ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 6

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏7/12/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לכן הם רובוטים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - בורוסיה מנשנגלדבאך

    https://scontent.fsdv1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/130340068_3146847388749587_4498810804478514246_n.Xxx?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=KVP2eyLpNVAAX9xfRdW&_nc_ht=scontent.fsdv1-2.fna&oh=eac22656cd099b1b600534ccc1227004&oe=5FF65E38


    ריאל מדריד מגיעה למשחק עם לחץ אטומי מצד אחד אחד - אותו זינדין זידאן שהיה חתום על השושלת המפוארת של שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, יודע שאפילו הוא לא יהיה חסין ויפוטר, כנראה, אם ריאל תודח לראשונה בתולדותיה בשלב הבתים בליגת האלופות (אם כי שוב ושוב דחה את השאלות על כך במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב על זה בכלל). מאז 1997-98, עונת ה"לה ספטימה", ריאל העפילה 23 שנה ברציפות לשלב הנוק אאוט. בסך הכל היא עברה 24 פעמים מ-24 עונות, הקבוצה היחידה שתמיד עשתה זאת. מצד שני, האקמול היה בדמות אותו ניצחון נגד סביליה בפיחואן בשבת. קודם כל רצף התוצאות האיומות בליגה נקטע. חזרה, במקצת, הסולידריות ההגנתית. מעבר לכך - הסגל מתמלא? כל שחקני ההגנה כשירים לראשונה העונה.

    הקפטן סרחיו ראמוס, שבלעדיו הפסידה ריאל בשמונה מתשעה משחקי ליגת האלופות (הרבה סיוטים) - יחזור גם יחזור. השאלה גדולה כרגע היא לגבי דני קרבחאל, האב הטרי (ברוך הבא לעולם מדרידיסטה - מרטין!) שהוכיח לא פעם עד כמה הוא חשוב ומקנה יציבות להגנה - הוא לא יבצע עבירות מטופשות, ייגע בידו או ייאחר בסגירה (ואין כאן טענה ללוקאס שנתן הכל - הוא לא מגן). המגן עשה כל שביכולתו כדי לעמוד לרשותו של זידאן, התאמן כרגיל ביום שני וההחלטה תהיה של המיסטר. לגבי השלישייה באמצע: קאסמירו-קרוס-מודריץ’ אין שאלה בכלל, הבעיה היא שרק הקרואטי נראה במיטבו העונה. הכל מתחיל מהיציבות בהגנה. “ההגנה תקבע לאן ריאל תגיע העונה, היא זו שתסחוב אותה”, נכתב בטור דעה במארקה השבוע לאור המצוקה בהתקפה - מדויק. ריאל שמרה רק בסאן סירו על שער נקי בליגת האלופות.

    רוב ההרכב סגור ונראה שריאל תגיע עם שני הצעירים שלה לצד בנזמה. ויניסיוס, אפשר לצחוק עליו ולקרוא לו סוחט השערים העצמיים, אבל הוא תמיד עושה משהו - בלאגן, דריבל, מייצר מצב, מסוכן יותר למגן שמולו מאשר אסנסיו. צד ימין כנראה ישחק רודריגו מי שכבר זכה לכינוי המחייב ‘מיסטר צ’מפיונס’. הילד נראה נהדר כשנשמע ההמנון המצמרר. בסך הכל יש לו חמישה שערים וארבעה בישולים ב-517 דקות, כשה-0:2 בסאן סירו “הפך” לבסוף לשער עצמי של אשרף חכימי. ריאל ניצחה רק בחמישה משחקים מ-13 האחרונים שלה בליגת האלופות - את האימפריות מגלאטסראיי וברוז’ וגם את אינטר השנה. זה מאזן רע מאוד אפילו בהשוואה לימי הנאחס של שמינית הגמר. בנזמה יהיה החלוץ היחיד בסגל, כרגיל - יוביץ' ייעדר שבועיים-שלושה ומריאנו כרגיל לא התאמן.

