הקבוצות האנגליות במפעלים האירופיים - ארסנל בגמר האלופות אחרי 20 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏16/8/22.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    הבן אדם לא רואה עבירות באיפונים של גבריאל ומרטינלי וכשרייס מכדרר עם המרפק אז אנחנו מדמיינים.
    אתה חושב שאתה מרשים אותו עם הדאבל פאול הזה של האברץ שאפילו לא הלך להתלונן לשופט?
    הצחקת אותו, אצלו לקחו פה שער חוקי.
     
    oranfu ו-Lebron אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    האובססיה. איך אתם אוהבים להקציף על אירועים שלא קרו, מישהו טען שלא היה יד של האברץ?

    רק תזהר קיי, שלא שוב תפספס פנדל על האברץ, שמדובר בארסנל אתה צריך להיזהר כי הפוזיציה מטמטמת אותך.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    פעם בשנה אתה זוכה לנפנף בדגל הזה של טעות לטובתך ואתה חוגג את זה כאילו הרמת גביע.
    איזה בידור.

    בגמר יהיה כייף, לפחות שם תחכה לכם קבוצת כדורגל שתחזיר אתכם לקרקע.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    מה יש לרדת לקרקע? אוהדי ארסנל מודיעים ליכולת של הקבוצה הרבה יותר מאובססיביים כמוך, סליחה שאנחנו נהנים לפחות מהתוצאות גם אם לא מהדרך.

    היום משחק טוב מאוד של הקבוצה לשם שינוי, לא רק התוצאה.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    ראיה כמעט כל משחק מייצר הצלת הייליטיס מטורפת לסרטון קריירה. מדהים.

    שדרוג עצום על לנו וראמסדייל.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    באמת שדרוג גדול, מהעקיצות האחרונות של אדו לפני שנבעט.

    אגב, היה צריך לקבל שם כרטיס על ההוצאה עם היד אחרי שיצא מהרחבה.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אגב, גם היו הדלפות בבוקר מהצד של צ׳לסי. אתם יכולים לנחש גם מי לא היה בהרכב כדי לעשות את ה1+1 מאיפה זה מגיע.
     
  8. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    קוואדרפול.
    אפילו הסירחון של ריאל לא יכול על הצרפתים.
     
  9. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    שמע הוא חתיכת אפס.
    הןא צריך להגיד להם תודה שבכלל קנו אותו.
     
  10. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,672
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    לדעתי הטכניקה בשער של רייס ברמה יותר קשה/טובה מהשער ה1
     
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,986
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    אז ניוקאסל הוציאה איזה 150 מיליון על וולטמאדה וויסה כדי לפתוח עם גורדון בחוד במשחק הכי גדול שלה העונה?
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    ברצלונה הזאת לא יכולה להדיח את ארסנל. יש להם הגנה פתאטית לחלוטין.
     
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,986
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    חד משמעית. גם אם בארסה תעבור ארסנל תבעט אותה בלי מאמץ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,363
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    אפשר להבין את הרצון לעלות עם שלושת השחקנים הכי מהירים שלך, זה משרת אותו יפה
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אף קבוצה לא יכולה על פרנסנאל במפעל הזה, לא רק בארסה.