מחזור חמישי בליגת העל: ניצחון סוער ודרמטי 1-2 להפועל ב"ש בסמי עופר על האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/21.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בסוף הכל יהיה מבחן התוצאה עם מאמנים כמו קורצקי.
    בגלל שהכדורגל נורא ומוגבל, הוא חייב להביא תוצאות וכרגע הוא עושה את זה.
    השאלה האם זה ימשיך לאורך זמן, כי מצד אחד הבסיס שלהם הוא בכלל לא רע, אבל מצד שני זה מרגיש שהסגל שלכם הוא קצר מאוד, ויש לא מעט שחקני מפתח שאם יעדרו לתקופה ארוכה זה יכול להציב אותכם בבעיה.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מסתבר שההתנהגות הבעייתית שלהם לא רק בדוחא, מעניין מה היה קורה אם אוהדי בית"ר היו שרים ככה בסמי רק לכיוון הימני של המפה -

     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    בהחלט, קצר זה אנדרסטייטמנט. אני אומנם מבקר המון את קורצקי על שיטת המשחק, אבל למען ההגינות אין לו עם מי לשחק בהתקפה. אנחנו כרגע משחקים עם שני שחקני התקפה, ושלושה בלבד ממלאים את המקום בפועל, מרמרטיני, גוזלן וגאדיר. עמית מור שעלה מהנוער בקיץ השתלב בעמדה הזו העונה כחילוף קבוע דקה 80+. אכן פדידה נפצע ועדיין פצוע, מקסים רק חזר אתמול, ככה שאנחנו סופר מוגבלים התקפית. אתמול היה משחק שדיא שיחק בו גבוה ולחץ גבוה, זה הניב שני שערים וכל עוד אנחנו במערך הזה, הוא חייב לשחק ככה בכל שבוע. אזרואל קצת חסר ביטחון, אבל גם הוא שחצי מהדקות עד כה היה בספסל, רשם כבר בישול יפייפה.

    בגדול אני מרגיש שאנחנו כמו ברנטפורד הישראלית, מינוס כל הכיף במגרש. קרי, אלילת המזל איתנו ויחס ניצול המצבים שלנו על גבול הלא נורמלי.

    הפציעות יגיעו, החיסורים יגיעו, כדור השלג גם כן, לכן כל מה שנותר הוא להודות על קצב צבירת הנקודות ולקוות שנצליח להישאר גם העונה.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    עמית מור חזר אליכם הקיץ אחרי עונת השאלה בקבוצה הבוגרת של עפולה
     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    זה מצחיק איך אתה תמיד חוזר על זה שחסמת אותי ולא כדאי לבזבז זמן על "כותבים" כאלה אבל קורא באדיקות ומתייחס לכל הודעה שלי. אין לי מילים חוץ ממעורר רחמים.
    ועכשיו אם אפשר לפנות לאנשים שיש להם לפחות אונה אחת פעילה, אם מישהו שואל אותי (וכנראה שאף אחד לא שואל אותי) הודעות כאלה הן הבעיה האמיתית של הפורום הזה, לא מעט אנשים כאן באים לחנך ולנסות להרים לעצמם עם הערות כמו "כותב איכותי" כאילו יש כאן תחרות על פרס פוליצר, יש במשחק הזה המן אמוציות ובמיוחד אחרי משחק כזה מלוכלך יצא כאן המון לכלוך, יש מי שבוחר להגיב ויש מי שבוחר להתעלם אבל בסופו של דבר אי אפשר לנהל דיון על משחק כל כך אמוציונלי עם חליפות וכוס וויסקי ביד אחת וסיגר ביד שניה. כל עוד אין רפש באמת יוצא דופן ואמירות לגופו של כותב אני פשוט לא מבין מה הבעיה, היו כאן ויכוחים קשים אתמול והיום, ואנשים כאן כולל אני קיבלו והחזירו עקיצות מצד לצד וזה בסדר גמור ואני לא חושב שצריך לשפוט אף אחד, זה חלק מהמשחק וזה חלק מדיון כדורגל. אף פעם לא הבנתי ולעולם לא אבין איזה עניין אנשים מוצאים בלחלק ציונים לאנשים שבסך הכול באים להביע דעה על כדורגל, מי "כותב" טוב ומי שלוך ברברי עם מנטליות מקומית נחותה.
    לטעמי ברגע שהחלוקת ציונים הזאת תיפסק ורק מי שבאמת מוסמך להשליט סדר במקרים של רפש באמת בלתי מתקבל על הדעת אולי הרמה כאן תעלה, כרגע מה שמוריד אותה זה רק החלוקת ציונים הזאת וההתעסקות הזאת במי טוב ומי לא טוב. אף אחד לא חייב להסכים עם השני ואף אחד גם לא חייב להתדיין עם השני, קשה לי להבין איך גברים לפחות בעשור השלישי לחייהם לא מסוגלים להתעלם ממי שהם לא רוצים לדון איתו במקום לחלק ציונים אחד לשני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/21
    קשר שמאלי ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    1. הפנדל על אצילי - במבט ראשון הייתי בטוח שהוא זורק את עצמו וזה גם נראה ככה בריפליי, עד שהגיעה זווית הפוכה מהVAR ושם אי אפשר לפספס. גם אם דדיה לא יזם או התכוון, הוא מכשיל את אצילי וזה מה לעשות פנדל. המחאות של ב"ש מובנות כמו הזמן הממושך שלקח ללייבוביץ' והצוות לגבש את ההחלטה.

