מחזור 37 ולפני אחרון בפרמיירליג - סיטי בבורנמות' כדי להישאר בחיים, וילה מול ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏15/5/26.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    */aaarofl*/aaarofl*/aaarofl

    להתמרמר. אני הראשון שמעדיף זכיה של ארסנל, על סיטי או ליברפול.
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,519
    לייקים שהתקבלו:
    429
    אוליבר גלסנר היה האדם הכי מאושר אתמול כי עכשיו הוא יוכל ביום ראשון להציב מול ארסנל הרכב משני ולשמור את כל כוכביו בריאים לגמר הקונפרנסליג.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    אני לא מוכן לחתום על זה, אבל דאבל היסטורי יקח אותנו לשם לצערי.

    @riquelme1 תשתדל לשמור על אובייקטיביות ולא להגיע מפוזיציה.

    אנחנו אלופה ראויה, כי השאר היו גרועות מאיתנו בעיקר. מאמן על אמיתי עם הקרדיט והקרדיט והשלד שארטטה קיבל היה מביא הישגים מוקדם יותר.

    ארטטה כל השנים לקח אותנו שני צעדים קדימה וצעד אחורה.

    העונה צריך להודות, לא היו יריבות רציניות והשיפוט באופן חריג היה לטובתנו.

    *אני כן חייב לציין שעל הזין שלי השיפוט, אחרי השחיתות שסיטי העבירה את הליגה בשנים האחרונות.

    אלופה ראויה, אפורה אך ראויה.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,218
    אלופה ראויה זה מושג תחת אחד גדול שאיזה אוהד ממורמר המציא איפשהו בשנים האחרונות. אין דבר כזה אלופה ראויה, יש אלופה ויש את כל שאר הקבוצות.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    סיטי היתה אלופה לא ראויה לאורך השנים.
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    מסכים בגדול. סתם בתגובה להתבכיינות השיפוט פה לאורך העונה.
     
  7. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    השיפוט היה לטובת הצרפתים כל העונה.
    אבל זה בדיוק מה שהיה לטובת שיטי ב3 אליפוית שהוכרעו על מילימטר.
    אני מקווה שעזיבה של פפ קשורה בענישה שהולכים לשלול להם תארים מסוימים.

    באמת עצוב ממה שנהיה באנגליה.
    כושונים וערבושים משליטים טרור בכל המדינה.
    וערבושים קונים קבוצות ומשחילים מעטפות לממשלה הבריטית.
    למי ששכח עשו בלגן בשגרירות של אנגליה באמירויות אחרי שהוחלט להעמיד את שיטי לדין.
    תמיד גם שיטי היה מועדון קטן עלוב ומסריח ואני מקווה מאוד שיהיה ביצים הן להתאחדות והן לאופ"א להחזיר אותו לפרבר סטוקפורט ולימי בערביה וברקוביץ.
    #פולהאםעםהרבהכסף
     
  8. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,774
    לייקים שהתקבלו:
    3,966
    חחחח מה? זכיתם באליפות לפני שנה מול סיטי הכי גרועה בעידן פפ (ומולנו בגרסא מוחלשת).
    אגב יורדים עלינו שאנחנו האלופה הכי חלשה וכד' - בפועל מבחינת נק' והפרש שערים אנחנו כמעט כמו ליברפול של עונה שעברה (ויכולים לעקוף אותם). רק שלהם הייתה עונת שיא של סלאח ולנו עונת שיא של ההגנה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    אנחנו הלכנו לים במחזורים האחרונים. זרקנו שם איזה 4 משחקים.
    ועדיין היינו יחסית בינוניים, פשוט טובים מהיתר. 2 אלופות די חלשות ביחס לפריים סיטי ואנחנו תחת קלופ. אין ספק שההגנה של ארסנל מצוינת אבל התקפית היא כל כך underwhelming ביחס לסגל שלה. בד"כ כמות הכישרון והעומק מספיק כדי להבקיע אבל הרמה באמת לא גבוהה.
     
    Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    א - שים לב שכתבתי "שנתיים האחרונות".
    ב - היריבה שלנו על התואר בעונה שעברה, ככל שאפשר לקרוא לזה יריבה, היתה ארסנל ולא סיטי.
    ג - התייחסתי בעיקר לדם שהיינו צריכים לירוק במאבקים מולם כשלקחנו 90++ נקודות שוב ושוב מבלי לזכות באליפות.
    ד - בעונה שעברה אנחנו הפסקנו לשחק בערך במרץ, הסגל שלנו אשכרה יצא לחגיגות אליפות באיביזה בפאקינג מרץ!! לא היה לנו צורך להמשיך לרדוף אחרי נקודות. ואף אחד לא טען שהיתה אליפות יוצאת דופן פשוט דומיננטיות מוחלטת מהרגע הראשון של העונה. חוץ מזה שלדבר על הפרש השערים זה נחמד, אבל הבעקנו 17 שערים יותר מכם ועד כמה שזכור לי כמעט ולא הבקענו כבר במשחקים האחרונים אחרי שהאליפות הובטחה מתימטית. לא ברור למה זאת נחשבת אלופה יותר אטרקטיבית?
    ה - אני חושב שהרבה מהביקורות הן על הסגנון. אתם פשוט קשים לצפייה, עם דגש על מצבים נייחים כמו קבוצה של אלרדייס (שלא לומר פוליס). לא שזה צריך לעניין אתכם יותר מדי, אבל זה המצב.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    אליפות! כל השאר לא מעניין.
    עכשיו הפנים ל-30 לעשות היסטוריה עבור המועדון.

    עובדים על דחיית מילואים בשביל להיות בבודפשט.

    ---

    יש שביב של תקווה שאחרי שהתואר הגיע יגיע גם השינוי בכדורגל ובשיטת המשחק, הרי ארטטה הרגיל אותנו בשנים האחרונות דווקא לכדורגל בסגנון אחר.
     
    Scouser Tommy ו-Clichy אוהבים את זה.
  12. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,774
    לייקים שהתקבלו:
    3,966
    אני מדבר ברמת המהות (אז לכם היו 3 משחקים אקסטרה של גארבג') - לא הייתם משמעותית טובים מאיתנו (אם בכלל). אנחנו מקבלים הרבה הייט מוצדק על סגנון משחק קשה לצפייה (שלפי דעתי הוא יותר תולדה של בחירת שחקנים אבל ניחא) אבל יש נטייה להשליך את זה גם החוזק שלנו כקבוצה - ואני חושב שלא בצדק.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    3 משחקים אקטסטרה?
    שוב, הקבוצה יצאה לחגיגות אליפות באיביזה במרץ.

    ה"הייט" (לא יודע אם זאת המילה המתאימה) לתחושתי זה בעיקר כי הסגנון שלכם מגעיל. מה הסיבה לסגנון נראה לי שזה פחות משנה (וגם אם הבעיה היא בסגל השחקנים, מי אחראי לסגל הזה בהשקעה של למעלה ממיליארד פאונד?).
     
  14. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    היה להם יתרון של פחות שערים עצמיים למשל. פחות שיפוט מעורר מחלוקת, קצת יותר smooth.
    בעונה הבאה שאין רעב של 20 שנה ומתח של הצלת הקריירה של ארטטה, תראה שהחוזק לא כ"כ טוב ומשחקים גבוליים שנפלו לכיוון הנכון יפלו לכיוון הלא נכון.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    החלטת שמתח לא מייצר לחץ שמשתק את השחקנים והלחץ למעשה תרם. זה לא בהכרח נכון ואני רואה הפוך לגמרי, במיוחד בדקות האחרונות ביתרון שברירי שהשחקנים פשוט קרסו תחת הלחץ.

    אולי הורדת הקוף מהגב תגרום להורדת הלחץ ושחרור. אפשר להשליך את זה האליפויות הרצופות של חיפה וב"ש בליגה המקומית אחרי תקופות חשוכות.

    אמורה להיות המשכיות ועוד חיזוקים בעמדות החלשות, לא רואה סיבה שהקבוצות תלך אחורה מבחינת התוצאות ואף יש אופטימיות לשיפור הכדורגל.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.