הקבוצות האנגליות במפעלים האירופיים - ארסנל בגמר האלופות אחרי 20 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/8/22.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,031
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    חלומו של כל כדורגל שיתלבש לו ככה. גול גדול של אזה.
     
  2. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    צלסקי בתקופת רומן ספגה 7 שערים ב2 משחק נוקאאוט בצאמפיונס ?
    נראה לי גם בזמן הבעלות בתקופה שהם עשו קלטת על ה5-0 על יונייטד בליגה זה לא קרה.
     
  3. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    2 שאלות :
    אתה זוכר מי הקבוצה היחידה שבאיירן לא הבקיעה העונה נגדה מעל שער אחד ?
    מה עם טל בפורום אקטואליה, אין סיכוי שתסכים עם דעתו הפוליטית הקשורה למדינות השכנות וגם טורקיה\סעודיה\קטאר?
    *למחוק אותן*.
     
  4. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,674
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    סביר להניח שכן יש לאודוגור בלוקר את היכולת לשער כזה, הוא כבש מאותו מקום מול טוטנהאם, כנראה אפילו יותר קשה שהוא צריך לייצר את העוצמה מכלום ולא כדור שמתלבש ככה בצורה נוחה בחצי גובה.
    MAGICAL Martin Odegaard goal for Arsenal vs Spurs - YouTube
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    לא קרוב אפילו. אין מה להשוות בינם ביכולת הבעיטה.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    לא הבנתי, מישהו מופתע שארסנל עוברת את לברקוזן?
    תנו לי להודיע כבר מעכשיו שהם גם עוברים את ספורטינג.
    התקווה היא ברצלונה (אם בכלל תצליח לעבור את ניוקאסל, עד כדי כך המצב נואש).
     
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,674
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    זה לא כזה שער יפה או רמה גבוהה אפילו של אזה, זה לא כמו הנרי מול יונייטד או משהו, כדור קופץ די נוח על סף הרחבה.
    אם הוא לא היה נותן לזה לגעת בקרקע והכל היה בתנועה אחת הייתי נותן לו עוד כמה נקודות.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    מהמר שאודגור אפילו לא מנסה לבעוט את זה אלא מעביר את הכדור הצידה לסאקה, אחד ההבדלים הגדולים בין השחקנים. האחד יחשוב על עוד מסירה והשני בועט מכל חצי מצב שיש לו.

    אני מהמר שתיתן לעוד עשרה שחקנים את המצב הזה והכדור ביציע, גול גדול לא צריך להמעיט בערכו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    זה גול יפה מאוד. זה שזה לא ברמה של הגול ההוא של הנרי - נו אז? אין הרבה גולים כאלה.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אולי אתלטיקו תוכל למנוע מהם להגיע לגמר(גם פה ארסנל פייבוריטית לא קטנה).

    ברצלונה תרמס שם בקרנות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    ההתמודדות הזאת נגמרה בדקה ה88 בגרמניה. לא תכניס את דאומן ללפחות חצי שעה בטיול שנתי הזה?
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    בעוד 20 ומשהו גלגולים לאזה לא יהיה את המוח של ברונו.
    כל כך טיפש ואגואיסט שגם מצליח לפצוע את עצמו. סאקה בטח מאחל שם לקרע דרגה 6 בהאמסטרינג.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,031
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    גם בלי הפנדל הזה הם היו עוברים.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    זה ארסנל, תתן להם הזדמנות להלחיץ את עצמם ולהשתין בתחתון והם יקפצו על זה ראש.
    למזלם בליגה הזאת בכל פעם שהם מתחננים שסיטי תבוא ותגאול אותם מייסורם סיטי מצליחה לשלשל בתחתון.

    הפנדל המומצא הזה שם בסוף משחק זוועתי שלהם היה נשיקת מוות להתמודדות הזאת.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,031
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    אני בינתיים מחכה ל@עידן444 שיתלונן שלא אישרו את השער ביד+עבירה של האברץ