מחזור 29 בפרמיירליג - ניוקאסל נגד יונייטד, ארסנל בברייטון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏3/3/26.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    ראיתי את האכבר פנדל של רייס נגד צ'לסי שלא נשרק.

    ראיתי גם את הנהי של השחקנים שלכם נגד ברנטפורד. מעצבן לשחק ככה ושהשופט לא מגיב הא?
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    בדיוני המחזו באייסוקר מועלים בכל שבוע מיצגים שזוכים לעשרות אלפי חשיפות בטוויטר(זה הרי מובא משם).
    הדברים האלה מוצגים גם באולפני הכדורגל באנגליה ובלא מעט מקרים הפיגימול מוציאים הודעות הודאה כמה ימים אחר כך.
    אתה מוזמן לעבור אחד אחד מהם, להפריך, לאשר או למצוא דוגמאות דומות ממקומות אחרים.

    אתה לא עושה את זה ואתה גם לא תצליח לעשות את זה כי מאוד קשה להפריך את הטענות נגד ארסנל השנה.

    אין פה צעקות מהיציע.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    אם עברנו להתעסק בפנדלים על שפשופים בידיים הדיון באמת מיצה אתה עצמו. רק חיזקת את הנקודה שלי עוד יותר. אגב, זה גם לא שינה כלום בתוצאה. צלסי כבשה מהקרן שנוצרה מהמהלך הזה.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    ראיתי במשחק מול צלסי איך רייס מבשל עם היד, באותה התקפה סאליבה חונק שחקן ברחבה ובעוד שתי קרנות אחר כך עשיתם דבר דומה עם האטו ופדרו.

    איך יש לך בכלל פרצוף לדבר על המשחק הזה.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    אני לא נמצא באפליקציות האלה אבל גם זה בערבון מוגבל. על כל דבר תמיד ראיתי יכולת של אנשים להביא זווית שתביא למסקנה הפוכה.
    באנגליה לעומת ישראל יש שני דברים בולטים וזה באותה מידי גם נגד ארסנל- כמעט לא שורקים פנדלים. צריך להיות דם כדי שישרקו.
    ובקרנות נותנים לשני הצדדים להשתולל. גם להגנה וגם להתקפה.
    כל מי שטוען אחרת כנראה לא רואה משחקים. זו מגמה ברורה וההנחיות שהשופטים מקבלים. זה מאוד בולט לעין.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    מה שקורה נגד ארסנל אתה מתעלם.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    https://x.com/FootballCity711/status/2028158471317991790

    זה נקרא שפשוף ביד?

    כדי לחסוך ממך את הבכיינות במשחק מול צ׳לסי בהודעה הבאה קח סיכמתי לך את כל המקרים ברחבה שהיו שווים פנדל לצ׳לסי(פלוס היד של רייס).
    אם מתחשק לך תקרא גם את התגובה של קלאטנברג לאירועים.

    https://x.com/AUSTINHONEY88/status/2028318729809903928


    שים לב, אתה מאשים אותנו בחוסר אובייטיקביות אבל אתה לא נמצא פה(כדי להתמודד עם הטענות ולראות סרטונים), אתה לא בטוויטר.
    מאיפה אתה יודע שיש לאנשים משהו ספציפי נגד ארסנל אם אתה לא נמצא במקומות האלה?

    הקטעים האלה מגיעים לאולפני כדורגל, שופטים עולים וצריכים לגמגם או לבקר את ההחלטות. הליגה בעצמה כבר הוציאה אינסוף התנצלויות על טעויות נגד קבוצות ששיחקו נגדך.
    בכל הרשת מתעסקים בתקדימים שקורים במשחקים שלך.
    אם היינו באוקטובר הייתי עוד יכול להגיד ניחא, דברים יתאזנו, אולי מזל.
    אתה במרץ. וזה קורה בכל מחזור.

