מחזור 33 בפרמיירליג - משחק העונה, צ׳לסי - יונייטד והדרבי של ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏18/4/26.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    פודן אצל פפ חצי עונה משחק וחצי עונה לא מתלבש ואז פפ בוכה שאין לו מספיק קשרים.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אוראיילי.

    דונארומה מסוגל להחזיק 25 דק׳ בלי לשלשל את זה?
     
  3. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,987
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    אחלה משחק עד כה. עומד בציפייה בסך הכול.

    לדעתי ארסנל תשווה פה, ההגנה של סיטי שייקית מדי. לגמרי 25 דקות על כל הקופה פה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    14,438
    לייקים שהתקבלו:
    8,958
    ההגנה של סיטי שייקית אבל גם המנטליות של ארסנל.

    גם אם הם משווים זה ייגמר 3-2 לסיטי לדעתי. חרא על האנטי כדורגל של ארטטה
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    איזה אושר, כמו לקחת לקחת אליפות.
    יש אלוהים
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,675
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    לא ייאמן
     
  7. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,400
    לייקים שהתקבלו:
    544
    ההתרסקות שלכם הייתה מהירה יותר ממה שרבים צפו. רק בתחילת החודש הייתם בפור 9 נק'.
    בעונת 2002/3 לקח לכם בערך חודשיים להתרסק ולהפסיד פור 8 נק'.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    זה היה ברור למי שלא בפוזיציה. השאלה רק בכמה הפרש סיטי תיקח את האליפות.

    מגעגע למגנים שאשכרה יודעים מה לעשות עם הכדורים בחלק הקדמי. אפילו ליצורים כמו אבואה וקלישי.
    המאניה דפרסיה עם האברץ זה כבר גדול עליי, יעשה המון פעולות טובות אבל את המצבים החשובים הוא לא יבקיע.
    כמובן שארטטה יעדיף להשאיר את המגרש את אודגור אלוף נפנופי הידיים ולא אזה שלפחות מסוגל לסכן את השער.
    זובימאנדי זה השחלה מארץ ההשחלות.

    בפיטורי ארטטה ננוחם.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    Premier League odds on MARCH 19th: 91% Arsenal 9% Man City
    Premier League odds on APRIL 19th: 56% Man City 44% Arsenal

    ראינו משהו יותר ברוטאלי מזה בחיים האלה?
     
  11. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    השאלה אם סיטי מסוגלת לנצח מעכשיו את הכל.
    השוער ליצן מביך ויש לפפ נטייה להעלות הרכבים דפוקים.
    הלו"ז של הצרפתים קל יותר.

    לדעתי המהפך הסופי בטבלה אם וכאשר יהיה זה בגלל סמניו.
    לטווח הארוך הוא הביא הרבה איכות להתקפה של שיטי בזמן שההתקפה של הצרפתים פח אשפה.
    בלעדיו אני בטוח שהם מינוס מספר נקודות.
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,564
    לייקים שהתקבלו:
    6,123
    לא, זו לא השאלה, כי ארסנל בכל מקרה לא תנצח את כל מה שנשאר לה.

    כמו שנכתב, אוהדי ארסנל ראו את זה מקילומטרים וחודשים אחורה. קבוצה פח שעד מרץ לא היו לה יריבות פשוט.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  13. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    2,686
    לייקים שהתקבלו:
    2,440
    מין:
    זכר
    סיטי יכולה לחרבן את זה עדיין בדיוק כמו שארסנל.
    יש סיבה מסויימת שגם סיטי עם אותו קצב צבירת נקודות של ארסנל.
    שתי הקבוצה מיסמסו משחקים שהן לא היו אמורות למסמס.

    לארסנל לוח קל יותר, אבל עם חצי גמר צמפיונס באמצע.
    לסיטי עדין יש שני משחקי חוץ קשים כמו אברטון ובורנמות בחוץ ואסטון וילה בבית.

    אם הייתי אוהד ארסנל היום הייתי מתחרפן וחושש, כי המנטליות של השחקנים ושל המאמן היא לא ממש של קבוצה אלופה. לעומת הניסיון של סיטי במעמדים האלה.

    עדיין חושב שלסיטי יש עוד משחק אחד לפחות של איבוד נקודות, אממה נראה שגבריאל החמור הזה הדליק את האלנד, ועם הלאנד עכשיו יכנס למוד רוצח, הוא ידע לתעל את זה לכיבוש שערים.

    למשחק היום יכול להיות השלכות מנטליות גדולות גם על שחקני ארסנל, וזה יכול ליצור מערבולת שיכולה לגרום גם להדחה מול אתלטיקו.

    בקיצור לא כיף להיות אוהד ארסנל עכשיו, מעדיף כבר את החרבון המפואר של העונה שלנו.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,723
    לייקים שהתקבלו:
    27,338
    מין:
    זכר
    השלשולים של ארסנל החזירו את סיטי לחיים ואין לי ספק שתרמו לריצה שלהם. בדרבי הם נראו מתים לגמרי וגם מול ריאל.
     
  15. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    למה שלא תנצח את כל מה שנשאר ?