חצי הגמר הראשון: ספרד בגמר לאחר דו קרב פנדלים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏26/6/12.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה בסדר שככה אתה חושב אבל עבורי בנזמה חלוץ יותר טוב.
    וזה שהוא באנקר אצל מאמן כמו מוריניו מחזק את הדיעה שלי
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה בסדר שככה אתה חושב. בשבילי פאלקאו הרבה יותר טוב וגם הוכיח את זה מבלי לשחק בקבוצה גדולה. אגב, אם אתה יודע או לא, בנזמה באנקר מתוך שני חלוצים שיש בסדל. הוא והיגוואין.....אחלה באנקר, התחרות על חולצת ההרכב קשה מתמיד. אף אחד לא מזלזל בבנזמה שהוא שחקן טוב (וממש לא הראה מהיכולות שלו ביורו הזה), אבל להשוות חלוצים רק לפי הקבוצות שלהם...הייתי מצפה ממך ליותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    עצם העובדה שבנזמה נחשב לבאנקר בהרכב של מוריניו יכלה להיזקף לזכותו אם הדיון היה עוסק בחלוצים של ריאל מדריד בלבד, אך אין מדובר בטיעון אשר ביכולתו לחזק את העמדה הגורסת כי הצרפתי עדיף על חלוצים כמו יורנטה ופלקאו. אחרי הכל, גם גוראן פאנדב היה באנקר אצל מוריניו בעת שהותו במילאנו; האם זה אומר שהוא אחד מהשחקנים הטובים בעולם בתפקידו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לא משווה רק לפי הקבוצות שבהן הם משחקים, אבל אתם יכולים להגיד שזה לא נתון חשוב שצריך להילקח בחשבון?
    עידן, גם להיות באנקר כשיש אחד כמו היגוואין על הספסל זה הישג. שניהם חלוצים מצויינים מהטופ העולמי.
    קנדה - לא עקבתי אחרי אינטר כל כך וראיתי כל משחק ואני לא חושב שהוא היה באנקר כמו שבנזמה בריאל אבל אני מאמין למה שאתה אומר וגם אם כן - למשך כמה זמן זה היה ככה? עונה אחת? בנזמה בטופ העולמי ובאנקר באחת הקבוצות הטובות בעולם, שבמקרה גם בעלת ההתקפה הטובה בעולם בעיני רבים כבר כמה עונות.

    אני אישית מאוד מחזיק מפלקאו וראיתי משחקים שלו עוד שהיה בריבר והצבעתי עליו כאחד שיצליח באירופה, אבל מה לעשות שחובת ההוכחה עליו...
    ודבר אחד שאי אפשר לעשות זה לקבוע בצורה נחרצת ששחקנים כמו פלקאו ויורנטה טובים יותר מבנזמה בעוד שתראו איפה הם משחקים ואיפה הוא משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא הבנתי....חובת ההוכחה על פאלקאו בנוגע למה? הבחור הוביל את פורטו לטרבל (כשהוא שובר את שיאו של יורגן קלינסמן האגדי בכיבוש שערים במפעל), הוביל את אתלטיקו לזכיה בליגה האירופאית (שנייה ברציפות מבחינתו כששוב הוא מלך השערים), סיים במקום השלישי בטבלת הכיבושים בספרד אחרי מסי ורונאלדו שהם ליגה בפני עצמם....איזה בדיוק דברים הוא צריך להוכיח לך שהוא לא עשה? ובבקשה אל תשווה לי בין הצ'מפיונס לליגה האירופאית כי כבר הוכחתי לך בדיון הרלוונטי שלא בהכרח היה זה בנזמה שנתקל בקבוצות חזקות יותר מפאלקאו במפעלים אלו. כבש גם מול ריאל ובארסה, אז אתה גם לא יכול להגיד שהוא לא כבש מול קבוצות טובות. אז אחרי כל זה, אודה לך אם תגיד לי איפה פאלקאו פיספס הוכחה עבורך כדי להוכיח לך שהוא מתאים לרמות הגבוהות? בנזמה והיגאווין חלוצים מצויינים (לטעמי פאלקאו טוב יותר) אבל הטענה שאני בא להפריך כאן היא הטענה המצחיקה שאתה שופט חלוצים רק לפי קבוצתם. כלומר מבחינתך אוטו' כל החלוצים של בארסה, ריאל, באיירן ומנצ'סטר טובים יותר מיורנטה, פאלקאו ודומיהם. זה נשמע לך הגיוני?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12