הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב אז נעלה לכאן לדיון את עניין יואב תומר, מה אתם אומרים? הרי גולים בקבוצה הזו זה מצרך די נדיר:

    https://images.wcdn.co.il/f_auto,q_auto,w_600,t_54/3/3/3/4/3334203-46.Xxx

    ראיתי גם בכמה קבוצות בפייסבוק שדיברו עליו. הוא כבש העונה ארבעה שערים ב-541 דקות, כלומר שער כל 135 דקות, שהיו שווים חמש נקודות במתמטיקה פשוטה - הצמד נגד ק"ש בחוץ כמחליף, איי שם בסיבוב השני; הוא כבש את שער הניצחון נגד מכבי פ"ת בבכורה של קובי רפואה - כלומר עוד שתי נקודות, וגם הציל נקודה נגד נוף הגליל. הוא פתח בהרכב שלוש פעמים העונה, שלושה משחקים ברציפות - נגד הפועל חיפה-נוף הגליל-בית"ר ירושלים ומאז זהו.

    בגדול לא ראיתי בו משהו מיוחד ומצחיק להגיד את זה עם המספרים האלה. הוא לא מהיר מספיק, הסיומת שלו בסדר וזהו. אבל גם שלומי אזולאי שחקן מתסכל כמובן ועם כל הגובה ודווקא במשחק עם הגב הוא טוב - הוא לא לוקח אף כדור בראש ולא מנסה. הוא ראוי לקצת יותר קרדיט ב-11? יכול לשחק בשפיץ למשל לבד?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בהפועל תל אביב שללו מנויים משישה אוהדים שהתפרעו וזרקו חפצים במהלך התיקו 2:2 נגד הפועל נוף הגליל. לשון ההודעה: מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הודיע לשישה מאוהדי הקבוצה כי המנוי שלהם בוטל והאפשרות לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה הוקפאה עד להודעה חדשה. בנוסף, המועדון הגיש תביעה אזרחית נגד אוהד שהתפרע באחד ממשחקי הקבוצה העונה - ובכך גרם לנזקים עצומים למועדון, תדמיתית וכלכלית. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מגנה את הפרות הסדר של אותם אנשים - ומודיע כי ימשיך במלחמה הבלתי מתפשרת כנגד פורעי החוק אשר מכתימים את שם המועדון ואת אלפי אוהדיו הנפלאים".
    בקבוצה מקווים שהפעולה הזו, בדומה לאופן בו נהגו מכבי מכבי וחיפה מכבי תל אביב - תמנע מבית הדין להפעיל את העונש על תנאי העומד על סגירת שערים 4-5. הדיון יתקיים היום ומשחק הבית הבא אחרי הפועל חדרה הוא הדרבי נגד מכבי תל אביב כמובן.

    ***********
    הלוואי שיווצר כאן תקדים ובאמת שיש מעט מאוד משחקים בכדורגל שמוציאים ממך רגש אחרי כל כך הרבה זמן במגרשים ושהקבוצה במעין מערבולת ובלי כיוון. לא רוצה דרבי בלי שער 5, פליז (ואני לא אומר שהקהל שלנו כולו צדיקים).
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יומיים גדולים עברו על המועדון, מעולם לא התלהבתי יותר מדי מכדורסל אבל אני רואה סרטונים ואומר לעצמי 'יאללה, איך לא הלכתי', כנ"ל לגבי הניצחון אתמול בטדי.

    HTA - בוקר טוב הפועל!❤️4,000 אוהדים אתמול בטדי.הצגה❤️

    אגב אני חושב שבמשחק הדאבל הבלתי נשכח היינו יותר אוהדים, לכיוון ה-5,000, ואני נסעתי גם ב-2013/14 והיה יותר מיציע אחד אבל זה להתעסק בזוטות. עוד הוכחה כמה הקהל הזה מדהים וצמא כבר להצלחות אמיתיות או משהו שקרוב לכך.

    עד לדרבי יש לנו את הפועל חדרה (בית - אך ללא שערי 4-5) ובני סכנין בדוחא, כשבסיבוב הקודם כבר כולם חשבו על הדרבי ושאנחנו מעל מכבי תל אביב וחטפנו שלישייה וצריך 'לנקום'.
    קובי רפואה עם 16 נקודות מתוך 18 וזה מאזן אדיר, 14 שערים בשישה משחקים, כבשנו חמש פעמים שני שערים וגם הרביעייה נגד מ.ס אשדוד. כלומר כבשנו קודם לכן 16 שערים ב-13 מחזורים.

    אי אפשר כמובן לעשות השוואה מדויקת כי המשולש הקשה לפנינו, אבל בעונה האחרונה שלנו בצמרת, עונת 13/14 (או לפחות כזו שמההתחלה לא היה ספק אם נהיה בפלייאוף העליון) - היו לנו שתי נקודות פחות.

