מחזור חמישי בליגת העל: ניצחון סוער ודרמטי 1-2 להפועל ב"ש בסמי עופר על האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/21.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    חיפה גם בלי אבו פאני ולביא מפגינים דומיננטיות וקצב, כשהם יחזרו, חיפה תשייט לאליפות בקלות.
     
  2. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,299
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מין:
    זכר
    רק שיחזרו כבר, עם לביא זה נמשך כבר יותר מידי זמן.
    ומי יודע באיזה כושר משחק הם יהיו, וכמה זמן יקח להם לחזור לרמה הטובה.
    הם יכולים להיות משמעותיים כל כך גם בגזרת החלוצים, במיוחד לביא בעונה שעברה שחרר את הקבוצה קדימה לעומק בצורה מדהימה, כבשנו המון גולים אחרי חילוצים בשטח המגרש של היריב, ועם לביא, אבו פאני ועלי מוחמד זה יכול להיות שוב גם עם דוניו, שהר או דוד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דיברו כאן על אבו פאני ונטע לביא, ומעבר לכך שגם הפועל באר שבע חסרה שחקנים (או שמכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה בלי אנריק סבוריט שמיותר לציין כמה הוא חשוב) - אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אם שניהם היו כשירים ומשחקים כל הזמן אז עלי מוחמד היה משתלב פחות טוב ורואה פחות דשא לצורך העניין. אני רואה במכבי חיפה כשלים רציניים יותר בפועל גם אם על הנייר זה לא מרכז השדה הכי חזק שלה. אם יגיעו מול החלק האחורי שלה נניח חמש פעמים במשחק - היריבה תייצר לפחות שלושה מצבים לגול. פלאניץ' ינצח פעם אחת, בפעם השנייה שחקן מהיריבה יקבל החלטה לא נכונה, אבל בפועל האיכות של ההגנה כמלול חלשה מאוד. גם בהתקפה אני יכול להצביע על מעט מאוד דברים - לא ראיתי מסירות עומק לחלוצים לצורך העניין או שיתוף פעולה אמיתי בין שחקני הקישור ההתקפי שהם החלק החזק בקבוצה - למעט המצבים הנייחים.

    המשחק אתמול היה יוצא דופן מבחינת הדרמה, טעויות השיפוט והדם הרע ועדיין במקום 50 עמודים אפשר היה להסתפק ב-30. אחלה שכדורגל זה אמוציות, ועדיין, לפחות לדעתי - בכל דיון ודיון יש את הבכי על השופט התורן כשברור שכמעט כל השופטים בארץ ברורים. ולא צריך להגיב אחרי כל מהלך במשחק, גם 'סיכום מחצית' זה בסדר. אם לייבוביץ' טעה בפנדל ו'זיין את הפועל באר שבע' אז כותבים את זה פעם אחת, אחר כך הוא טועה עוד פעם וזה כבר פוסט שני של אותו אוהד מתוסכל, ואחר כך עוד הודעה שורה על 'רוני לוי לא מאמן'.

    מזל שהלא מאמן הזה, ואני יודע כמה הוא נוראי - הכניס את איאד אבו עביד (אסור לזלזל בקור רוח בשני פנדלים בזמן כזה קריטי, והוא לא פנדליסט, פתאום שיחק אותה שמעון גרשון, אבל הוא גם היה זה שנגח אחרי הקרן) וגם את איתי שכטר שעשה בדיוק את המצופה ממנו - לא רק הלך לדבר על השופטים והוסיף בלאגן וחגג עם הקהל כאילו גדל על סתיו אלימלך, אלא גם סחט את הפנדל במהלך שכטר-קלאסי.

    * הרבה כותבים כאן בפורום לוקחים 'כותבים אחרים כפרויקט' - מחכים להם בפינה, רוצים רק לעקוץ, זוהי מטרתם היחידה. עובדה שיש כאן אנשים נעלבים וזה מפריע להם. עובדה שיש אנשים שהשתמשו בכפתור החסימה.
     