    קאסמירו, שהפעם אין לכם ספק ולו הקטן שמישהו יזיז אותו מה-11 (בניגוד לטעות הקשה נגד שחטאר), היה זה שהגיע למסיבת העיתונאים עם זידאן ואמר: “כולם יודעים שמחר זה נגמר, כל חדר ההלבשה ואנשי המועדון. אנחנו צריכים להתמודד עם זה. אנחנו חושבים רק על ניצחון. נכבד את היריבה אבל זה תלוי בנו". מירו סיפק גם את הציטוט האגדי שפעם בהחלט היה נכון: "במועדון הזה לא משחקים בגמרים אלא מנצחים בגמרים. אנחנו הולכים עם כל הלב והנשמה, ונמות על המגרש אם צריך. התכוננו היטב”. עוד אמר: “לדבר על זידאן? מה אפשר להגיד, הוא עשה היסטוריה במועדון הזה וגם אשתקד זכינו בשני תארים, אנשים שוכחים, פעמים רבות, את מה שעשה". בהמשך הגיעו התירוצים: העונה הזו מוזרה, לא נורמלית, כל יומיים שלושה אנחנו משחקים וקדם העונה היה שונה, אנחנו לא מכונות. קבוצות עוברות עליות ומורדות. כולם עם המאמן”. כשנשאל האם במקרה של הדחה הוא מעדיף להגיע לליגה האירופית או למקום הרביעי, אמר: "אני לא חושב על זה בכלל". מחר אין תירוצים.

    זידאן עצמו אמר: "זה משחק חשוב ללא ספק, גמר של ממש. דיברנו לפני שחטאר והפעם אנחנו חייבים להראות איזו קבוצה ריאל מדריד. אנחנו רוצים לנצח ולסיים בפסגת הבית". הצרפתי נשאל שלוש פעמים נכון לעכשיו על הדחה/פיטורים והאחריות שלו/ליגה אירופית חלילה ואמר שוב ושוב שהוא מודע לזה שיהיו קשיים אבל הוא חיובי וחושב רק על ניצחון. כשנשאל האם יבין אם המועדון יפטר אותו אמר: "המועדון יעשה מה שהוא חושב לנכון". "כל המועדון, השחקנים שלי ואני - רגילים לשחק תחת לחץ ולשלוט ברגשות שלנו ובאמוציות. התכוננו היטב. אנחנו יודעים מה מונח על הכף". "העבר כבר נגמר, מה שחשוב זה ההווה". זידאן אמר שכולם מדברים על ההופעות בקאמפ נואו, סאן סירו ופיחואן אבל לריאל היו משחקים אחרים טובים יותר בהם היא לא ניצחה. מחר היא חייבת לעשות את העבודה ולא חשוב איך. עם כדורגל בינוני או כדורגל גרוע (כי לכדורגל טוב היא כנראה לא מסוגלת). איפה אפשר לקנות את ה-0:1 המסורתי מהעונה שעברה?

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל (נאצ'ו), סרחיו ראמוס (C), רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    בורוסיה מנשנגלדבאך מגיעה למשחק אחרי שההפסד הדרמטי שלה 3:2 לאינטר בביתה הפסד שממש שיבש את כל התוכניות. הגרמנים שכבשו העונה לא פחות מ-16 שערים בצ’מפיונס - הכי הרבה במפעל בדומה לאלופת אירופה באיירן מינכן ובדומה לברצלונה, עוד מפחדים למצוא את עצמם בחוץ אחרי שבעטו בדלי לא פעם - רק נגד ריאל הם השמיטו הרי יתרון כפול בגרמניה. אלסאן פלאה, החלוץ הצרפתי, המשיך את העונה הנהדרת שלו עם צמד נגד האיטלקים ובסך הכל חמישה שערים בעונה במפעל. בליגה גלדבאך מקרטעת, מדורגת רק שביעית וסיימה בתיקו 2:2 ביום שבת. בריל אמבולו העלה את הקבוצה ליתרון, היא ספגה פעמיים ואז פלאה חלץ נקודה נגד פרייבורג.