    אושר דוידה יפספס את בני סכנין בגלל הכרטיס הצהוב שקיבל באומנות גדולה. יש לו שבעה שערים, הוא רחוק שער אחד מגילי ורמוט ב-2013/14 וזה הכי הרבה שקשר כבש אצלנו מזה זמן רב (את עומרי אלטמן שהיה פנדליסט וחצי חלוץ לעתים אני לא מחשיב). מישהו יכול להתחייב לי שהוא יהיה כאן בעונה הבאה?

    כתבתי את זה כבר בפייסבוק של הפועל (וקיבלתי הרבה לייקים והצעות חברות - חחח) ואני לא מגיב שם יותר מדי, גם בפייסבוק האישי שלי מעדיף לכתוב על ריאל מדריד או להגיב לשטויות שאני קורא על הקבוצה שלי בכל מיני מקומות - "מה היה קורה אם רפואה היה מגיע קודם - לא היינו רצים לאליפות אבל אולי לא היינו עפים מהגביע, עוד כמה נקודות בטבלה (מתחילת העונה אנחנו טובים יותר ממכבי), קלינגר עוד העז לספסל את דוידה. יאללה שימשיכו ככה ורק יביאו את הדרבי כבר (ובכדורגל). אנחנו שווים מקום שלישי העונה, מת לראות מה רפואה יעשה במשולש הזה דרבי-חיפה-ב"ש. גם אם לא נצליח להביא יותר מדי נקודות בטוח שנשחק התקפי ועם ביטחון ולא נסתגר".

    לגבי רכש, רפואה אמר שהוא רואה המון קלטות וכן הלאה ו'לא נביא שחקנים בכוח', מנטרה שההנהלה אוהבת, אבל אני חושב שזה לא כל כך מסובך להביא חלוץ טוב יותר משלומי אזולאי או יואב תומר, שחקן מהיר, גם אם לא שולט בכדור בצורה מדהימה - יכול לעזור אפילו אם שלומי אזולאי שהוא המוסר הכי טוב שלנו - לא משחק. לצרף עוד חלוץ זה כן יראה על שאפתנות מסוימת מצד ההנהלה, אני לא יודע מה יש לנו בנוער.
    מקצועית, אני חושב שרוסה צריך להיות באגף ולא באמצע, הדריבל הוא הכוח שלו. איינבינדר במשחק מצוין אתמול מן הסתם ואת ורד אפשר להשאיר כשחקן ספסל.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    רוסה הברזילאי הכי טוב של הפועל אחרי דה סילבה? או שלוקאס סאשה שני?

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מעדיף את סשה, למרות שרוסה התקפית שדרג אותנו.

    כמובן יחד עם זה שדוידה נתן העונה כבר 7 ושאפילו יואב תומר עם כמה שהוא נגר עם 4 שערים, שאצלינו זה המון.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    מומנטום טוב, אווירה חיובית סביב הקבוצה. מה הניסנובים יעשו? ידרשו ממנויי שער 5 שהעבירו אותם לשער 8 עוד 25 שקל בשביל הזכות להיכנס למשחק נגד חדרה, משחק שהם כבר שילמו עליו כסף יחד עם המנוי.

    הנהלה של פושעים, לא מצליחים להעביר שבוע בלי לקחת החלטה מחרידה אחרת. אשכרה מנסים בכוח ללכת ראש בראש עם הקהל ולהרוס את כל המומנטום, הכל בשביל בצע כסף.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כמובן אלא מה.

    אגב עוד לא ניצחנו אף משחק בבלומפילד עם שער 5 ריק מאז השיפוץ.
    ב19/20 הפסדנו להפועל חיפה 1-0, השנה הפסד 3-1 למכבי חיפה ועוד 1-1 עם הפועל ירושלים.

    עריכה נזכרתי שניצחנו את קש 2-0 במתכונת הזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/22
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטח קראתם שהפועל תל אביב לא יכולה להתחזק, לפי פסיקת הבקרה, עד שלא תשלם את החוב לקבוצה ממנה הגיע עמנואל בואטנג, מדובר ב-50 אלף יורו. קובי רפואה חשב בהתחלה על שחקן התקפה אך היה ריעיון גם לצרף את דוד קלטינס ששכרו גבוה, וכנראה שהוא "יסתדר עם מה שיש". מה דעתכם?