    Love Is Red ו-G.B7 אוהבים את זה.
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כשלביא ואבו פאני יחזרו יהיו פצועים אחרים, ואז יגידו שאותם פצועים חסרים. פציעות תמיד יהיו, זה כדורגל, לא בלט. מוחמד וג'אבר עושים עבודה טובה מבחינה התקפית. מרכז השדה הוא לא הבעיה שלנו וההגנה היא לא הבעיה שלנו. אנחנו צפויים ואיטיים בהתקפה. זו בעיה גדולה כשאתה גם צפוי וגם איטי. אתמול בכר ניסה להפתיע עם חזיזה כ-10 ועם ודוד בשמאל ובחוד לסירוגין, זה הצליח בדקות האשונות, אבל לא מעבר.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    מצד אחד, לביא ואבו-פאני זה מאוד משמעותי. זה הלב של הקבוצה.
    אגב, גם סטריין (שמי יודע מה הוא שווה כי עוד לא ראינו אותו משחק) זה חיסרון כי מאלץ אותנו לשחק עם מאיר שהוא אתלט טוב אבל כל קשר בינו לבין כדורגלן הוא מקרי בהחלט.
    מצד שני, אנחנו כל כך גרועים שאי אפשר לתלות את זה בחיסרון של 2 שחקנים (לכן גם להגיד שזה בגלל שאין חלוץ זה מגוחך).

    שום דבר לא נראה טוב אצלנו. משחק הלחץ לא קיים (דווקא נראה נחמד אתמול בדקות הראשונות), אין הנעת כדור, אין כניסה של שחקנים לרחבה.
    מלבד מצבים נייחים, אנחנו נראים פשוט לא מאומנים.
    אנחנו בכלל לא קרובים להבקעת שערים, פשוט לא מייצרים כלום.
    בהגנה זה פלאניץ' משחק לבד. אתמול ראינו עוד תזכורת שארד חלש מאוד מאוד. לא יכול להגיד שהתרשמתי מדהן במה שראינו עד עכשיו (בכלל לא התרשמתי) אבל מעדיף לראות אותו ולא את ארד, כי גם אם הוא סתם "לא מספיק טוב" זה כבר שיפור משמעותי.

    זה שאין מגן ימני (מישהו יודע מה קורה עם סטריין? יחזור לכשירות לפני פסח?) הורג לנו את אגף ימין.
    אפשר להעביר הרבה ביקורת על מאבוקה, אבל לפחות הוא היה רץ על הקו ומגביה כדורים לא רעים לרחבה.
    מאיר פשוט לא מסוגל, אז כשאצילי מקבל את הכדור ההגנות מולו יכולות לעשות עליו דאבל אפ בלי לחשוש כי אין שום סכנה אם הוא ייתן למאיר את הכדור לבד לגמרי על הקו. זה גם מגדיל את השמירה על אצילי וגם לא מאפשר לנו לרווח את המשחק באגף ימין וכקבוצה דומיננטית שצריכה להבקיע זה מקל על היריבה שהיא יכולה להישאר קומפקטית.

    בצד שמאל יש את חזיזה (ברשותכם אני כותב פה פוסט שהוא נטו בהיבטים מקצועיים אז לא אכנס להתנהגות שלו שרשמתי עליה פה לא מעט בפורום בחודשים האחרונים כולל במשחק אתמול).
    חזיזה השתן כבר נוזל לו מהאוזניים. הוא לחלוטין מושפע מהאמוציות שלו וככה הוא נראה העונה. משחקן מצוין בתחילת העונה שעברה הוא נראה כרגע כשחקן שיכול לייצר מצבים מסוכנים עם הכדור, אבל הוא פשוט פוגע במשחק שלנו עם קבלת החלטות שאפילו חן עזרא היה אומר עליו שהוא לא המחק הכי מחודד בקלמר.
    מה הבעיה? שאין לנו שחקן אחר בסגל שיכול לשחק על אגף שמאל.
    בגדול זה אולי אמור להיות דוד, אבל הוא שחקן בסגנון אחר.

    וזה מביא אותנו לבעיה של החלוצים.
    עוד משחק אתמול שדוד לא פתח כחלוץ כשדוניו מועדף על פניו.
    לפי כל המשחקים עד עכשיו, אי אפשר שלא לקבל את הרושם שבכר לא רואה את דוד כחלוץ הבכיר שלו (עזבו בצדק או לא בצדק).
    את מי הוא מעדיף עליו? את דוניו שבעונה שעברה לא היה האופציה המועדפת על בכר.
    מישהו יכול להסביר את זה? למה להביא את דוד (בהרבה כסף) אם אתה מעדיף עליו את דוניו, שכאמור אתה לא ממש מחזיק מדוניו?
    להביא את דוד זאת החלטה סבירה בעיניי, אבל בנוסף היה צריך להיות חלוץ בכיר. אנחנו רואים שבכר למעשה לא ממש מחזיק מאף אחד מהחלוצים שלו. זה כישלון גדול של המערכת כי לא ברור איך התקבלו ההחלטות לגבי העמדה הזאת בקיץ.
    ולא, זה לא אומר שהיו צריכים לחכות לרוקאביצה.

