משחקי רבע הגמר יוצאים לדרך: אורוגוואי פוגשת את צרפת, ברזיל נגד בלגיה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Sarek, ‏6/7/18.

  1. סולשאאאר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/17
    הודעות:
    668
    לייקים שהתקבלו:
    231
    מין:
    זכר
    עכשיו כשהבנתי את כוונתך עד הסוף, אני איתך.

    אבל משהו לגבי הזאר- אני כן סקרן לראות אותו מוקף בשחקני התקפה ברמתו ובקבוצה שמחפשת להתקיף כמעט כל הזמן.

    אני לא משוכנע שראינו ממנו את היכולת המקסימלית שלו.
     
  2. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אתה יודע מה ההבדל? שהזארד הוכיח לאורך זמן שהוא מסוגל להיות הגו-טו-גאי לקבוצה שרצה לאליפות, משהו שאף אחד פה (נוציא את אולי את סוארז וניימאר), וזה בדיוק מה שריאל מחפשת (וכן זה שהוא לא יציב בעונות שלו זה עדיין כוכבית).
    כמו שציינו צריך לזכור שהזארד לאורך כל התקופה שלו בצ'לסי שיחק תחת מאמנים עם גישה הגנתית כאשר הרבה מהפעמים מי שהיו לצידו בהתקפה הם קוסטה ופדרו/וויליאן, ובריאל עם העושר ההתקפי הסיטואציה לטעמי תהיה נוחה יותר עבורו.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מנטלית הוא שם. אבל בפעמים הבודדות שראיתי אותו משחק מול קבוצות ברמות הגבוהות הוא ממש לא נראה כמו אחד השחקנים הטובים על המגרש. גם היום, רוב הפעולות ההתקפיות שלו היו במקומות במגרש שהוא לא אמור להמצא בהם בקבוצה כמו ריאל מדריד. ליד השער הוא לא עשה יותר מדי, בפעמיים שהוא הגיע למצב בעיטה/מסירה באיזור הוא די פקשש את זה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בפורום של ריאל החל מעין דיון על ניימאר VS האזרד(תוך השוואה בין האופי המעצבן של ניימאר לזה של כריסטיאנו 2009), ואני אשתף את התגובה שלי

    אם היו עושה סקר על כריסטיאנו בקיץ 2009 אז כולם היו אומרים שהוא בכיין והם לא אוהבים אותו אבל מי שהיה אומר שלא צריך להביא אותו אז הוא אידיוט, כי אין קשר. הוא היה מנייה בטוחה מהרגע הראשון, רכש מטורף, כמו שפיגו-זידאן-רונאלדו היו מניות בטוחות, ולא רק שהוא עמד בציפיות - הוא עשה את זה בענק.
    בוא נמשיך עם התיאוריות - שים את ניימאר בצ’לסי של האנטי כדורגל, של מוריניו למשל וגם חלק מהזמן אצל קונטה, ואת האזרד בברצלונה - והפער ביניהם לטובת הברזילאי, פער שאני מסכים שישנו - מצטמצם משמעותית. ניימאר טוב מהאזרד אבל לכתוב שזה בשתיים או שלוש דרגות? זו הגזמה.

    לא שופט שחקנים לפי המונדיאל כי זו לא אינדיקצייה אבל גם אם ברזיל הייתה משווה אתמול זה לא שייך לניימאר. אתמול הוא היה בסדר, המסירה לקוטיניו הייתה ענקית וחוץ מזה לא הרבה ובמשך רוב המונדיאל הוא היה נזק. אהבתי הרבה יותר את ניימאר של לפני 4 שנים, במונדיאל כשלצידו נבחרת פח זבל עם האלק, אוסקר ומוזרים אחרים - והוא נתן שואו אבל שיחק קבוצתי. השתן עלה לו לראש, הוא חושב שהמונדיאל זה החוג הפרטי שלו. את האזרד לא נכון לשפוט רק לפי זה שלא כבש או בישל, הנבחרת שלו לא נגעה בכדור, כל נגיעה הייתה קסם, הוא לא איבד כדור אחד וכמעט תמיד קיבל את ההחלטה הנכונה.

