מתקפת הפתע על ישראל ב7.10.23 ומלחמת חרבות ברזל - האשכול הרשמיֿ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י yonmu, ‏1/11/23.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,613
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    זה כמו השאלה למה לא מפרקים את הרשות הפלסטינאצית. ביבי משקשק מהאמריקאים
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    ביבי משקשק מהאמריקאים זה הביטויי הסופי. מעל פני השטח.
    (כל ראשי הממשלה לפניו ואחריו גם פעלו כך) כי השורשים מתחת לפני השטח הם שהעם היושב בציון משקשק מכך שיילך לו הכסף.

    אי ציות לאמריקאים = הלך הכסף. תעשה לו ביי ביי.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    בבייירות, לא באיראן.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,613
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    בביירות יש מיליון מטרות, אגב לא רק צבאיות פרופר אלא גם מטרות אזרחיות. כרגע נראה שאנחנו נרתעים לפגוע אפילו בצבאיות.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    מה יעזור לך לפכוע במטרות אזרחיות?
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,613
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    לפגוע בחיזבאללה כלכלית
     
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    אחרי כמעט חמישים שנה (!!!) שבהן נמנענו מלפגוע במטרות אזרחיות, ולא פתרנו ולא שיפרנו ולא התקדמנו במילימטר אחד, -הוא שואל ''מה יעזור לך לפגוע במטרות אזרחיות?"...

    -כל הסיפור. על רגל אחת.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,613
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  9. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    טראמפ הודיע על הפסקת אש עכשיו על אמת, קודם זה היה בכאילו
     
  10. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,523
    לייקים שהתקבלו:
    5,737
    מין:
    זכר
    תלוי באיזה שעה

    נגלה בימים הקרובים.
    באופן כללי חבל שלא עשינו את זה לפני. לכאן או לכאן, הפסקת אש אחרי איומים שלנו לתקוף בביירות או אש בכל הכוח.
     
  11. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,523
    לייקים שהתקבלו:
    5,737
    מין:
    זכר
    טוב נראה שהעסקה די ברורה:
    אנחנו לא נתקוף בביירות.
    חיזבאללה לא ירה לעבר ישובים ישראלים.
    הלחימה בדרום לבנון תימשך.
    המו"מ לנורמליזציה בין ישראל ללבנון ימשך.

    עסקה לא רעה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    כך גם 14 החיילים שנהרגו. תיכף יקומו לתחיה.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,613
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אני זוכר תרחישי אימה על אלפי חיילים שימותו בתמרון בלבנון
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,595
    אנחנו לא מצביאים כמוך, כואב לנו כל אחד
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    לכולם כואב. אני לא מבין את הביקורת. צה''ל יכול לסגת לקו הבינלאומי מחר בבוקר.
    נו?
    מה ייצא מזה?

    רוצה לומר:
    אף אחד לא אוהב מלחמות.
    אך הברירה כפי שלמדנו בשביעי לאוקטובר היא בין 14 חיילים בחודשיים. לבין 1400 חיילים ואזרחים בשעתיים.

    ואם אתה לא תיזום ותפטרל עם עם נשקים שלופים מעבר לגדר ביישובים שלהם, -אז הם יהיו אלו שייזמו ויחצו את הגדר ויפטרלו עם נשקים שלופים ביישובים שלך.

    צר לי.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 0)

  1. DRORIKO
  2. YYY