מחזור 29 בפרמיירליג - ניוקאסל נגד יונייטד, ארסנל בברייטון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏3/3/26.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    יכול להיות שגם נאגלסמן אם באמת יש בו את הרעב לחזור לכדורגל מועדונים ובפרט למועדון שהוא הביטוח לאומי של הכדורגל.
    כמו שנראה מהווייבים שהוא משדר ממש אין בו את הרעב לחזור לתפקיד הזה והדבר האחרון שאני רוצה זה איזה ואן חאל כזה שתתפוס אותו בסוף ותאנוס אותו לקחת את התפקיד.

    אבל אם הראש והלב שם? ברור שצריך.
    אין מאמנים מושלמים, אצל כל מאמן כדורגל היום תמצא פאקים(קאריק לא מקובע? אין לו בעיות בניהול משחקים וחלוקת עומס? דה זרבי לא מקובע?).

    ניוקאסל מקום 12 העונה כי:
    1. בנו שם סגל מגוחך.
    2. אין ספק שהריצה בכמה חזיתות הורגת אותם.
    3. פציעות וחיסורים.
    4. כן האו לא בשיא שלו העונה.

    אבל גם בעולמות האלה, הם משחקים ברוב העונה הזאת כדורגל הרבה יותר טוב מהמיקום שלהם.
    אם יקבלו שם את ברונו בחזרה בשלב הגיוני אני לא אתפלא אם יסיימו 6-7 שזה לא סוף העולם.

    ברוב הזמן שלו שם הם אובראצ׳יברים איתו.

    הוא אופציה למאמן הרבה יותר מעניינת מרוב השמות שקושרו אלינו השנה(מלהשאיר את קאריק, דה זרבי הבלוף או גלסנר).
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    מה ז"א איזה כדורגל יונייטד וליברפול משחקות? חרא כדורגל והם נלחמות על מקום בטופ5. האם האו יכול לקחת קבוצה לרמות האלה? כן. האם הוא יכול לקחת קבוצה ולהשיג איתה תוצאות עקביות ברמה שתספק למאבק אליפות? לטעמי לא.
    ארסנל משחקת חרא כדורגל גם לדעתי, אבל היא חזקה מבחינה הגנתית ויודעת לגרד בשיניים תוצאות שיספיקו ל-80 ומשהו נקודות. לא חושב שזה משהו לבנות עליו ברוב העונות של הליגה (אלא אם הרמה של שאר הגדולות תמשיך להיות אשפה).

    אין מה להפוך את האו למסכן, הם הוציאו הרבה כסף בשנים האחרונות. הוציאו אותו לא טוב אמנם, אבל לאורך השנים היה לו שם סגל דיי טוב עם כמה שחקנים ששווים יותר ממאבק על טופ4. נכון שהקיץ האחרון שלהם היה קטסטרופה אבל אנחנו גם נותנים לו פה הנחה שלא היה לו חלק בזה (ואני לא בטוח אבל נדמה לי שהעיפו משם כל מיני מנהלים מקצועיים בשביל לתת לו את הכל בבניית הסגל).
    הסגנון שלו לא מתאים למועדונים ששואפים לתואר. הם לא יכולים להיות דומיננטיים לאורך מספיק זמן\משחקים בשביל זה וזה לא בגלל השחקנים אלא כי הוא משחק על התקפות מעבר.
    הוא מאמן טוב עם תקרה שלא מתאימה למועדונים גדולים, כמו שתומאס פרנק התברר בטוטנהאם, כמו שמוייס התברר בזמנו ביונייטד.
    אני רואה ביניהם לא מעט דמיון, גם אם האו טוב מהם (לדעתי הוא טוב מהם).

    האם במידה ויהיה לו סגל חזק ביותר (כמו שיש לארטטה), הכדורגל שלו יוכל להביא תואר? אולי. אבל לדעתי מועדונים כאלה צריכים להסתכל על מאמנים אחרים.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    18,320
    לייקים שהתקבלו:
    6,629
    יש מגמה מאוד ברורה העונה שלא שורקים פנדלים כמעט על כלום. אם השיפוט בארץ היה כמו שם לדעתי 80 מהפנדלים שנשרקים בליגת העל לא היו נשרקים ובטח לא בהתערבות של VAR.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    איזה מאמנים יש היום על המדף שלא עונים על ההגדרה הזאת של ״כדורגל שאולי יביא אותך לטופ 4״? יש מישהו בקהל שהוא לא נניח אנריקה?