    מדובר בסכום די נמוך, אני לא מבין למה המועדון מתנהג כך (בעצם מבין - ומתרגז), חוסר השאפתנות הזה. כמובן שיש עוד מיליון תביעות בדרך. לדעתי זה מראה הרבה על ההנהלה שלנו (בלי קשר לזה שקלטינס? האמצע שלנו בסדר עם אליאס, אייזן כמחליף, הופמייסטר). רק כשמועמדים לירידה יש במועדון את ההבנה שצריך להתחזק. אפשר לחפש לשדרג את הקבוצה גם אם לפלייאוף העליון נגיע כנראה בלי זה. במקרה הטוב בעונה הבאה ישאירו את אושר דוידה ואדי גוטליב. עם הבעלים האלה המועדון הזה בחיים לא יתקדם אפילו לא במטר. עכשיו אם יגיע הטיעון הזה של הנוער, אני מודה שאני לא עוקב, מבחינתי בכל אופן זה לא סותר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - גורם בהפועל תל אביב/בהנהלה ביקר את השחקנים ובצדק, משהו בסגנון: "תמיד כשיש ציפיות אתם מפשלים" - וזה בדיוק ככה. התיקו שהושג בפוקס נגד נוף הגליל זו הדוגמא הכי טובה אחרי שרשרת הניצחונות, אבל היו עוד דוגמאות: משחקי הבית נגד הפועל חיפה (אחרי 7 מ-9), המשחק נגד בני סכנין (הרי מגיעים לדרבי בפור על מכבי), גם נגד הפועל ירושלים בבלומפילד פישלנו וההדחה מהגביע נגד בני יהודה.
    - כמו שכתבתי בת'רד המשחק, מצד אחד ניצחנו את בית"ר ירושלים (0:1 - שלומי אזולאי) ואת מכבי פתח תקווה (1:2 - יואב תומר) בדקות הסיום, השווינו ל-2:2 נגד נוף הגליל וזה. מצד שני אני מרגיש שהקבוצה מאבדת את הראש אחרי שהיא סופגת בדרך קבע, זה בעיקר קרה עם ניר קלינגר.
    - אני קורא שקובי רפואה לא מוצא שחקן שמספיק טוב כדי לחזק את החלק הקדמי. הניסנובים מכתיבים לו את המשפט הזה? אני שואל ברצינות. כולה שלומי אזולאי ויואב תומר. אם היה אפשר לחבר אותם לשחקן אחד ולקחת את היתרונות שלהם - אז היה יוצא חלוץ בסדר לליגה.
    - ההרכב שלי להמשך העונה והאמת שאני חושב שהקבוצה היחידה שצריך לעשות לה הכנות מיוחדות היא מכבי חיפה, אבל נניח שגם בדרבי אולי צריך לחשוב לשנות: ארנסטס שטקוס| בן ביטון, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דני גרופר| שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אושר דוידה, פארליי רוסה| יואב תומר.
     
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    @Raulito משחק מאוד מוזר שלכם.
    מחצית ראשונה הייתה טובה אבל לא תכליתית. לי זה הרגיש שאיזו פעולה אישית טובה של דוידה עם המהירות על אזרואל המצויין אך איטי, תעשה את ההבדל.
    במקום זה פשוט כאילו לא עליתם למחצית השנייה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היו לנו כבר משחקים רעים העונה, אני לא שוכח שאנחנו לא באמת קבוצת צמרת 'אמיתית', אבל אני חושב שזה המשחק היחיד שלא היה אף איום לשער חוץ מאיזה פעמיים במחצית הראשונה ששחקני ההגנה של חדרה התאבדו יפה על הכדור. גם בתקופת ניר קלינגר זה לא היה, גם לא בתקופה החשוכה. רפואה ניסה להעביר את דוידה גם לצד שמאל (ולדעתי הוא כן מסוגל לתרום שם), אבל הוא ורוסה שאנחנו תלויים בהם מאוד - היו פשוט במקום אחר כנראה. כל אוהד עם לחץ מסוים בזמן שהקבוצה שלו משחקת אבל עמוק בפנים לא חששת שתאבדו את היתרון אתמול. אגב, זה מוזר כי אנחנו כובשים המון במחצית השנייה, 24 שערים נדמה לי.
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,808
    הפועל לא יכלה להכניס את מנויי שער 5 בחינם.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    יכלה, בית"ר שבוע לפני נתנו לאוהדים שהיה להם כרטיס למזרחי כרטיס ליציע אחר.
    ואם חייבים למכור כרטיס, שימכרו בשקל.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא כזה עניין אותי מה בהנהלה בחרו לעשות כי לא ציפיתי מהם לכלום (מודה ומתוודה, היו כמה אנשים שלא ראיתי הרבה זמן ושאלו אם אני מגיע והחלטתי שלא, בניגוד למשחק נגד מכבי חיפה שהייתי בטירוף ושילמתי מאה שקל והרגשתי מטומטם). אבל גם אם לא ניתן להכניס בחינם מבחינת התקנון - יש מה לעשות כדי לגרום לתחושה טובה מצד הקהל. אפשר לשלוח איזה צעיף חמוד הביתה כצ'ופר (פעם בפתיחת עונת 2008/09 קיבלנו מתנה נחמדה עם המנוי), איזה זיכוי, "לזכור אותנו" לקראת חידוש המנויים בעונה הבאה וכן הלאה. האמת שהתפללתי לאלוהים שבדרבי יהיה בסדר וטפו-טפו-טפו תהיה הצגה עם שערי 4-5.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    לפי שירי אלג׳ם קובי רפואה שוקל לשחרר את הופמייסטר. זה לא זה שרק לפני חודשיים לא הפסיקו להלל אותו ולהכריז עליו כבינגו ענק של הפועל. אז בסדר התחלף המאמן, אבל זה מדהים באיזה מהירות שחקן הופך from hero to zero
     
מצב נושא:
הנושא נעול.