    2. גורדנה מורחק - מבין רצף האירועים זה היה הקל ביותר. בשנים האחרונות החוקה סופר מקשיחה על תאקלים מהז'אנר הזה, אנחנו גם עדים להרחקות כאלה כל שבוע, שחקן לא צריך להוריד מישהו באלונקה כדי לצאת ואלמלא הפנדל קודם זה אפילו לא נפתח לדיון. במקום זה שערי הקונספירציה נפתחו, הstate of mind השתנה ללחץ על השופט ועד ההפסקה לייבוביץ' הבליג לאלחמיד על צהוב שני מתוך פנקסנות.

    3. דדיה וחזיזה - הטראש טוק בניהם כל המשחק התלקח מהתפיסה המיותרת של חזיזה, המשיך מהמרפק הספק מכוון של דדיה, שכטר התערבב כדי לסחוט אדום ממישהו באקראי ומכל הסימפוזיון הזה הלדר לופס בדריכה מכוונת על ששחקן ששוכב על הדשא עשה עליו פגע וברח by the way תנועת שיסוף אבל החבר'ה מהVAR בדיוק יצאו לקפה.

    4. ב"ש משווה - הפארסה של המשחק. בדקות האלה לייבוביץ' קרס מרוב פנקסנות ברמה שלא היה מסוגל לנשום בכוחות עצמו ללא סיוע מהVAR. שער חוקי התחלף בפנדל ואדום לאצילי מתוך פשרה לשני הצדדים, ואם אבו עביד לא מאזן ספק אם לייבוביץ' מגיע הביתה. משחק שהיה גדול עליו בכמה מספרים נגרר לאובדן שליטה שהולידה שרשרת החלטות שמחייבות את הגוף הממונה להקפיא אותו לאלתר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/21
    oranfu ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יאללה לא נורא עוד כמה ימים נפסיד בסקוטלנד ונתעסק באיזה אפסים אנחנו בכדורגל.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אתה צריך להגיד תודה שלא מסננים כאן תגובות כאילו אנחנו רגע לפני הגשה לעורך או סתם נמצאים בסוריה. יש כאן תת פורום כזה ואני בדיוק חוזר מהשעיה של כמה חודשים טובים בגלל שהעזתי לפתוח על אחד המנהלים בדיוק מאותה סיבה. אז תחייך, אתה בחברה טובה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ההנהלה של הפורום פה הרבה פעמים מתפקדת כמו איזה פפיר או לייבה.
    חוסר אחידות משווע.

    אחד יכול לקלל אותך ולדבר בצורה "לא נאותה" - שום דבר.
    אבל אז כשאתה תעשה רבע מזה או אפילו שסתם תכתוב על נושאים שלא נראים לאיזה מנהל - "אתה מושעה!!!!"

    בטח גם את haifa love הם השעו מפה כי הוא כתב תוכן שהיה "חופר מדי" או משהו כזה, למרות שהוא לא עבר על אף "עבירת משמעת" פה בפנימייה.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    בנושא השיפוט:
    שגיא כהן אמר במוצש דבר נכון- לא מבינים בארץ את מטרת ה var ולא עושים בכלי הזה שימוש נכון.
    המטרה היא לתקן דברים שהשופט לא ראה ולתקן טעויות חד משמעיות.
    לא לייצר לו second thought על מה שראה והוא בתחום האפור.

    אני אישית שונא את ההרחקות כפי שהורחק גורדנה. לדעתי ככה היו לפחות 2/4 ההרחקות של אלמוג כהן לפני שנתיים- הילוך איטי, ועוד הילוך איטי, ועוד זווית ובסוף משהו שהוא סך הכל פספוס של שבריר שניה ששחקן אחד הקדים את יריבו בגישה לכדור וזה מצטלם כאילו הוא בא בכוונה לסכן את היריב.
    אלה הרחקות קלות מידי לטעמי גם כשזה נגד הקבוצה שלי וגם כאוהד נייטרלי.

