מתקפת הפתע על ישראל ב7.10.23 ומלחמת חרבות ברזל - האשכול הרשמיֿ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י yonmu, ‏1/11/23.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    משמרות המהפיכה על הזין שלי, אותי יותר מעניין תכנית הגרעין והפרוקסיז. בלי נפט לא יהיה לאירנים כסף לממן את זה.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,936
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    אין דבר שאי אפשר לבנות מחדש.
    יש להם חמורים שעומדים בתור כדי לעבוד בחינם גם. רק אם האייתולה מצווה. אל תשכח... פשוט מבטיח להם בגן עדן משהו.

    אז כמה שנים יהדקו את החגורה. בתקופה הזו אכן לא ישלחו סיוע לפרוקסי ולא יתעסקו בגרעין. ויבנו בינתיים את מתקני הנפט והגז מחדש.
    הרי המאגר של הנפט מחכה להם מלמטה גם ככה. הוא לא נעלם. יחכה שם כמה שצריך.
    ----------------------------------------

    אתה צריך להפיל את המשטר.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,030
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    פיט בוטיג'ג' נראה כמו ילד בר מצווה. אם הוא יהיה המועמד הדמוקרטי הרפובליקנים יכולים לפתוח שמפניות
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,190
    לייקים שהתקבלו:
    7,685
    קטן עליהם אחרי שהריצו את קמאלה.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,569
    לייקים שהתקבלו:
    5,084
    מין:
    זכר
    כנראה שיש עוד איזה בונקר שניים לחיזבאללה ולאירן שהם מסתתרים שם, כי התיאום שלהם עם הירי במקביל הוא די מרשים ביחס לזה ששני הארגונים חטפו כל כך הרבה מכות..
     
  6. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,218
    לא צריך בונקרים בשביל לתאם מטחים, אפילו לא לדבר אחד עם השני, צריך רק להוריד את אפליקציית פיקוד העורף וגם בלבנון ידעו שטילים מאיראן יגיעו תוך כמה דקות. הטילים של חיזבאללה מוכנים, רק צריך ללחוץ על כפתור.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    https://news.walla.co.il/item/3822184

    יכול להיות לך F-35 והייטק וטיל החץ ומה שאתה לא רוצה, ברגע שהראש חושב פרוגרס אתה בבעיה, ע״ע 7 באוקטובר שקיבלת בראש משלוחים עם כפכפים
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,568
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    יכול להיות לך F-35 והייטק וטיל החץ ומה שאתה לא רוצה, ברגע שהראש לא ממושמע ועושה מה שבא לו, אתה בבעיה
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    סבבה חייל לא ממושמע, למה הצבא לא הרס את האנדרטה ביוזמתו? אם היו בונים אנדרטה להיטלר באמצע פתח תקווה גם היו שותקים על זה? אז למה על אנדרטה לערפאת אפשר להחליק? שניהם היו נאצים באותה מידה. ולמה לבעוט את החייל הזה כאילו הוא עבריין, כי לא רוצים לעצבן את המושל המזויין של ג׳נין?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
  11. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,730
    לייקים שהתקבלו:
    2,549
    האנדרטה הוקמה בפתח תקווה?
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    לא, בג'נין, אז מה?
     
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,730
    לייקים שהתקבלו:
    2,549
    אז ההשוואה לא רלוונטית לחלוטין.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    למה ג'נין זה בחוץ לארץ?
     
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,648
    לייקים שהתקבלו:
    1,375

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 0)

  1. בארסה-מכבי
  2. YYY
  3. אמיר ע