הרגשות במהלך העונה והעונה הבאה

הנושא בפורום 'אוהד לויטה מתארח באייסוקר' פורסם ע"י לירן, ‏14/5/12.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שלום אוהד ותודה שהגעת להתארח בפורום שלנו,


    קודם כל, אציין שאני אוהד הפועל באר שבע, את מספר השנים שיש לי מנוי כבר הפסקתי לספור, כנ"ל לגבי משחקי החוץ, העונה ובכל, כך שבהחלט התרשמתי ממך במהלך כל העונה.

    אתן הקדמה קטנה מבחינה מקצועית, בעבר שבאר שבע ירדה ליגה, לשוערים היו חלקים אדירים בכך, לא פגענו בנושא השוערים ותמיד שילמנו על כך בריבית דריבית, העונה אין ספק שאחת הסיבות המרכזיות להשארות שלנו היא העובדה שאתה היית בשער, שמרת על יכולת גבוהה ברוב המשחקים, והבאת לנו לא מעט נקודות.

    איך אתה מסכם את העונה מבחינתך בפן המקצועי? איך היית מגדיר את החיבור שלך לקהל ולמועדון?


    ובהמשך לכך- מה יהיה איתך בעונה הבאה? יש דיבורים על כך שאתה בודק אופציות באירופה, לצאת לשוב לאירופה בהחלט מגיע לך, אבל אם תישאר בארץ, אוהדי באר שבע יכולים להיות רגועים שבארץ תשחק רק בהפועל באר שבע?
    אין ספק שבמועדון רוצים זאת, והקהל.... אלפים העניקו לך שבוע אחר שבוע אהבה אדירה, ומאוד מאוד רוצים לראות אותך נשאר עימנו.

    להיכן שלא תפנה (בתקווה שתישאר אצלנו), שיהיה בהצלחה בהמשך


    לירן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/12
  2. אוהד לויטה Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לירן.
    קודם כל תודה על הברכות והמחמאות. הקהל של באר שבע הוכיח לויאליות אדירה השנה ואנחנו על המגרש ניסינו להחזיר לו. אני מאושר שהסוף היה מתוק כי למועדון הזה באמת מגיעה קבוצה שתשחק בליגת העל, וגם תהיה הרבה יותר גבוה.
    מבחינה אישית, הייתי מגדיר את העונה שלי כטובה. חזרתי אחרי שנתיים בהולנד והרגשתי על עצמי את ההבדל בין אוהד של הפועל כפר סבא (לפני הולנד) לאוהד של אחרי הולנד. אני מרגיש שיפור עצום בכל האספקטים של המשחק, ומקווה להמשיך במגמה הזו בהמשך. מבחינת החיבור לקהל לא הייתי מבקש תסריט טוב יותר גם בחלומות הורודים שלי. הקהל קיבל אותי באהבה אדירה ואני שמח לשמוע את התגובות ברחוב שמעידות שהצלחתי להחזיר לו במעט. זה שווה בשבילי הכל.
    לגבי ההמשך, אני יודע שכולם (כולל אותי) רוצים לדעת מה יקרה בעונה הבאה. אני מציע שנתאזר בעוד טיפה סבלנות. טוב לי בהפועל באר שבע ואני לא ממהר לעזוב, רק סיימנו עונה ארוכה ומתישה ולפני עוד מחנה אימון עם הנבחרת שאני רוצה להתרכז בלעשות בו את העבודה הכי טובה שאוכל. אני מאמין שבקרוב יהיו לכולנו תשובות ודברים יהיו קצת יותר ברורים.