', אבל ההשפעה המקצועית שלו כמעט באותו הלבל. משחק פצוע כל הזמן, שיפר משמעותית את אגף ימין, לא בודק רק מספרים אלא גם יצירת מצבים. הוא יושב עלינו פיקס. למה שלא ימשיך כאן עוד שנתיים-שלוש? הוא לא סמל, בטח שלא, אבל חוגג בטירוף, כמה זה חשוב לו. שחקן נשמה. בטוח היה חסר לו בקריירה פרק קצר בהפועל, אפשר לחשוב איזה מגנים אימתניים היו לנו מאז בונדר וקנדה. דמיינו פה תמונה שלו חוגג אמש.

    מילה לגבי הפועל - הסגל שלנו לא מספיק טוב כדי להיות "בהכרח" פלייאוף עליון. דוידה הכי צעיר והיחיד שיציב. אמנם נישאר בליגה אבל זה יהיה ככה בצליעה. הנחמה היא שלא נהיה אלופי הפלייאוף התחתון וככה יעזו לחשוב, חלילה - שה-11 שלנו מעולים או משהו.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    המשחק נגד בית"ר בשבת היה המאה של איאד אבו עביד בהפועל ת"א - ציון דרך יפה. חייב לומר שהתחברתי אליו עוד בפעם הראשונה שהגיע גם אם לא התקדם מספיק. לדעתי הפוטנציאל שלו ברמת המהירות והפיזיות נהדר. שחקן נשמה, נכס, אף פעם לא שבע, מאוד מחויב, גם לא יקר מדי. אם היה שחקן שיחנוך אותו או מאמן רציני אולי היה משתפר. הוא ורסטילי כמובן, לא אסון כמגן, וחשוב לאור הבעייתיות עם שלמה והפציעות של גוטליב.

    בפינת ההיסטוריה - היום לפני 11 שנים ניצחנו 0:1 את מכבי חיפה בקריית אליעזר ועלינו למקום הראשון בעונת הדאבל. "ההזדמנות של לאלה" - אחרי בישול אדיר של ורמוט. שנה קודם לכן נשבר לי הלב עם ההפסד במשחק העונה. זוכר כל רגע מאותו ערב. בעוד אני הייתי לחוץ מאוד היה אוהד שלא הפסיק לחייך ולקלל, קינאתי בו. מי יודע מתי זה יקרה שוב.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. אני אקח הימור מושכל שמאזן של ניצחון ביתי אחד העונה זה המאזן הכי גרוע שלנו איי פעם. אין לי ממש חשק לבדוק אבל עשיתי זאת וכמו שחשבתי, ב-2016/17 למשל, עונת הירידה המחורבנת והקשה, ניצחנו ארבעה משחקי בית וזה היה במושבה. וגם שנתיים לפניכן כשהיינו קבוצה מחורבנת.
    2. בינואר הגיעו דן איינבינדר ובן ביטון ששינו את הקבוצה ויחד איתם גם ארבעה שחקני התקפה. בדף הפייסבוק HTA בדקו את המספרים בליגה:
    לידור כהן - 1217 דקות, 1 שערים 0 בישולים
    גיל יצחק - 957 דקות, 1 שערים 3 בישולים
    רז שטיין - 600 דקות, 0 שערים 1 בישולים
    שלומי אזולאי - 791 דקות, 1 שערים 0 בישולים
    אלטמן - 2688 דקות, 7 שערים 1 בישולים (4 בפנדלים)
    אושר דוידה - 2017 דקות, 3 בישולים 2 שערים

    אז ברור שאושר דוידה מעל כולם ולמרות רגל ימין החלשה וקצת ראש בקיר ופס אחרון בעייתי - הוא צעיר, הוא מהיר, הוא מרגש, הוא מייצר מצבים, טוב שהוא שיחק הרבה העונה והגיוני שבשנה הבאה אם יישאר ולא ייפצע - יהיה טוב יותר. אלטמן בסדר אבל כצפוי מבקיע הרבה בפנדלים. השאלה מי נשאר לעונה הבאה. גיל יצחק שיחק הכי פחות. משלומי אזולאי ורז שטיין לא ראיתי כמעט כלום. לידור כהן דריבליסט בסדר אבל אין מספיק תאכלס, הוא גם שחקן מעט עצלן, מספיק לו לכדרר פעם ברבע שעה וזהו. וכמובן שפרופורציות - אנחנו כולה קבוצת אמצע טבלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/21
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נדלקתי על אושר דוידה מהרגע הראשון וישר כתבתי עליו כאן באייסוקר. הוא גדול, חזק, מהיר והשליטה שלו בכדור מפתיעה ביחס לגודל.

    השאלה המרכזית סביבו היא האם הפועל ת"א יכולה להשאיר אותו אצלה גם כשיקבל הכרה כשחקן ליגה מוביל. אני לא מדבר על לזכות עם הפועל ת"א בתארים (אלא אם גם זה יתאפשר), אבל כן שיהיה שחקן משמעותי ומוביל בקבוצה לפחות למשך עונה אחת או שתיים.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש לו המון נקודות תורפה כרגע.
    היעדר רגל ימין וקבלת החלטות בעיקר.

    יש עם מה לעבוד אבל אני גם לא אתפלא אם בסוף יצא ממנו איזה ניב זריהן כזה (כלומר סתם שחקן).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.