מחזור 38 ואחרון בפרמיירליג - ארסנל מניפה בפאלאס, פרידות מפפ וסלאח וקרב לונדוני נגד הירידה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏23/5/26.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    ברור שהם הרבה מעבר לשיא ומקצועית זה מוצדק, עדיין עצוב להיפרד משתי אגדות כאלה.

    לא יאומן שהוא לא מפוטר. צריך להיות ממש עיוור בשביל לא לראות איזה עבודה גרועה הוא עושה, וההנהלה לא עיוורת. זה נטו אגו שלהם שמחזיק אותו בתפקיד.
    בחיי שהתרחיש האופטימי זה שהוא יפתח את העונה הבאה כל כך גרוע שייאלצו ממש לפטר אותו בחודשיים הראשונים של העונה בשביל להימנע ממאבקי ירידה, כי זה לגמרי הכיוון שלנו.


    לא נמאס לזיין במח על סלאח שתמך כאילו בחמאס כשאין לו התבטאות שבכלל קרובה לזה (בניגוד לפפ השרמוט או כל מיני חלאות אחרות בליגה)?
     
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    לא לא נמאס. בטח כשזה מגיע אחרי איחולים מאורי הפרופורציונלי שיהודים ישרפו חיים.

    חבל שהוא לא היה בעוטף בשביעי, לא היה פותח ג׳ורה על המקלדת כמו ילד מפגר בן 10.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    מה קשור סלאח אבל?
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אם כך צריך היה להפריע לך הרבה יותר הפסטיבל והזרקור שקיבל פפ אחרי ובמהלך המשחק.

    מסלאח הוציאו איזה הודעת תמיכה דרדל׳ה שנראה כאילו נגבתה בעינויים.
    עד היום הערבים ברשתות לא שוכחים לו את זה ונטפלים לילדות שלו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    למי אכפת מדעות של ספורטאים? זה כמו חור תחת לכל אחד יש.

    סלאח בהיותו הכדורגלן ואולי הספורטאי המוסלמי הגדול בדורנו היה הכי חלבי בנוגע למלחמה. מניח שעדיין זוכרים לו את הסיפור עם מכבי תל אביב במדי באזל.
    סלאח גם מצרי, מניח שגדל על סיפורי מלחמה עם מדינת ישראל וצה"ל בניגוד לכל ספרדי\צרפתי אהבל שחושב שהוא מבין את המתרחש במזרח התיכון.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,727
    לייקים שהתקבלו:
    5,941
    ארסנל קבוצת השנה? בטוחים שלא סנדרלנד?
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    בסנדרלנד בנו אחלה קבוצה בקיץ. מביני עניין ידעו שזו קבוצה מאוד פיזית עם עומק גדול בהגנה ככה שזו לא צריכה להיות הפתעה.
    Sunderland should’ve been relegated, based on xG. They’ll be playing in the Europa League next season.

    קבוצת העונה שלי היא בורנמות׳.
    כדורגל טוב, אינסוף שחקנים שהתקדמו, שרדו מכת מוות בינואר עם מכירה של הכוכב הכי גדול שלהם(ואחד מהשחקנים הכי טובים בליגה) והגעה של ברזילאי בן 19 במקומו.
    היו רחוקים שלשול אחד פחות של פפ מלהכנס לליגת אלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/26
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    5,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,845
    נחמד שאתה יודע איפה הייתי ואיפה לא.
    אין לך מושג, עדיף שתהיה בשקט ואל תחפש להעלב בשם אחרים.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    14,435
    לייקים שהתקבלו:
    8,953
    אשמח לרפרנס, איפה בדיוק סלאח תמך באלו ששרפו יהודים חיים?

    לתשובתך אודה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    עדיף שתתבגר קודם. פרופורציות.
     
  11. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    כשכולם היו בפאניקה אחרי 6 הפסדים של סלוט, אמרתי שהקצב הפסדים נראה בסדר עם יעד של 12 הפסדים בשביל לסיים סבבה, וקרה בדיוק ככה.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    מזל שצ'לסי קרסו לחלוטין ובורנמות' וברייטון לא הצליחו לקחת את הנקודות וככה כמות הנקודות הכי נמוכה מזה עשרים שנה? של המקום החמישי הספיק להעפלה לאלופות.
    סיום סבבה בהחלט, סתם היתה פאניקה ועצבים על המאמן הכושל הזה.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    שברת ת׳לב עכשיו ל20 אוהדי יונייטד בפורום שבטוחים שליברפול ממש הייתה ממש יריבה היסטורית על המקום לצ׳מפיונס.
     
  14. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    616
    לייקים שהתקבלו:
    254
    מכיר את המונח טיעון איש קש?