מAחזורים שלושים ושש, שבע ושמונה ∆ במוקד: המאבק של מילאן, יובה, רומא וקומו על ליגת האלופות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏8/5/26.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,054
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מה השאלה בכלל. גם אם יסיים 5 מגיע לו
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,054
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    חחח מה זה הפסילה הזו בשער של מקני...
     
  3. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    איזו דרמה בתחתית, כשלצ׳ה מנצחת בדקה ה 96! אחרי שסאסואולו החמיצו ב 1 על 1 דקה קודם.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    בהתחשב ביריבות מחזור הבא: לדעתי הניצחון הזה של לצ’ה הבטיח לה הישארות והוריד למעשה את קרמונזה.

    -מאז שג’יאמפאולו הגיע: קרמונזה עשתה כמעט כל מה שאפשר לעשות (אני כותב כמעט - כי אולי היו צריכים לעשות יותר בבית מול טורינו שזו יריבה של כלום כפול כלום).

    אך זה לא יספיק כנראה.
    הטעות של קודקודי קרמונזה בעצם, זה שהביאו את ג’יאמפאולו רק בשלב כזה מאוחר.
     
  5. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    שישי:

    פיורנטינה - אטאלנטה

    שבת:

    בולוניה - אינטר
    לאציו - פיזה


    ראשון:

    פארמה - סאסואולו
    נאפולי - אודינזה
    מילאן - קאליירי
    קרמונזה - קומו
    לצ׳ה - ג׳נואה
    טורינו - יובנטוס
    ורונה - רומא
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    עושה רושם שלא יצליחו להכשיר את פלגריני למשחק הגורלי מול ורונה... הציפייה היתה שהיום יחזור להתאמן עם חבריו - אבל לא הצליח. גם היום סובל מכאבים ולא הצליח להתאמן עם הקבוצה.

    מעבר לכך צימקאס לפתע סובל משפעת מסתורית. מצטרף לסארגוסה שסובל כבר חודש מכאבים מסתוריים בברך.
    -לא מאשים אותם האמת. הרי ביום שני בבוקר הם מפנים את הלוקר ולוקחים מונית מטריגוריה לנמל התעופה, לא משנה מי ומה ואיך וכמה...
    (לכן הראש כבר בקיץ ובעונה הבאה, ולא מעניין אותם כלום ולא צריך לעניין אותם כלום).

    בנוסף כזכור אנדיקה עם שריר אחורי גמר את העונה (יחזור להתאמן רק עם הנבחרת שלו בסוף החודש, לקראת המונדיאל) ו-ווסלי כידוע מורחק על הכלום ושום כלום באדיבות האדום של מארסקה הגמד העויין, במחזור קודם.
     
  7. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    ההרכב האחרון שלנו לעונה. ואולי ההרכב האחרון של ואנולי אצלינו... ואולי של פאלדינו באטלאנטה...

    FIORENTINA (4-3-3): Christensen; Dodo, Rugani, Comuzzo, Gosens; Fabbian, Mandragora, Brescianini; Harrison, Piccoli, Gudmundsson. All. Vanoli.

    ATALANTA (3-4-2-1): Sportiello; Scalvini, Hien, Ahanor; Bellanova, De Roon, Pasalic, Musah; Samardzic, K. Sulemana; Raspadori. All. Palladino.
     
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    אני מהמר: פלאדינו עונה הבאה בנאפולי.
    אם ADL לא יזדרז - אז אולי אולי לוטיטו דווקא כן יזדרז ויחטוף אותו...

    אבל לדעתי (שוב, אם הייתי צריך להמר, בוא נאמר ככה) -זו תהה נאפולי.
     
  9. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    תודה לספורטיילו על הגול.
    ---

    @טל. השאלה הראשונה שצריכה להישאל, האם אתה/אתם (אם יש כאן עוד כותבים) מסכימים עם (השמועות בלבד!) מנהלי אטאלנטה שחושבים להיפרד מפאלדינו?

    אזכיר, זו קבוצה שאיבדה את גאספריני אחרי 8 שנים במועדון. זו קבוצה שהתחילה את העונה עם יוריץ׳. לדעתי, גם אם זו לא היתה הצלחה גדולה, מגיע, ללא שום ספק, לפאלדינו לפחות עוד עונה.
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    לא חושב שפאלדינו יישאר.
    א- לא חושב שהם מעוניינים שהוא יישאר. כי העונה של אטאלנטה כישלון. פלאדינו הגיע. בהתחלה העסק נראה טוב. אך לבסוף לא ממש. והפדיחה בגביע גם לא עזרה לו.
    ב- הוא בעצמו - אם קבוצה שמשחקת באירופה תפנה אליו - יעזוב.

    אגב. עזוב פלאדינו. -טיאגו מוטה.
    גם אטאלנטה וגם החבר'ה שלך בויולה - ואפילו מילאן ונאפולי (וגם רומא... הלוואי. אם לא היינו תקועים עם גאספריני שבהנהלה החליטו להתאבד עליו) יעשו בשכל אם יביאו את מוטה.

    אגב2,
    מי המאמן שהיית רוצה אצלכם עונה הבאה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/26
  11. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    בעונה שעברה היה לי מועמד ברור בדמות פאריולי, עליו ויתרו (הוא רצה להגיע) והיום כבר גדול עלינו. מועמד שני שלי היה אקווילאני שעשה עבודה אדירה בפרימוורה שלנו והיום כבר הוכיח את עצמו בקאטנזארו ונראה לי הבשיל לתפקיד.

    בתקשורת מדברים על גרוסו שאני לא פוסל, וכן הייתי מציע גם לשים עין גם על רוניאיץ׳ של אודינזה.

    *כמובן ששמות שעלו לפני כמה חודשים בדמות דה זרבי ומארסקה כבר לא רלוונטים (ולא בטוח שהיו כלל ריאלים).
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,198
    לייקים שהתקבלו:
    4,118
    אני חושב שאטלאנטה צריכה לתת לפלאדינו הזדמנות להשאר.
    נכון שהעולם חי בתרבות אינסטנט, אבל בענף דועך, יציבות, בטח כזו עם פוטנציאל היא חשובה.

    משחקי הכסאות האלה לא באמת מקדמים אף אחד.
    אולי ׳פעם ב-׳ אחת הקבוצות תפגע, אבל לרוב זה רק עוד סיבוב ועוד סיבוב.
     
    uri ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    ''משחקי הכיסאות'' האלו הם מסורת איטלקית.
    תרצה או לא תרצה.

    אני חושב שפלאדינו מאמן טוב.
    יחד עם זאת בעונה כזו חלשה של הגדולות באיטליה היה מצופה מאטאלנטה להיות יותר מאיימת.
    והאחריות נופלת עליו. -מה לעשות?

    אגב אם לא להיות מאיימת בליגה, אז שוב אני מדגיש: הציפייה היתה לפחות לעבור את היריבה הבאמת גמורה של לאציו בגביע.

    @uri קראתי על הקשר של גרוסו אליכם.
    וואלה לא מובן לי.
    בטח בהתחשב בעובדה שבעקבות משחק הכסאות כמו שביאנקונרי קרא לזה, יהיו כל כך הרבה מאמנים פנויים הקיץ. הרבה יותר מרשימים.
     
  14. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,198
    לייקים שהתקבלו:
    4,118
    זה נהיה גם מסורת איטלקית לא לעלות למונדיאל.
    העיקר שלא ישברו את המסורות אה?
     
    Don Joan Roman ו-uri אוהבים את זה.
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    דמגוגיה בגרוש. אין קשר.