מתקפת הפתע על ישראל ב7.10.23 ומלחמת חרבות ברזל - האשכול הרשמיֿ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י yonmu, ‏1/11/23.

  1. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    @Bianconeri
    שמע אני מתאפק לחגוג רק בגללך אבל זה נראה טוב
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,936
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    הוא לא חמור. -הוא חמאס.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,206
    לייקים שהתקבלו:
    4,121
    מעריך את הסולידריות ;)

    בנתיים זה אכן נראה טוב, למרות שהאיראנים הצליחו לירות במקביל ללא מעט זירות אמריקאיות באזור וגם לטפטף אלינו בקצב מציק.
    השאלה היא כמובן מה יקרה מחר ומחרתיים, זה יראה יותר טוב את ההשפעה של מכת הפתיחה.

    זה כמובן לא כוחות, כמו שכתבתי קודם - לא להשאיר שמלה אחת שלמה.
     
  4. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    אני מתכוון לחיסול חמינאי(ובנו שסומן כיורש), פזשכיאן, שמחאני ולאריג'ני:D
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    לא יודע אם זה אומר משהו אבל מהמטח הקודם עברה כבר חצי שעה, זה גם היה הפער בין המטח הקודם לזה שלפניו. זה להבדיל מהמטחים שלפני שפשוט באו אחד אחרי השני בשרשרת
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,730
    לייקים שהתקבלו:
    2,549
    זה לא אומר כלום, אתה כל הזמן מנסה לחפש משמעויות ממקרים נקודתיים. אי אפשר להתבסס על זה.
    ביוני הם היו יורים 3 פעמים ביום, בשעות הבוקר להוציא מקרים בודדים היה שקט כמעט תמידי
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,206
    לייקים שהתקבלו:
    4,121
    @DRORIKO
    פערי הכוחות גדולים כמו שכתבנו, אבל האיראנים לא מפגרים, כל בנאדם עם קצת שכל, בטח צבא כזה כמו של איראן יודע שבמכת הפתיחה ינסו ללכת על הפו״ש ולנתק את הפיקוד מהצבא.
    זה מה שישראל תמיד עושה, וצריך להיות באמת סתום בלום כדי לא להבין את זה.
    היה ניכר היום שמפקדי השטח ידעו מה לעשות בלי צורך בתיאום מראש, ולראיה ראינו ירי מסודר יחסית להמון מטרות כולל פגיעות בבסיסים אמריקאיים.

    תוכנית המגרה הזו יש לה חיים קצרים, בטח מול הלחץ שלנו ושל האמריקאים.
    אין ספק גם שהרבה מאותה תוכנית מגירה לא מומש בגלל מכות מנע על משגרים ומערכות הגנה.

    נחכה עוד טיפה לראות מה נשאר שם מהפיקוד שהעשן יתפזר, ואיך יגיבו בימים הבאים.

    כמו שאמרנו, נראה טוב בנתיים, נקווה שזה אכן מצב
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    זהו חמינאי מצטרף לחבריו בגן עדן. מקווה שבגילו הבתולות עוד רלוונטיות לו.

    הישג עצום של צה"ל.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,190
    לייקים שהתקבלו:
    7,685
    משתתף בצערם של חברי פאנל ערוצי 12 ו13, כמו גם שלושה-ארבעה גולשים כאן. תהיו חזקים.
     
    Roma ו-italiano אוהבים את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,714
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    החיים שלך לא משובשים שנתיים וחצי ושלי כן. חמנאי גם ככה עוד מעט היה עובר לעולם הבא.
    כמו שרשמתי למישהו בטוויטר, זה כמו שויטור יעזוב את הפועל ב"ש.
     
  11. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    עושה להם פלאשבקים קשים לימים של חיסול נסראללה וסינואר. לא פשוט.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,222
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    מעדיף את הספרדי קודם, מקרון סתם תועלת שזמנו נגמר. לא יכול להסתובב ברחבי צרפת.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,714
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    בכללי האויב העיקרי של מדינת ישראל כבר די מזמן הפכה חלק גדול מהמדינה עצמה, ממשלתה וחלק ניכר מתושביה.
    לא חמנאי ולא סינוואר.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,222
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    לא מידיעה - אולי הקושי בשיגור מטחים כבדים כלפי ישראל זאת הפגיעה בסבב הקודם בייצור הדלק המוצק. דלק נוזלי לוקח הרבה יותר זמן וחושף את המשגים ומפעילים.
     
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    איך אתה יודע שצה"ל ומדינת ישראל בהצלחה גדולה?אלכס מספים כאן את המסרים בוט איראני שלו.
     
    הרצליה ו-Roma אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 0)

  1. אמיר ע
  2. Scouser