    אם אתה נותן לי תעודת ביטוח שאיתו אני עושה טופ 4 עכשיו שנתיים קדימה אני לגמרי לא נגד הדבר הזה.
    סיימתי 15 בעונה הקודמת ואני בסכנה לטופ 4 העונה, בטח ביכולת של החודש האחרון.

    כמובן הייתי רוצה שננסה להתאבד על אנריקה אבל אם גם הוא לא יגיע מה כבר נותר לנו?
    אלונסו לא ידרוך פה וכל השאר זה בגדר הימורים.

    דווקא עד לקיץ הנוכחי הם היו שנתיים תחת הזכוכית מגדלת הכי גדולה של הpsr. הם בקושי יכלו לקנות משהו בשוק. ועדיין עשה שם עבודה מצוינת.
    הצליח להכניס אותם שוב לצ׳מפיונס, הגיע לנוק אאוט.
    זה לא מעט.

    יכול מאוד להיות שהניסוי ביונייטד יכשל אבל אתה תמיד צריך לשאול את עצמך מה היו האופציות על המדף באותה נק׳ זמן שלקחת אותו.
    אם תגיד לי קלופ, פפ, אנריקה אז כן, לקחת החלטה רעה.
    אם האופציות זה טוכל, גלסנר, דה זרבי, קאריק, ואן ניסטרלוי, סולשאייר אז זו אופציה עדיפה.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    מניח שאין אף "בטוח".
    אבל אתם לא 15 ומקום 15 היה הזייה עם מאמן שהתפקיד גדול עליו ב-10 רמות והיה ברור משלב מוקדם שזה ככה ואתם המשכתם ללכת עם הראש בקיר.
    בשורה התחתונה אתם עכשיו מקום 3 ואתה יכול להיות רגוע - אתם תסיימו בטופ5.

    גם אם נצא מנקודת הנחה שאנריקה ואלונסו לא אופציות (גם הם לא מבטיחים כלום) - אני הייתי מעדיף לראות מאמן עם כדורגל יותר מעניין שיש איתו פוטנציאל לבנות קבוצה שתתחרה על תארים.
    אתם מהמועדונים הגדולים והעשירים בעולם, למה להתפשר על מישהו כמו האו (בעיניי זה להתפשר).

    טוכל\גלסנר\קאריק\ואן-ניסטרוי\סולשיאר או האו? האו. לא הייתי רוצה את דה-זרבי אבל לפחות הוא משחק כדורגל אטרקטיבי (בעיניי).
    אבל לא הבנתי, אלה האופציות היחידות?
    אני גם לא אומר שהוא יעשה עבודה רעה, הוא גם יכול להצליח. אני פשוט חושב שזה מינוי חסר השראה שמלכתחילה לא מכוון הכי גבוה שיש.
    שוב - מינוי שנראה לי מתאים הרבה יותר לטוטנהאם ולא ליונייטד.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    הסגל של העונה שעברה עם ההתקפה של העונה שעברה לא היה שווה הרבה מעבר לזה.
    העונה מתה כשטן האח פוטר. גארנצ׳ו היה השחקן הבולט שלך בהתקפה.

    בקשר למאמנים.
    אני מתייחס לאופציות שמקושרות אלינו.
    אתה מכיר עוד שמות?

    הייתי אומר שססק גם אופציה מעניינת שדרוש ניסוי במועדון גדול יותר אבל הוא לא קושר אלינו אז לא הכנסתי אותו.
    שמח שאתה מסכים איתי שבגדול מהשמות שהזוכרו הוא אכן השם הטוב יותר.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    אתה לא מאמין לעצמך שהסגל שלכם היה שווה מקום 15.

    לא יודע מי מקושר אליכם (חוץ מגלסנר וסאות'גייט), אני מדבר באופן כללי.