    אני מעדיף את האזרד בריאל מדריד והוא נראה יותר ריאלי. הוא יותר צנוע מניימאר ואמור להיות יותר זול, הכוונה היא לצרף את האזרד, לפחות לפי שתי העיניים שלי, וכוכב נוסף בהתקפה.
    ואל תשוו את כריסטיאנו לניימאר. כריסטיאנו לא היה מבריז מאימון או משחק בשביל לחגוג במסיבה בברזיל. כמאמר הקלישאה הוא בא ראשון והולך אחרון באימון, וניימאר לא כזה.

    הערה כללית אחרונה, אני חושב שהמועדון בקיץ 2009 היה במצב מסוים, מעין צומת דרכים אחרי הטרבל של בארסה והמשך המנחוס בשמינית הגמר מהצד שלנו, התבוסות בסיום, והמועדון היום במצב לא משהו ועם עתיד לוט בערפל אבל ברור שנהיה קבוצה חזקה. ריאל מדריד של אז ‘לא יכלה’ לסרב לכריסטיאנו, וריאל מדריד של היום יכולה להחליט שלא לצרף את ניימאר. גם כי יש אלטרנטיבות.
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    יובנטוס מימשו את האופציה שהייתה עליו - 40 מיליון יורו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    אמבפה קיבל אתמול צהוב על התחזות דוחה מחוץ לרחבה. לא ברור באמת למה ניימאר יוצא נקי מבחינת השופטים.
    מה שכן, בקהל הוא מממש לא נקי. הוא צבר לעצמו הרבה אנטי בטורניר הזה, ובצדק.
    צריך לקטול צוללנים ע"י הרחקות שיוחלטו לאחר משחק, כדי לא לפגוע בשטף.
    צהובים + הרחקות + לעג מהקהל והתקשורת אמורים לעשות את העבודה.
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    ניימאר בדרך הבטוחה להתרסקות. מאז שעזב את בארסה, איבד המון מהמשמעת ( שבכל מקרה הייתה מקולקלת), אפשר לראות הבדלים גם במצב הפיזי שהיה בעבר, לא אופתע אם יסיים כמו רונאלדיניו, רק עם פחות שומן. אולי ריאל תוכל ליישר אותו, למרות שלדעתי יש השקעות יותר חכמות ממנו.
     
    Bayern אוהב/ת את זה.
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שופט לא ישרוק לפנדל אלא אם הוא בטוח שהייתה עבירה, ולא יוציא צהוב אלא אם הוא ממש בטוח שיש הצגה. זה משאיר פער שבגינו שופט ממש לא ירצה להוציא צהוב לשחקן על הצגה כאשר יש מצב שהגיע לו פנדל. לכן, שופטים מאוד נזהרים להוציא צהובים על הצגות, ולכן גם יש צורך בענישה של אחרי המשחק. בטח ובטח במצב שבו עולה לשמינית הגמר נקבעת על ידי צהובים. איך יכול להיות שבמצב כזה לא עושים review של כל צהוב שנשלף ושלא נשלף אחרי משחקים.

    לגביי הזארד VS רונאלדו VS ניימאר. לא זכור לי שאף אחד שאני נתקלתי בו השווה בין רונאלדו של 2009 וניימאר. די ברור שמדובר במניה בטוחה אל מול סימן שאלה גדול.
    הזארד היה נהדר אתמול, אבל הפעולות שלו היו בעיקר במרכז המגרש. ניימאר מבלה כמעט כל המשחק ליד הרחבה של היריבה באיזורים צפופים. בטח כאשר בלגיה שמה עליו את מונייה ופלאיני. יש לו אופי פח וזה סימן שאלה גדול, אבל מבחינת כישרון הוא שני בפער גדול רק למסי. יש את השאלה של המחיר ולכן הזארד בכלל נמצא בשיקול מולו. זאת רמה אחרת של שחקן.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חוזר שוב על הנק' שלי, ברשותך, הפעם אחדד עוד יותר:
    מסכים שקיים פער, נדרג את ניימאר כמספר 3 בעולם, ויסלח לי אמבפה כרגע.
    האם הפערים באמת כאלה גדולים? ואם היינו מחליפים ושולחים את ניימאר לצ'לסי והאזרד לברצלונה - הפער לא היה מצטמצם?
    האם סגנון המשחק והקבוצה והפרטנרים, המאמן ועוד ועוד - זה לא משפיע?
    אני רואה את האזרד כמו חומר נפץ שבכל רגע יכול להתפוצץ ובריאל מדריד זה יושב עליו בול.
    אתמול בלגיה התגוננה והאזרד נתן משחק גדול גם בלי לכבוש או לבשל, שיקול הדעת שלו נפלא, הוא לא כופה את עצמו על המשחק.
    ניימאר במונדיאל חשב שזה החוג הפרטי שלו. הוא היה טוב נגד מקסיקו - ו-Nada Mas כמו שאומר ההמנון שלנו. גם ניימאר מכדרר לא פעם רחוק מהשער, בעוד האזרד ממהר לשחרר כדור.