    חוץ מזה, ג'וש כהן נראה רע מתחילת העונה. מודה שאני לא חשבתי שמדובר בכזה עילוי גם בעונה שעברה ו"שחקן העונה" לא ממש היה מוצדק, אבל העונה הוא פשוט חלש מאוד. לא היה לו כלום לעשות אתמול אבל בכלום שהיה לו הוא כשל כי בקרן שהובילה לפנדל הראשון היתה קרן קשתית לקורה הרחוקה שלו. לא רק שהוא לא יצא לכדור קרן שאמור להיות יחסית פשוט לשוער, הוא עוד נתן לנגיחה לעבור מעליו כשהוא על קו השער. עבודת שוערות עלובה.

    וכשנראים רע מתחילת העונה, בכר משנה מערכים כל משחק.
    עכשיו, אני מודה שבאופן אישי אני לא אוהב שקבוצה משנה מערכים כל הזמן. יודע שיש פה את מעריצי סוזה שמאוננים על הדברים האלה, אבל אני פשוט לא אוהב את זה.
    אתם חושבים שכשאנחנו עולים ב5-3-2 או 4-3-3 או 4-4-2 זה "מפתיע" את גיא לוזון? זה מעניין את קורצקי? הם מתכננים את המשחקים שלהם בדיוק אותו דבר - בונקר ואולי לעקוץ מתפרצת.
    אין שום טען להתחכם פה, מולנו יש קבוצות ומאמנים חובבניים, אין שום טעם לעשות את השינויים האלה.
    אבל נגיד שאתה רוצה להראות גמישות טקטית ושאתה יודע להעמיד קבוצה בכמה מערכים (כי צריך שהפרשנים יזיינו במח על איזה תותח אתה, ואני לא מדבר פה רק על בכר אלא כל מאמן כזה כולל בראש ובראשונה פפ). אז תעשה שינויים נקודתיים פה ושם.
    כשאתה עושה שינויים כאלה כל משחק, אתה סתם משגע כבר את השחקנים שלך. הם לא מבינים מה אתה רוצה וגם הביטחון שלהם נפגע כי אם הכל טוב אתה לא עושה שינויים.
    אני לא חושב שבכר עושה את השינויים האלה עכשיו כי הוא מחפש להתחכם. אני חושב שהוא עושה את השינויים האלה כי הוא רואה שהקבוצה נראית חרא והוא לא מצליח לשנות את זה.
    לדעתי עדיף במצב הזה לרוץ כמה משחקים עם אותו הרכב (כמה שאפשר) ובאותו מערך, לתת להם לצבור שוב ביטחון ושהפעולות בדשא יהיו אוטומטיות מבלי שכל שחקן יתחיל לחשוב איפה בדיוק הוא אמור להיות עכשיו על הדשא ואיפה נמצא הקשר הנוסף או משהו כזה. פשוט לשחק "על אוטומט" כמו ששיחקו בעונה שעברה.

    חוץ מזה, כמובן שיש את עניין הכושר שלמרות שב"ש היתה אתמול בחיסרון שחקן במשך שעה? היא לא נראתה יותר עייפה מאיתנו.
    אבל זה כבר באמת לדפוק את הראש בקיר כי כנראה שבמערכת של מכבי חיפה המועדון חברים בא לפני הרצון לנצח.