    שוב, אני חושב שהוא מאמן טוב. אני פשוט בספק גדול מאוד אם הוא מספיק טוב למועדונים הכי גדולים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    לא ציפיתי להרבה אחרי שטן האח פוטר. הסגל היה בקנטים. לא חשבתי שזה יגמר ב15 אבל זה גם לא לגמרי מפתיע. אין פערים גדולים בין הקבוצות 5-17 באנגליה.
    מסכים איתך שיש ספק כמה הוא יכול להיות טוב יותר בקבוצה גדולה.
    אני פשוט חושב שהרצפה איתו גבוהה בהרבה מהשמות הדפוקים שמקושרים אלינו(שהם לא אנריקה).[ֿ

    דה זרבי זה נוכל בחליפה.
    כדורגל מפגר שקל לשבור ולחשוף בפריימרליג. סוג של אנג׳ה עם יח״צ טוב יותר ואופי מוריניויואי כזה שיכול בכל שלב לשבור את כל הכלים וזלרוק שחקנים מתחת לגלגלים. לא תודה.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    אני פשוט חושב שמועדון בסדר גודל הזה צריך לשאוף ליותר.
    אני למשל רוצה לראות מאמן חדש אצלנו ואני אתאכזב אם זה יהיה האו.

    ולא הייתי רוצה את דה-זרבי, אבל הייתי מעדיף אותו על כל מיני פרנק\גלסנר\סולשיאר כי אני חושב שהוא לפחות מנסה לשחק כדורגל התקפי וחיובי ולא כדורגל שבעיקר מגיב ליריבה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,722
    לייקים שהתקבלו:
    27,338
    מין:
    זכר
    לא חושב שתחת בעלות הנוכחית המועדון יהיה בנוי למאמן שהוא מעבר למורה ספורט.
    לא אתפלא אם קאריק יקבל מינוי קבוע. תלוי גם אם הוא ירצה בכלל.
    הסטנדרט ביונייטד נמוך. לא רואה אילו משאבים יש לבעלות הזו לשנות את זה.
     
  11. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אדי האו הוא המנגר,הספורט דירקטור,הפסיכולוג ופיזיותרפיסט בניוקאסל שמוכן לעבוד באותו מקום 82737373 שנים ברצף.
    האירוניה פה שהמנגרים שאחראים על 90% מכלל התארים בהיסטוריה של מנצסטר יונייטד היו מנגרים כאלו.
    לדעתי הוא כן מתאים ליונייטד.

    אני הייתי מביא אןתו אם היה אפשר.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,977
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    הוא לא.
    הוא המאמן בניוקאסל.
    תמיד היה מעליו צוות שהתווה רכש. בצקופה המאוד קצרה שלא היה, גם לא היה רכש.
     
  13. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    עכשיו כבר אין צוות מעליו והוא קובע שם הכל.
    פשוט הוא לא קיבל את מה שרצה בקיץ.
    לדעתי מנגר נחמד.
    ברור שכמו פרגוסון הוא יקבל בראש מכל המילאן\ריאל\ברצלונה.
    אבל אני הייתי מביא אותו אלינו.
     
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    5,018
    לייקים שהתקבלו:
    2,847
    אין דרך לתאר כמה זיינו את המשחק הזה כשפוסלים שערים לקבוצות שלא נהנו משום יתרון אמיתי בהתקפה. זה פשוט לא יאמן כמה הפסילות האלה מביכות.

    תחליטו כמה סנטימטרים אפשר להיות מעבר לקו, אבל הרבע ציפורן הזו בכל פעם זה פשוט גומר את המשחק שגם ככה הולך ונגמר.
     
  15. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    טוטנהאם יתקדמו העונה ממקום 17 ל18.
    מגיע להם לרדת למען האמת אחרי שפיטרו מנגר שהביא להם תואר מאז שנות ה60 להוציא את הגביע השוקו של דה ראמוס.
    מגיע גם ללוי היהודון לרדת ךיגה.
    יש לו איצטדיון טופ 3 בליגה והכנסות טופ 6 בליגה ומעולם לא ניסה לאיים על האליפות להוציא הבלחה ב2016.