מחזורי ההכרעה בספרד: ריאל מארחת את אוססונה, ולנסיה נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏10/4/21.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מקווה שבאנגה, שלפני חודש וחצי גמר את הקרירה לאדר מילטאו את הקרירה עם דיבורי פלופ, אוכל המון כובעים.

    איזה בלם אדיר. לריאל בשקט יש בלם מדהיםלעדור קדימה. אם אני מסתכל עפ פפה בתחילת דרכו בריאל, למילטאו השני עדיף פי כמה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/3/3fae2aa78238dd902f97f090b159734effa3aceb.Xxx

    מיליטאו עשה ראמוס| איזה ניצחון כיפי, מרגש יותר בדקות האחרונות. וואלה הגיע לנו הפעם, אחושרמוטה הגיע לנו, הרבה מעבר לבינוניות הדלה של רוב העונה. בעיקר בזכות הזאר שהיה מעולה בדקות ששיחק ואולי נתן קצת אופטימיות לרביעי - עד לפציעה הבאה, וכל זה במשחק לא משהו של בנזמה. במחצית הראשונה איימנו 13 פעמים על השער - יותר מכל משחק אחר העונה. זה לא כמו בימי קדם שאתה יודע שהשער יבוא, כל שער הוא כמו לידה.
    הפעם זידאן הרוויח פעמיים מבלי להזדקק למודריץ’ או קרוס, עם החילוף של איסקו היה נראה שוויתרנו על המשחק אבל הוא לפחות הרים את הקרן. וגם לא ספגנו על אף שאודריוסולה ומרסלו שיחקו, זה לא יקרה עוד הרבה.

    בכל מקרה בחזרה לשחקן המצטיין - מיליטאו עם הרבה טירוף, תשוקה ומנהיגות, נראה לי שחקן ההגנה שאיים הכי הרבה פעמים על השער העונה במשחק אחד. ממש “בלם עם נפש של חלוץ”, למד מהטוב ביותר, שער בכורה בליגה (יש לו אחד בגביע) בתזמון מצוין. בכושר הזה אי אפשר לוותר עליו בגומלין נגד צ’לסי. יאללה לרביעי בכל הכוח, האללה מדריד!
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אמרתי כבר שהוא מפתיע מאוד, ולא רק אותי אני בטוח שגם זידאן שאיבד בו אמון לגמרי היה מופתע מהיכולת שלו לאחרונה, לא סתם הוא שם אותו כרביעי בהיררכיה אחרי נאצ'ו. אבל היכולת לאחרונה בהחלט מעוררת חשד שאולי הוא ואני טעינו והספדנו אותו מוקדם מידי (רק כי ראמוס וואראן לא היו זמינים הוא קיבל הזדמנות נוספת).
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דברים שאתם לא לוקחים בחשבון:
    1) זידאן מאמן שלא אוהב שינויים, זה ברור, שילוב הצעירים שלו אינו אידיאלי פרט לאסנסיו אולי. לא בכל שנה יש סגל כמו ב-2016/17 לדוגמא, אז קשה לו לוותר על השחקנים הבכירים מה גם שהעונה נקלענו למשבר.
    2) אולי מיליטאו לא הראה משהו יוצא דופן בהזדמנויות שקיבל קודם לכן. הוא ספג כרטיס אדום די חסר אחריות נגד לבאנטה לדוגמא. צריך לנצל כל הזדמנות בריאל מדריד. בכל פעם יש דברים שמשנים מומנטום.
    3) עוד סיבה לכך שהוא שיחק פחות? נאצ'ו אדיר, הוא באמת נכס, הבלם השלישי הטוב בעולם ואני מדבר על בלם מחליף, בהיררכיה בסגל. הוא חזק, הוא מספיק מהיר, הוא שקט, הוא מנוסה, הוא לוחם.
    4) הזכירו פה את פפה - אני שולח אותך לראות את הקלאסיקו בקאמפ נואו נגד ברצלונה כשריאל שמרה על שער נקי וניצחה 0:1. תבדוק כמה פעמים ריאל לא ספגה בקאמפ נואו במאה ה-21..
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    על המחווה המרגשת של שון וייסמן אתמול כולם דיברו. השער הזה נפסל, הוא התעקש וכבש ו-ויאדוליד סיימה שוב ב-1:1. יש לו כבר שישה שערי ליגה - שווה לפביאן אוריאנה כמלך שערי הקבוצה, ושבעה בכל המסגרות.
    סרחיו גונזאלס, שלא פעם ספג ביקורת על כך שהוא מעדיף חלוצים אחרים על פניו, אמר: "הוא הכוח ההתקפי העיקרי שלו ויש לו חשיבות מהותית. הוא נמצא בכושר מעולה ואני שמח עבורו".
    ב"מארקה" קיבל וייסמן את הציון שני כוכבים ונכתב עליו: "הוא סידר תיקו לוויאדוליד". בכתבה אחרת נכתב: "הוא הפך לשחקן המפתח של ויאדוליד. עם נגיחה נהדרת שלא הותירה סיכוי לקלאודיו בראבו, הוא משפר שוב את מאזן השערים שלו. הוא משאיר את הקבוצה שלו בחיים". גם ב-"אס" הציון היה שני כוכבים. "וייסמן, תמיד וייסמן", נכתב ב"אס". כותרת נוספת הייתה: "לתקווה קוראים וייסמן". "היא אמנה ניצחה פעם אחת בלבד ב-16 המחזורים האחרונים, אבל יש לה חלוץ בוער. הטנק החיפאי שוב היה הגיבור. בזכות ויאדוליד ממשיכה לחלום".

    *********************
    תומר חמד במאיורקה שיחק בקבוצה טובה יותר וכבש שמונה שערי ליגה, נדמה לי שהיה איזה פנדל פה ופנדל שם. בניון שיחק מעט בעונת הבכורה שלו. אני חושב ששון שחקן העונה של הקבוצה הזו, אין מה לעשות. "הטנק החיפאי". כיף שמפרגנים לו. לפעמים בספרד צריך להתאמץ למצוא משהו שכתוב עליו.