    נסכם בשאלה - אתה בכובע של פלורנטינו ולופטגי, בסיטואציה הזו: ניימאר או האזרד? וזה מורכב יותר מאשר מי שחקן טוב יותר, ברור לך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/18
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הזאר לא יתפוצץ בגלל שתי סיבות מרכזיות.
    1) אין לו את היהירות והאנוכיות שיש לשחקנים גדולים אחרים.
    2) אין לו בעיטה מספיק טובה ועקבית.
    הוא לא שחקן של מספרים מפוצצים ואני בספק אם הוא אי פעם יהיה כזה - גם אם הוא יעבור לברצלונה/ריאל.

    וזה בסדר, התרומה שלו לא מתבטאת במספרים. הדברים שהוא עושה על המגרש לא ממש ניתנים לכימות, החל מהחזקה מושלמת בכדור וכלה בניצול מושלם של שטחים מינימליים, עם הכדור ובלעדיו, שאף אחד אחר לא מסוגל לעשות (מלבד מסי).

    שחקן נפלא, מאוד מקווה שלא נמכור אותו.
     
  11. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    @סיונרה
    במפגשי צמרת בליגה האנגלית הוא סה"כ נראה טוב גם אם אין לו מספרים מפלצתיים. בליגת האלופות אני מסכים שהוא היה לא מדהים (כמו כל הקבוצה שלו אגב). אבל אליפות (שתקן אותי אם אני טועה אבל זו מטרה מרכזית בריאל) לא לוקחים רק במשחקים מול ברצלונה.
    המשחק אתמול הוא לא דוגמא כי בלגיה נלחצה אחורה מחצית שלמה והיחיד שיכל לספק לו כדורים הוא דה בריינה ככה שהוא היה חייב לרדת אחורה.

    כישרון זה יפה (לא בטוח שהפער כזה גדול בין ניימאר לשאר כמו שאמרת), אבל ברור שזה לא שיקול. יש לא מעט שחקנים מוכשרים מרונאלדו, אז?
    הזארד כבר הספיק לקחת 3 אליפויות עם 2 קבוצות שונות ב-2 ליגות שונות (באליפות עם ליל היה בן 21!) כאשר תמיד הוא היה ה-שחקן, ניימאר סה"כ זכה בתארים והבקיע המון אבל ככינור שני וזה משהו שעדיין צריך להוכיח שהוא יכול לעשות, ובינתיים זה לא נראה מרשים.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    ניימאר הוא מניה בטוחה יותר עבור ריאל. הוא הוכיח את זה כבר בספרד במעמדים האלה בניגוד להזאר. אנחנו יודעים איך הוא מתפקד בקבוצה התקפית כשהוא לא הסופרסטאר היחיד.

    הזאר מעביר את הקריירה שלו באנגליה בינתיים בקבוצות עם דגש משמעותי הרבה יותר על הגנה מאשר על התקפה. הרבה מאוד תלוי בו מבחינה התקפית והוא חד משמעית ה-שחקן שהכדור הולך\צריך ללכת אליו.

