מAחזורים שלושים ושש, שבע ושמונה ∆ במוקד: המאבק של מילאן, יובה, רומא וקומו על ליגת האלופות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏8/5/26.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    10,198
    לייקים שהתקבלו:
    4,118
    צודק, הכל זה אשמת פלגריני, צ׳ליק וכריסטאנטה
     
    uri אוהב/ת את זה.
  2. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    אני צופה סטטוס סקוו, כלומר הטבלה תישאר כפי שהינה. ובכל זאת, קרמונזה - קומו זה המשחק לצפות בו:

    CREMONESE (4-4-2): Audero; Terracciano, Bianchetti, Luperto, Pezzella; Zerbin, Thorsby, Grassi, Maleh; Bonazzoli, Vardy.

    COMO (4-2-3-1): Butez; Smolcic, Ramon, Kempf, Moreno; Perrone, Da Cunha; Diao, Baturina, Jesus Rodriguez; Douvikas.
     
  3. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    1,140
    לייקים שהתקבלו:
    327
    מין:
    זכר
    כל השנה צ'רלטון משדרים משחקים , היום מחזור אחרון שיא המתח והם בוחרים לשדר שידורים חוזרים של הפרמייר ליג כשone2 הופכים לערוץ הקיבוץ. בזיון בזיון בזיון!
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  4. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    אני לא מבין איך אתם חיים במדינה הזו ;) פה בצרפת כל משחק משודר בערוץ משלו, ויש ערוץ גם לקטאנזארו - מונזה.
     
  5. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    לפי הדיווחים האולטראס של יובנטוס אמרו לקבוצה שלא משחקים, אז לא משחקים. איטליה. :disrelieved:
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,056
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    משחקים, משחקים, אל תדאג. הקהל של יובה יוצא מהמשחק.
     
  7. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    באמת תודה. ביתר המגרשים כבר מחצית בטורינו עדיין לא התחילו. */aaa15
     
  8. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    1,140
    לייקים שהתקבלו:
    327
    מין:
    זכר
    מאלן נזכר לתת הופעה רעה דווקא היום....
    מקווה מאוד שנתפור את סולה לאיזו קבוצה בפרמייר ליג , אין בו כלום.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,056
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    איך שהשופטים שטל משמיץ סידרו לרומא עלייה יא אללה.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,056
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    זה באשמת המשטרה
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,056
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מברוק לרומא, ניצלתם עד תום את העליבות של יובה.
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  12. Zakutaroma Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/20
    הודעות:
    660
    לייקים שהתקבלו:
    228
    מין:
    זכר
    לא משנה איך זה קרה, העיקר קרה, גאספריני עשה את המוטל עליו אחרי הכל.
    ובנוסף - צדק.
    מילאן בחוץ, קומו בפנים.
     
  13. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    1,140
    לייקים שהתקבלו:
    327
    מין:
    זכר
    איזה אפסים רומא האלה , ורונה בעשרה שחקנים לוחצת אותם כל החצי שעה האחרונה , מאלן במשחק זוועה.
    אבל הכל מתגמד ליד ההישג , ליגת אלופות אחרי 8 פאקינג שניםםםםם!
     
  14. uri מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    17,441
    לייקים שהתקבלו:
    4,044
    מין:
    זכר
    טעיתי. יש את מילאן של אלגרי...
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    רומא ניצלה את העליבות של מילאן... לא של יובה.
    -קומו ניצלה את העליבות של יובה.
    ---------------------------------------------------------

    דיבאלה חתום על הניצחון היום. -סחט את האדום + והריבאונד על הפנדל + והבישול הבאמת מרגש לאלשע.
    הכל על שמו.
    -ועדיין, אם שואלים אותי: זו תהיה טעות להאריך לו חוזה כי אנחנו מדברים על סכומים גדולים גם אחרי שהוא מתפשר.
    סכומים שהוא לא שווה לאורך עונה.
    הבן אדם סוס 99 אחוז גמור.

    היה חבל לי על הזובור לילד הפולני. ויש לי ביקורת על גאספריני בעשרים דברים שונים, ובכלל רומא שלו קבוצה רעה, נטולת רעיונות, ולא מאומנת בשיט.., -אבל כמו שכתבו לפני: היום הכל מתגמד.
    קיץ שלם לפנינו. כעת הכל מתגמד.