מחזור 37 ולפני אחרון בפרמיירליג - סיטי בבורנמות' כדי להישאר בחיים, וילה מול ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏15/5/26.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    ריקלמה, תשים פה כתובת אני אשלח לך דובי טוב שתוכל לחבק אותו במקום לקלל אותי בפרטי.
    אתה קצת בטנטרום.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,143
    לייקים שהתקבלו:
    353
    ארסנל את האלופה הכי ראויה שיש, ארטטה את. גאון כדורגל, k500 מתמרמר בחדרו
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,143
    לייקים שהתקבלו:
    353
    חחחח אין לך מושג אחי.תפרוש בשיא
     
  4. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    בושה כמובן לכדורגל האירופי שפסז משחקת בליגה חצי מקצוענית ומגיעה רעננה למשחקי צאמפיונס.
    מקווה שהצרפתים היצורים ינוחו עד ה30 לחודש ויעלו למשחק נגד פאלאס עם שחקני u21.

    על הפרצוף שלך יקחו דאבל.
    יא שמעאק
    קוואדרפול לצערנו לא היה.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    חחחח בוא נשאיר בתפקיד מאמן כדורגל שלקח לו 3 שנים להגיע לצ׳מפיונס ליג וכמעט עשור לקחת אליפות עם בונקרים מול מנצ׳סטר יונייטד וברנלי חחחחחח חחחחח
    כמו שכתבתי, רק שישאר פה עוד עשור. תודה.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    מגיע לארסנל על עבודה מערכתית. עם מאמן יותר טוב, הם עושים יותר אליפויות. סיטי ירדה באיכות כבר 4 שנים, כן זה כולל גם זכיה באלופות. אין בזה נוסחאות.
    אליפות למרות ארטטה. ברכות לאוהדיה כאן.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,143
    לייקים שהתקבלו:
    353
    למרות ארטטה, נכון לקבוצה שלא לקחה 22 שנה אליפות והייתה הבדיחה של הליגה, בלי כוכב כל 1.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    לא רלוונטי. ארסנל עברה תהליך מערכתי מצוין ב 5 או 6 שנים אחרונות. ארטטה מנע יותר הישגים.

    נכון זה לא נתן פירות מיד, אבל לא לעשות יונייטד ולא להשאיר מנג'ר הסטורי במערכת הייתה החלטה מעולה.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    בלי כוכב על אחד אבל עם מיליארדר וחצי פאונד על הוצאות רכש(לא כולל את המשכורות הכי גבוהות בליגה*).
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,143
    לייקים שהתקבלו:
    353
    בלי ארטטה ארסנל בחיים לא אלופה היום. עוד חסר מושג
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    בסדר. אנגליה בחיים לא מגיעה לגמרים בלי סאותגייט.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,143
    לייקים שהתקבלו:
    353
    ליצני די להתמרמר. אבל איזה בישול ברונו נתן אה?
     
  13. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אתה אח של ארטטה ?
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אתה יכול לכתוב לי את זה גם מהמשתמש השלישי שלך?
     
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    חחח קוקורייה מקבל צהוב על תפיסה בקרן, או כמו שבארסנל קוראים לזה יום ראשון.
     
    alexshw ו-oranfu אוהבים את זה.