    אנחנו שיחקנו כבר 18 משחקים העונה לפי הספירה שלי, ברובם הגדול נראינו רע מאוד ואני לא רואה שום עקומת שיפור ואולי אפילו להיפך.
    אני לא יודע איך אפשר להגיד שאנחנו יותר פייבוריטים ממכבי ת"א או ב"ש בהתחשב בדברים שרשמתי.
    זה שיש לנו את שרי ואצילי זה נכון, אבל יש כל כך הרבה בעיות בקבוצה שהם לא יכולים לכסות על הכל.
    זה נראה רע מאוד וכרגע התקווה היחידה שיש לנו (לדעתי) זה שהחזרה של אבו פאני ולביא (וסטריין?) פשוט תייצב את העסק. לביא היה ענק בעונה שעברה ואבו פאני פתח את העונה הזאת מצוין. לא צריכים להיראות כל כל רע רק כי הם חסרים, אבל הם כן יכולים לעשות שינוי גדול.
    כמובן שגם בכר צריך להתאפס על עצמו כי כרגע הוא עושה עבודה פשוט מחורבנת.
    אני מקווה שפגרת הנבחרת, בטח אחרי הפצצה לפנים אתמול, תיתן לו קצת זמן לחזור ליסודות של הקבוצה ולהחזיר אותה למסלול.
    אבל זה נראה לי רע מאוד ואני בכלל לא משוכנע שהוא יכול כי זה מזכיר את מה שקרה בב"ש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/21
    Maccabi Diamond, Raulito ו-alexshw אוהבים את זה.
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דוד שיחק אתמול גם בחוד וגם באגף, ובשתי העמדות הוא לא מצא את עצמו. הוא היה השחקן הכי אבוד על המגרש, יותר מדוניו אפילו
    שוב, אי אפשר לשלב שחקן כזה בקבוצה מאומנת ומאורגנת, הוא נזק טקטי גדול. מקווה שכבר בינואר ישלחו אותו בחזרה לאשדוד, חבל על הזמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/21
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא יוכל להחזיר אז הביתה ולא צריך למרוח כמו שהיה בבאר שבע. מאמן צריך לתת חלב כל הזמן.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    מה הבעיה לדבר על שיפוט בדיון המשחק? זה חלק מהמשחק, ולצערנו בכדורגל הישראלי זה יותר מדי פעמים חלק גדול. מה עוד יש לדבר על משחק כמו אתמול? הפריצות של דדיה? כדורי העומק של מוחמד? לא היה כמעט כדורגל
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אתם אחרי אליפות, שלב בתים באירופה, 4 נקודות ממקום ראשון, איזה סיבה יש לכם לשלוח את בכר הביתה? ובשביל מי? חיים סילבס? קובי רפואה?
    אתם עדין לא מחוברים אבל גם יתר הקבוצות בליגה, צריך סבלנות, הפנדל לא היה אבל הוא הגיע אחרי לחץ מדהים שלכם שבגללו לא הצלחנו לחבר שתי מסירות, לאורך זמן בכר אמור לחבר ולייצב אותכם.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא עכשיו, אלא אם החרא הזה ימשך עם התחכמויות וחילופים מוזרים והיעדר כדורגל.
    למה לשלוח אותו הביתה? כי בלי כדורגל שראינו ברבע שעה ראשונה הוא לא יצליח.
     
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מזאת אומרת לא מחוברים? מי ישמע מדובר בקבוצה חדשה. אנחנו מחוברים ומאומנים ( הכי מאומנים בליגה בפער), אבל יש בעיות מקצועיות בולטות. אין מהירות בהתקפה ואין חלוץ אחד נורמלי. זה הכל. עם כל הביקורת שלי על בכר, אנחנו לא נמצא מאמן יותר טוב ממנו. בכר נפל חזק בחלון ההעברות, זה שילוב של יהירות וחוסר מושג. הוא צריך להתעסק נטו באימון. לא לתת לו להביא שום רכש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/21
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שלישיית מה קשור
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    ראוי לציין שגם את השער השני ספגתם בגלל צלילה של חזיזה שהשאירה ליוספי את הכדור.
    כיף לדעת שזה לפעמים לא משתלם גם בליגה הישראלית
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    הרבה זמן לא זכור לי שחקן שהשתן עלה לו כל כך מהר כמו חזיזה.
    חצי עונה טובה וכבר מתנהל כאילו הוא כוכב על, המון פרובוקציות, המון הצגות, מתעסק יותר בטפל ובמסביב מאשר בכדורגל נטו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ביקורת במכבי חיפה על השחקנים
    ''חייבים להפסיק עם התלונות לשיפוט''. שנה שלמה השחקנים עושים במגרש מה שבא להם
    הערות לשופטים, ריבים עם שחקני היריבות, פרובוקציות, עבירות חסרות אחריות. מה קרה התעוררתם עכשיו? הכל באיחור רב במועדון הזה. לא ראיתי דבר כזה. חובבנים עם פוזה של מועדון אירופאי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/21