    לקראת המשחק הקרוב הגיוני ביותר שמרקוס טוראם שקיבל מנוחה חלקית ושולב רק מהספסל - יחזור ל-11. העונה כבר כבש נגדנו כמובן, במשחק בגרמניה. הילד בן ה-23 שכבר הספיק לערוך שלוש הופעות במדי נבחרת צרפת ועושה את אבא ליליאן גאה - כבש אמנם רק ארבעה שערים העונה אך בישל כבר שבעה. הקשר יונאס הופמן ימשיך להיעדר בשל פציעה בעוד הבלם ניקו אלבדי שהתאמן כרגיל, עשוי לשוב למרכז ההגנה ויפתח לצד מתיאס גינטר. במועדון לא לחצו על חזרתו ונראה שהרוויחו. "נראה איך הוא מחר", הבהיר מרקו רוזה. בתקשורת בספרד ציינו עוד שחקן שכדאי לשים לב אליו: הקשר קריסטופר קרמר, או אם תרצו: מר קילומטראז'. "מר מרתון מאיים על ריאל מדריד". הוא שותף לכל הדקות בכל חמשת המשחקים וגמע יותר מ-61 קילומטר, כמעט ארבעה יותר מניקולו בארלה, קשה של אינטר, המדורג במקום השני בטבלה. פלוריאן נויהאוס, חברו לקבוצה, שזכה לאחרונה לערוך הופעת בכורה בנבחרת גרמניה, מדורג חמישי, לא רחוק ממנו.

    השוער יאן זומר יודע שיהיה משחק לא פשוט והוא מתרגש לפגוש את סרחיו ראמוס, כאשר בפגרת הנבחרות האחרונה הדף מולו שני פנדלים במדי נבחרת שוויץ נגד ספרד. “אני מקווה שהפעם לא יהיו פנדלים - שנעמוד היטב בהגנה ולא נעשה שגיאות. אני לא יודע מה אעשה. ואם יהיה פנדל - נראה מה יהיה”, ענה כשנשאל על הקרב הפסיכולוגי. “כמובן שעקבתי אחרי הבעיטות של ראמוס, הוא אחד הפנדליסטים הטובים בעולם ואני גאה שהייתי הראשון להדוף פנדל מולו אחרי 25 כאלה שהבקיע. אבל תמיד שוער זקוק למעט מזל”. עוד אמר: “תמיד הערצתי את קסיאס, הוא היה כמו חתול שהגיע לכל כדור על אף שלא היה הכי גבוה או חזק”. על המשחק: “אנחנו יודעים שריאל קבוצה נהדרת ולא מפסידה במשחקים הגדולים אבל זה אתגר גדול ואנחנו רוצים להיות בשמינית הגמר וראויים להיות שם”. “אני לא חושב ששחקני ריאל או אינטר זלזלו בנו, היינו נהדרים בצמד המשחקים. חבל שהמשחק מחר לא בברנבאו, מעולם לא יצא לי לשחק שם, הוא אחד ממקדשי הכדורגל”.

    רוזה אמר לפני ההמראה לספרד: "אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות שניצבת בפנינו ולעבור לשלב הבא. אני סומך על הקבוצה שלי שתעשו זאת". במסיבת העיתונאים לפני המשחק אמר רוזה: "מחר אנחנו יכולים לעשות משהו היסטורי. אנחנו מתרכזים בהצלחה שלנו ולא בזה שנוכל לחסל בדרך את ריאל. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות ובאים למשחק רגועים. העמדה שלנו ערב המשחק נוחה ואנחנו מוכנים לאתגר. היה עדיף לשחק בברנבאו, חבל שזה לא יקרה. אבל אין לנו שום יתרון מחר בכך שהמשחק לא ייערך שם".

    בורוסיה מנשנגלדבאך - הרכב משוער: יאן זומר| אוסקר ונדט, מתיאס גינטר, ניקו אלבדי, סטפן ליינר| כריסטוף קראמר, פלוריאן נויהאוס, ואלנטינו לאזארו, לארס סטינדל, מרקוס טוראם, אלסאן פלאה

    הלכנו ובדקנו עבורכם את הרקורד הביתי של ריאל נגד יריבות מגרמניה . בסך הכל: 34 משחקים: 25 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו, 3 הפסדים. שאלקה, שהשיגה 3:4 בגומלין שמינית הגמר ב-2014/15 ואיימה לטלטל את אנצ’לוטי - האחרונה שניצחה במקדש. רק באיירן מינכן עשתה זאת חוץ ממנה (פעמיים).