    שפשוף ביד של רייס.
    אין צחוקים כמו ההודעות המוזרות שלך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/26
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    יש טעויות גם נגד ארסנל.
    זה מתגמד לעומת הטעויות בעד ארסנל, בכל מחזור כמעט(ועכשיו הקטע שתשלוף מחזור שדפקו את ארסנל).
    לך על זה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    אם אתה קורא לזה "שפשוף ביד" אז באמת אין מה להתווכח.
    כל שופט סביר מחליט אם הוא שורק שם לפנדל על חיבוק הדוב של רייס או על זה שהוא פשוט הרחיק את הכדור עם היד.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    בכל קרן קורים דברים כאלה וגרועים מזה. הפסיקו לשרוק פנדלים באופן גורף. גם ארסנל לא מקבלת פנדלים.
    גם לא על כדורים שפוגעים בידיים ברחבה ובמקרים שהרבה יותר משפיעים על המשחק.
    כמה הודעות על המקרה הזה. מוכיח כמה אתח מבלבלים במוח.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אתה יכול להביא לי שתי דוגמאות לכדורי קרן השנה ששחקנים חונקים(לא תופסים, חונקים) שחקן יריב ברחבה באותו משחק מאותו צד?
    על מה אתה מרגיש מקופח במשחק מול צ׳לסי?
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    מי אמר שאני מרגיש מקופח?
    אני לא מחפש שום דבר אבל ברור לי שאם אחפש אמצא לפחות 3 מקרים של ידיים ברחבה שלא נשרקו פנדלים לטובת ארסנל במצבים הרבה יותר משמעותיים מאשר היד הזו של רייס ותפיסות הרבה יותר משמעותיות של שחקני היריב את שחקנים ארסנל שלא נשרקו.
    אגיד בפעם האחרונה- אתה רוצה תסכים, אתה לא רוצה אל תסכים.
    יש מגמה וזו אפילו מרגיש כמו דרקטיבה שמוכתבת מלמעלה-
    אין כמעט שריקות לפנדלים על תפיסות. זה בולט בעד ארסנל ובולט נגד.
    כבר מזמן לא שורקים כל כך מהר על פנדלים כתוצאה מידיים עם כל מיני פרשנויות על מנח טבעי של היד וכל מיני פרשנויות למה לא אמורים לשרוק ודבר אחרון- ה var הרבה פחות מתערב במקרים שהם לא טעות במקרים של נבדל.
    אני לא זוכר מתי var התערב פעם אחרונה לטובת ארסנל לגבי פנדלים. דווקא נגדה הוא התערב במקרה שהוא בעיני הזוי נגד ניוקאסל ודווקא בו ראיתי את מייקל אואן די מגחך על ההסבר של ווב כשהוא מראה לו כמה הפרשנות שלו שתופסת לגבי למה לא היה צריך לשרוק לארסנל פנדל הפוכה להסבר שלו למה כן לשרוק במקרה דומה באותו מחזור.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    עצם זה שאני ואורן שמים לך פה דוגמאות לחניקות, הטלות וכדור שפוגש במרפק ועולה למעלה ברחבה ואתה מדבר איתי על משיכות ברחבה או כל מיני תחומים אפורים כאלה של דחיפות על השוער מראה כמה אתה לא פה להתדיין אלא לברבר קלישאות בתקווה שאנשים יקחו את הדיון בדיוק למחוזות האלה.
    התחומים האפורים האלה שאף פעם לא נשרקים. ראיתי דרכים מתוחכמים יותר להלבין שיפוטיות חד צדדית בוטה.

    אולי זה עובד בכל מיני דיונים כאלה בפייסבוק על כדורגל ישראלי.
    קח טיפ בחינם, זה לא יעבוד פה.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    חחחח
    עשית פה אינדוקציה.
    נתת 2 דוגמאות על מקרה אחד של רייס.
    אני נתתי לך 2 דוגמאות שלא שרקו לטובת ארסנל במקרים הרבה יותר בוטים.
    בנוסף אמרתי לך מה אני רואה בכלליות בליגה- אתה גם יודע שאני צודק וכמו שאמרתי- לא אסביר שוב. קח או אל תיקח. אחיה בשלום גם אם לא תיקח ותמשיך לחפור על המקרה של רייס ומפה אתה יכול להמשיך להתווכח עם עצמך.

    שנים סיטי פה נהנית ממצב שנראה על גבול השיחוד שופטים לכאורה ואתם פה חופרים לי הודעות על גבי הודעות על מקרה מול צלסי(שלא השפיע על התוצאה אפילו) וטוענים שארסנל נהנית משיפוט באופן גורף העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/26
    Roma אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    זה נכון שבליגה יש נטייה להתעלם מעבירות\משיכות ברחבה במצבים נייחים.
    מה שקורה עם ארסנל זאת הקצנה. האירוע הזה עם רייס הוא לא "משיכה סטנדרטית" בחולצה, זאת בדיחה שלא נשרק על כזה דבר פנדל.

    לסיטי אין מה לבכות כי הם באמת שנים נהנו מהחלטות שיפוט פשוט ביזיוניות (היד ההיא של רודרי נגד אברטון או בעיטת הקראטה של דוקו על מקאליסטר קופצים לראש).
    גם העונה, וממש לאחרונה, הם נהנו מהחלטות שיפוט גבוליות. העבירה של גהי על סלאח שהסתיימה בצהוב ובעיטה חופשית כששבוע אחרי זה ראינו עבירה דומה מסתיימת באדום ופנדל ואפילו הפנדל שסיטי קיבלו נגדינו באותו משחק לא שונה בהרבה מהעבירה שהיתה על רודרי בתוספת הזמן נגד פורסט.
    אפשר להבין את השריקות האלה לכל כיוון, אבל לא שפעם הן ככה ופעם ככה.

    ואני לא מנסה להגיד שליברפול קופחו.