הקבוצות האנגליות במפעלים האירופיים - ארסנל בגמר האלופות אחרי 20 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/8/22.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    29,632
    לייקים שהתקבלו:
    7,651
    איזה שוערים מביכים.
    מגיע לכל המאמנים האלה שמניעים כדור בכוח רק כדי להניע כדור גם כשאין לזה שום הצדקה.
     
    Sturridge ו-one united אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,723
    לייקים שהתקבלו:
    27,338
    מין:
    זכר
    פעם גם צ'ך וגם קורטואה היו של צ'לסי
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,204
    לייקים שהתקבלו:
    7,685
    אז אחרי ששפכנו עם 6 אנגליות בשמינית, 4 הפסדים ו2 תיקו, רק ל3 יש סיכוי ריאלי להעפיל לרבע ויקום מי שמאמין שניוקאסל יוצאת מהקאמפ נואו עם ניצחון.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    ארסנל תעבור את לברקוזן.
    מניח שגם ליברפול תעבור את גלטסראי.
    קשה להאמין שניוקאסל תוכל לא להפסיד בקמפ נואו, אבל ההגנה של ברצלונה פח עם קו הגנה גבוה ולניוקאסל יש מטוסים בהתקפה אז יש סיכוי קטן.

    צ'לסי וסיטי בחוץ.

    איו הרבה חוכמות, אנחנו רואים את הקבוצות האלה בליגה. אפשר לספר סיפורים שהליגה לא חלשה אבל כולנו רואים את זה שהטופ של הליגה הזאת בצניחה מקצועית.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    מי שבאמת עוקב אחרי הליגה לא באמת חשב שיהיו פה יותר משתי עולות לרבע(ארסנל וליברפול) ואולי אחת כי ליברפול לא יותר חזקה מגלא.

    ארסנל קיבלה את המתנה שלה, תוצאה מצוינת עבורם לגומלין בבית.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    ארסנל קיבלה הגרלה מהסרטים.
    ליברפול יותר חזקה מגלטסראי אבל היא קבוצה שיכולה להפסיד כמעט לכל קבוצה והתוצאה שלה היא כמו להטיל מטבע.

    צ'לסי קיבלה הגרלה קשה מאוד ולמרות שפסז' לא בכושר מי יודע כמה זה ברור שהיא עדיפה משמעותית.
    ניוקאסל גם קיבלה הגרלה קשה אבל דווקא החולשה של ברצלונה משחקת בדיוק לידיים של ניוקאסל. עלייה שלהם תהיה הפתעה גדולה.
    סיטי היא צל של מה שהיתה אבל זה לא שריאל נראית כמו שהיינו רגילים גם. לשחק נגדם כשאין להם את אמבפה (ובלינגהאם) ושהמשחק השני יהיה ככל הנראה לפרוטוקול זה חתיכת כישלון.

    אבל המועדונים הגדולים בליגה הזאת צריכים לעשות חושבים. אנחנו רואים את ההתדרדרות המקצועית כל שבוע ועכשיו זה גם מתבטא באי ההצלחה (שלא לומר כישלון) הגורפת באירופה. הקבוצות האלה פשוט הפסיקו לשחק כדורגל (מסיבות כאלה ואחרות) וזה בסוף יפגע להן בהכנסות (וזה מה שחשוב להם) וביוקרה של הליגה.
     
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,578
    לייקים שהתקבלו:
    8,548
    מין:
    זכר
    באמת לך תדע איך צ’ך היה נראה היום אם מאמן היפסטר מעלי אקספרס היה רוצה ממנו משחק רגל של ניימאר. כנראה היה מסופסל, אנחנו הרי המוזרים שמצפים ששוער קודם כל יהיה טוב בלעצור שערים או משהו.

    אשכרה הליצן ראה את טוטנהאם יום קודם ואמר בא לי גם. אני ההייטר הכי גדול פה של סאנצ’ז ועדיין להחליט ביום רנדומלי במרץ שאתה מעכשיו מספסל אותו, שנייה לפני שמינית גמר ליגת אלופות, זה מטורף.

    סאנצ’ז 100% עוצר את השער הרביעי, כנראה גם את החמישי. על השלישי אני לא אגיד שהוא לא מסוגל לעשות טעויות כאלה, ובכל זאת העונה זה פחות קורה לו.

    בנאדם שאם היה מופיע לרומן בדלת הוא היה אומר לו כבר תרמנו וסוגר, היום מאמן צ׳לסי. איזה התבזות.
     
    alexshw ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  8. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,986
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    עם כל הכסף שיש להם, אין לקבוצות האלה שום חנון כדורגל שיגיד להם שהתוחלת של הנעת כדור מאחור עם שוערים בינוניים מול קבוצות איכותיות שלילית לעומת הסיכון באיבוד? כאילו, טעות אחת במשחק כזה וייתכן שנגמר הסיפור, איך הם ממשיכים להורות להם להניע בכל מחיר מול פריז ואתלטיקו?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    29,632
    לייקים שהתקבלו:
    7,651
    והקטע הוא שגם אחרי שהשוער כבר ספג מאיבוד כדור בהנעת כדור, בשני המקרים השוער המשיך עם הנעת הכדור, בטוטנהאם זה עלה בשער נוסף, בצ'לסי הם ספגו פעם נוספת רק היה נבדל.
     
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,578
    לייקים שהתקבלו:
    8,548
    מין:
    זכר
    ברמת ההנהלה אתה מצפה מאנשים בלי מושג בכדורגל להציג מושג בכדורגל. אבל אם מאמן כדורגל צריך עוד איש מקצוע לידו שיגיד לו שאם השוערים שלך זה סאנצ’ז ויורגנסן אז אולי כדאי לא לבנות את הנעת הכדור שלך על השוער, אז הוא כנראה לא בענף הנכון.
     
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,986
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    צ׳לסי וסיטי בחוץ אחרי 20 דקות בגומלין.
    סיכוי סביר שרק ארסנל תעפיל לרבע מתוך 6, די מביך.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,723
    לייקים שהתקבלו:
    27,338
    מין:
    זכר
    אבל לא נראה לי שאנגליה תרד מתחת למקום שני בדירוג השנתי.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    איברהים דיאז עושה לרובן דיאז מה שמסי עשה לבואטנג. לא נעים.
     
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    5,018
    לייקים שהתקבלו:
    2,847
    אני מקווה שנודח כי להערכתי סלוט מקבל חוזה חדש אם אנחנו בטעות עוברים. עוד ימכרו לי את זה כרומנטדה. חייבים לעוף, זה באמת קריטי.

    רוסיניור סיים את הסיפור שלו,
    ססק חותם שם בקיץ. אין יותר ברור מזה בעולם.

    ההימור שלי הוא ארסנל לוקחת טרבל העונה. זה בכוכבים. אין מה לעשות.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    גולאסו. לאודגור אין בסקילס שלו יכולת כזאת.