    בין המשחקים האחרונים שכדאי לזכור - הרמונטדה נגד וולפסבורג כשאחרי הפסד 2:0 בגרמניה - כריסטיאנו כבש שלושער מרגש וברבע הגמר ולקח את זידאן הלאה - שער אחד מבישול של קרבחאל, השני, באותה הדקה - בנגיחה, ובדקה ה-77 בכדור חופשי| 0:1 על באיירן מינכן בעונת הדסימה משער של בנזמה - ועוד קצת באיירן: 2:4 בגומלין מותח במיוחד במשחק שנקלע להארכה בעונת הדאבל (שלושער לרונאלדו, פינאללה של אסנסיו, פארטידזו למרסלו)| ותיקו 2:2 בחצי הגמר ב-2017/18 עם צמד של קארים ויום גדול של קיילור נבאס. ב-2001/02 מחקנו הפסד 2:1 בגרמניה נגד באיירן עם רמונטדה מרגשת עם זידאן השחקן - איבן הלגרה דווקא הוא דחק לרשת במחצית השנייה וגוטי כבש בתוספת הזמן אחרי בישול של ראול.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
  4. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,847
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    השאלה מה ההקשר.זה שהוא שחור כולם יודעים,מה זה קשור למה שהיה ביניהם.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    שפט את ישראל בנובי סאד ב - 2016, בהפסד 3:1 לסרביה במשחק ידידות.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שכולנו שווים לא אומר שאנחנו דומים. לא חושב שיש מישהו שיטיל ספק בעובדה שמאמן השוערים שחור, לא רואה סיבה להתעלם מהמאפיין הפיזי הבולט הזה.
    זכור לי שהייתי בניו יורק לפני כמה שנים ורכשתי בחנות בגדים, הבחור שעזר לי היה מאוד נחמד ומועיל (וגם שחור), וכשהגעתי למוכרת (שהייתה גם היא שחורה) היא שאלה אותי מי עזר לי, מכיוון שלא הצלחתי לאתר אותו באותו הרגע, התבקשתי לתאר איך הוא נראה. מיותר לציין שנמנעתי מלהגיד שהוא שחור. התוצאה הייתה שהוא כנראה איבד את העמלה על כך שקניתי. כמובן שיכול להיות שהייתי אומר שהוא שחור ולא היה קורה כלום, החלטתי לא לקחת את ההימור הזה.
    האם שחורים סובלים מגזענות? כנראה שכן. האם זה היה ביטוי של אותה הגזענות? לדעתי לא, וזה מה שחשוב.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא מבין את הביקורתיות הזאת של יעקבי על איאקס. הקבוצה עברה מכירת חיסול מה אתה רוצה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,567
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    נראה אבל שאייאקס לא יודעים שהם אלה שצריכים לנצח כדי לעלות. משחקים בקצב של פלייאוף תחתון.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למה טאדיץ׳ משחק מגן?
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הרגע המכריע: הדחיפה על הנטלאר ברחבה. יותר לא אומר הרבה. השופט הכריע אותנו היום סופית.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    גם האדום מאוד אכזרי. לא חושב שאייאקס שווה שער היום, נראית מאוד עייפה במחצית השנייה. אבל שיפוט מחפיר nonetheless.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זה היה משחק של 0-0 טיפוסי. קלאסן החטיא הזדמנות שהוא צריך לשים ברשת. מבחינת כדורגל אין לי בעיה להודות שלא הגיע לנו לנצח, אבל אי אפשר שלא להתייחס להחלטה לא לתת לאייאקס פנדל וגם הכרטיס האדום מאד גבולי בטח כשגם הצהוב הראשון נשלף בצורה מאד קלה.

    מקצועית אין לנו מה לחפש בליגת האלופות, אבל השיפוט היום גם עזר למנצחת.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מרקו רוזה, you have my respect.

    אני לא יכול לחשוב על הרכב יותר התקפי מזה.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב אמנם המטרה הגדולה של שחטאר זה להעפיל לשמינית הגמר אבל גם הליגה האירופית חשובה לה ככה שהיא חותמת פה גם על תיקו
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מסכים עם גוטמן על הטענות לקונטה בחילופים שגם היו מאוחרים.
    תיקו או הפסד אתה בחוץ במלא אז תעשה משהו התקפי תהמר , חילופים הזויים.