    בנושא הזה שכאשר מקבלים החלטה משמעותית נגד קבוצה בדקה מוקדמת ואחר כך הולכים לקראתה בכל השריקות כדי ״לצאת בסדר״- זה גם דבר ידוע. לכן הערכתי את מאיר לוי בקטע שיכל גם לשרוק 3 פנדלים לאותה קבוצה כאשר זה מה שהוא ראה.

    ומשהו קטן שלא ראיתי שמישהו התייחס אליו(אבל לא קראתי את כל ההודעות אז אולי כן)- במהלך הנוראי של עופרי ארד בפנדל על שכטר ניתן לראות שיש מאבק הדדי, שכטר מקדים את ארד שרואה את גבו ודוחף אותו אך תוך כדי המאבק שכטר עם יד שמאל תופס לארד בחולצה- לטעמי לא משהו שאפשר להתעלם ממנו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    @Telkiyski
    יש בפורום הרבה כותבים והרבה מנהלים.
    וכמו שכל הכותבים הם אנשים עובדים עם חיים מעבר לאינטרנט, ככה גם המנהלים. חלקם פעילים בשעות הבוקר, חלקם בערב וחלקם בסופי שבוע.
    אישית לא חסמתי אף משתמש (המלצתי בעבר על משתמש מסוים, שמסתבר שכבר דיווחו לפני), וכל פעולה שאני עושה זה דרך מערכת הדיווחים של הפורום שאתם רבותיי אלה שמשתמשים בזה ומדווחים לנו.

    מצד אחד אתם מלינים שיש עשרות עמודים שהתערבבו בדיון על לייבוביץ', בכיינות, עקיצות וכו' ומצד שני כועסים כשאנחנו לא מוצאים את המשפט שהציק לכם ושלא נמחק. אני אישית לא גננת, ולא מורה ובטח שלא מחפש לחנך אף אחד מכם. אני מצפה שתדיינו כמו בן אדם בוגרים.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני אגיד לך מה הבעיה (מנהל). יש 50 עמודים בדיון מחזור כמו היום עם הטירוף שהיה ונראה לך שאנחנו יכולים באמת לעבור הודעה הודעה. אני אישית מוחק הודעות רק של קללות בין משתמשים (כמו שקרה לפני כמה עמודים) ולא הרחקתי יוזרים למעט ספאמרים שמגיעים מחוץ לפורום ומפרסמים שטויות או כאלה שאוהבים את שיימן (לא באמת).

    אבל אם היה הודעה שזלגה לפסים אישיים נגד מישהו מכן (קללות וכו') כן לפעמים אתם צריכים להתריע כי אנחנו לא תמיד נראה את זה. ברגע שמישהו יורד לפסים אישיים ותדווח ההודעה תמחק (לפחות כך אני אנקוט).
    אולי גם צריך להוסיף מנהלים ואני בהחלט יציע את זה כי באמת יש דיונים בטח באירועים כמו המשחק אתמול שאי אפשר לעקוב מרוב כמויות הודעות.
     
  14. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    מוזר שאף אחד לא מזכיר את נטע ואבו פאני ביחס לחולשה של מכבי חיפה במשחקים האחרונים.
    הקישור שלנו חסר כל יכולות התקפיות - לא מוחמד ולא רודריגז בועטים מבחוץ או יודעים להכניס כדור עומק/לעשות דאבל פס איכותי.

    נכון שזה לא תירוץ להפסדים אבל חלק משמעותי מלב הקבוצה לא משחק.

    מאותה סיבה קשה גם לשפוט כמה החלוצים טובים/גרועים והאם הם מספיקים בשביל להחליף את רוקאביצה, שבתחילת העונה הקודמת קיבל הרבה מאוד מסירות לגולים.
     
    oranfu ו-zivmay אוהבים את זה.
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    מסכים עם כל מילה להוציא המסירות של מוחמד. יש לו יכולת נהדרת בדאבל פס ומסירות עומק על שטח קטן קרוב לרחבה. הבעיה היא שבהיעדר נטע ואבו פאני, הוא מתמקד הרבה בפן ההגנתי ושרי/חזיזה/אצילי לוקחים את כדורי העומק עליהם.

    אבל (!), גם עם סגל מלא יש לחיפה בעיה בהגנה שתפגע בה והמון. מי אני שאייעץ לברק בכר, אבל הייתי נותן לאורי דהן את כל הזמן שבעולם להתאקלם ליד פלאניץ, ועד שיגיע מגן ימני נותן אפילו לאופרי ארד לשחק שם במקום מאיר.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.