    אני אשמח לראות את הזאר בריאל, לראות אותו סוף סוף בקבוצה התקפית. אז הוא יכול גם לקבל את הכדור יותר קרוב לרחבה של היריב ולא כמו שהרבה פעמים קורה לו בצ'לסי.
    אבל גם כשהוא מגיע לאזורים האלה בצ'לסי - אין ספק לגבי היכולת האישי שלו באזורים צפופים. הוא מהיר, מרכז כובד נמוך, טכניקה אדירה, ראיית משחק וגם בעיטה מצוינת בשתי הרגליים.
    ביקורת שכן יש (לי) עליו זה שהוא לא מאיים מספיק על השער. אני לא יודע למה כי לחלוטין יש לו את זה, אבל זה כאילו הוא לא מחפש את זה מספיק.
    אני מעריך שאם ישחק בקבוצה כמו ריאל זה גם ישתנה.

    אם אני ריאל אני לא חושב פעמיים והולך על הזאר. ככל הנראה לפני כל שחקן אחר בעולם.
     
    אלעד ו-golding אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא יכול בהחלט לעשות צרות לברצלונה ואתלטיקו מדריד, לפי דעתי בימים בהם שיחק כחלוץ בצ'לסי - זה פגע בו. אולי האזרד צריך שינוי אווירה. הוא לא ישלש את המספרים שלו אבל ריאל מדריד מתאימה לו. אני לא מצפה למחליף לכריסטיאנו, אין אחד שיכול למלא את החלל הזה, גם לא ניימאר, ריאל מדריד תצטרך להשתנות. אבל אין לו את השטויות של ניימאר, הוא תמיד מקבל את ההחלטה הנכונה והוא פיתרון גדול מול משחק צפוף. הבעיטה שלו בסדר. אנחנו לא נספור לו גולים, גם בישולים זה נחשב. היו לו עונות טובות מאוד גם בצרפת.

    אדן האזרד בליגה הצרפתית במדי ליל, העונה האחרונה - עונת האליפות:
    38 משחקי ליגה - 20 שערים ו-18 בישולים| בכל המסגרות: 49 משחקים - 22 שערים ו-22 בישולים.

    לזה שמעליי: הולך על האזרד או ניימאר? כי משתמע אחרת מהתוכן של ההודעה שלך, להבדיל מהשורה התחתונה.

    כשאני כותב שכישרון זה לא הכל, אני מתייחס לכל החרא הזה שניימאר מביא איתו, 'ערך מוסף' מאוד מיותר, גם אם אני מניח שבריאל מדריד הוא לא יוכל לעשות בית זונות כמו בעיר האורות.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    עונות טובות בצרפת זה אנדרסטייטמנט. שחקן שבגיל 19-20 כבר ברור שהולך להיות מהמובילים בעולם והוכיח את זה בצורה עקבית. לקח קבוצה קטנה לדאבל כשהוא נותן תצוגות אדירות.

    עד היום אני זוכר איזה קרקס הוא עשה מההגנה של ליברפול אז בגביע uefa.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מן הסתם זה תלוי בסכומים שתעלה כל אלטרנטיבה. באותו הסכום אני לא שואל שאלות ולוקח את ניימאר.
    האם חסרים לריאל שחקנים שיכולים להחזיק בכדור ולא לאבד אותו? או שחסרים לה שחקנים שנכנסים לעומק ויוצרים מצבים? לא בטוח שהזארד הוא באמת מי שחסר לנו. הוא לא לוקח מספיק סיכונים, בדרך כלל יעדיף לתת אחורה למגן.
    אני לא רואה אותו משחק יותר מדי זה נכון, אבל המשחקים שאני רואה של צ'לסי הם בדרך כלל מול הקבוצות הטובות יותר.
    בריאל היה את די מאריה שמגיע רק למשחקים גדולים ואת היגוואין שאף פעם לא מגיע. שניהם לא מספיקים.

    ריאל צריכה שחקנים שיעשו פעולות התקפיות ב25 מטר הקרובים ביותר לשער. זה מה שהיה חסר לנו ואני לא בטוח שהזארד באמת יוכל להביא את זה אלינו.

    זה לא חלק מהדיון, אבל אמפבה הוא כרגע שחקן ההתקפה השלישי בטיבו בקבוצה שלו. הוא מדהים בהתחשב בגיל שלו, אבל הוא רחוק מאוד מהרמה של השחקנים הגדולים בעולם. הוא לא השחקן הראשון בהיסטוריה שנותן משחק נדיר נגד קבוצה בלי קישור והגנה.