מתקפת הפתע על ישראל ב7.10.23 ומלחמת חרבות ברזל - האשכול הרשמיֿ

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י yonmu, ‏1/11/23.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,182
    לייקים שהתקבלו:
    7,681
    א. אני מאוד סקפטי לגבי הסכמי אברהם בטווח הרחוק
    ב. המדינות שחתמו על הסכמי אברהם הן מדינות הומוגניות עם שלטון עצמאי. ממשלת לבנון היא כלום ושום דבר, לפחות בכל הנושאים שחשובים לנו. הלגיטימציה של חיזבאללה בציבור הלבנוני היא מצב נתון והיא לא תשתנה בעקבות שום הסכם שיהיה או לא יהיה עם ישראל. ארגון טרור מטבעו לא צריך לגיטימציה, כל מה שהוא צריך זה נשק לדכא מתנגדים וזמן להתעצם. ואת זה חיזבאללה יקבל.

    מה גם שבבירור מי שדוחף להסכם זה טראמפ, גם ישראל לא יותר מידי מתלהבת מהרעיון. ינואר 2029 וההסכם הזה כמו כל הסכם שישראל אי פעם חתמה עליו עם יישות עוינת, ימשיך לחייב רק אותה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    כן ראינו כמה אנחנו לא מעניינים את פדרו סנצ׳ס. ליצן
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,595
    לפני כמה ימים היתה פשיטה של המשטרה על משרדי המפלגה של פדרו סאנצ'ס. אתה לא באמת מעניין אותו ובטח לא את הספרדים הלא מושחתים והלא משועממים.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אני רואה שיש לך בעיה בקליטה אז אני אנסה לכוון את האנטנה. התמיכה הציבורית בסנצ׳ס נמצאת בשפל נכון? מה עושה פוליטיקאי שהתמיכה הציבורית שלו היא בשפל? פונה למכנה הציבורי הרחב ביותר כדי לזכות באהדה. מה המכנה הציבורי הרחב ביותר אצל הספרדים? אנטישמיות. זה הסיבה שעם ההסתבכות הפלילים והירידה בסקרים סנצ׳ס התחיל להדהד פתאום מסרים אנטי ישראלים, כי זה מה שמוכר אצל הספרדים, סנצ׳ס לא פעל בחלל ריק ומי שחושב שהוא פעל בחלל ריק הוא… כמו שאמרתי ליצן.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    מה זה עוזר לכבוש מקומות כמו בופור שעוד מעט במילא יצאו משם בחזרה וזה יחזור להיות כמו קודם
     
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    למה רק בופור?
    הרי אתה יכול לומר את המשפט הזה על כל חלק בלבנון.
    גם המטר הראשון שנכנסו אליו. בשביל מה, אם עוד x ימים ממילא יוצאים משם?

    התשובה היא: לא לצאת משם.
    להקים רצועת ביטחון (נקייה מכל אזרח או תושב. לא כמו פעם שעברה) ולהרחיק מהגדר כוחות אוייב.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    https://t.me/abualiexpress/123700

    אני מזכיר שלפת״ח יש צבא של 60 אלף חמושים כולל יחידת קומנדו. אם לא נתעורר נקבל 7 באוקטובר על סטירואידים
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    https://rotter.net/forum/scoops1/951492.shtml

    החטופים שלנו לא קיבלו ביקורים של צלב אדום אבל מחבלים עם דם על הידיים יקבלו. תודה רבה למשת״פים הנאמנים מבג״צ
     
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    הזדמנות ממש טובה לייצר תקדים/לפתוח חזית מול בג"צ, להצהיר שמסרבים להכיר ולממש את הפסיקה.
    הזדמנות פז.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אין לי מושג מי הדליף את שיחת הצעקות של טראמפ אבל אני לא אפול מהכסא אם זה היה ביבי. תכלס השיחה הזאת די משרתת אותו, הוא יכול להגיד לציבור ״הנה תראו אני לא שפוט של טראמפ, אני עושה דברים שגרמו לו להתפוצץ עלי״
     
  13. Bitcoin Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/20
    הודעות:
    1,592
    לייקים שהתקבלו:
    669
    מין:
    זכר
    מה שבטוח זה שטראמפ קוקסינל
     
  14. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,522
    לייקים שהתקבלו:
    5,736
    מין:
    זכר
    געגועים לאמברגו נשק של ביידן
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. Bitcoin Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/20
    הודעות:
    1,592
    לייקים שהתקבלו:
    669
    מין:
    זכר
    זה שביידן גרוע יותר לא עוזר לי, אתה מוכן להכניס את זה דרך הראש הסתום שלך?
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. Scouser