מAחזורים שלושים ושש, שבע ושמונה ∆ במוקד: המאבק של מילאן, יובה, רומא וקומו על ליגת האלופות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏8/5/26.

  1. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    ברכות לקומו אגב. חבל שלא לקחו סגנות. -אין ראוייה ממנה.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    הצלחה אדירה במבחן התוצאה, קיץ חשוב ומשמעותי לפנינו. יצטרכו לשם שינוי לבנות סגל ל-2 מסגרות תובעניות ויש המון עבודה ל-DS החדש שימונה.
    יהיה נפלא אם נצליח לשמור על העוגנים לשם שינוי.

    מאלן זה בינגו בינואר שהרבה זמן אני לא זוכר, הפתעה אדירה. בוילה היה נראה כמו עוד שחקן מהיר שתקעו באגף עם קבלת החלטות נוראית אבל השתלב נהדר בעמדה המועדת עליו בשפיץ. כמובן שיש את הפערים בין הליגות שרק גדלים וגדלים.


    מילאן ויובנטוס בהתרסקות ועם צמד מאמנים בכירים על הקווים וסגלים עדיפים על רומא וקומו. מעניין האם יאבדו גם עוגנים משמעותיים בעונה ללא ליגת האלופות.
     
  3. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    1,140
    לייקים שהתקבלו:
    327
    מין:
    זכר
    אין צורה לא להאריך לו לעונה נוספת אחרי היום
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    אני לא מבין בצורות. אני מבין בדקות משחק.
    עם כל הרצון הטוב, הבן אדם 70 אחוז מהעונה פצוע. -ושנה הבאה יהיה זקן יותר מהשנה הזו.

    אגב גם ב 30 אחוז מהעונה שהוא כן זמין: זה כבר לא דיבאלה של פעם.
    המשחק היום נגד ורונה הוא היוצא מן הכלל.
    לא הכלל.

    זה ביזנס אין פה מקום לסנטימנטים. -מי שיש לו שכל יודע מתי לחתוך. ועכשיו זה הזמן לחתוך.
    את כל השחקנים החופשיים בסגל. לא רק אותו.
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    טימטום לשים את מאלן בכנף.
    זה מעבר לחוסר הבנה. זה כבר בעיית ראייה.

    אפילו במשחקים הכי טובים שלו אתה רואה שכמעט כל פעם שהוא מבקר בכנף הוא מסתבך עם עצמו ומאבד כדור במקרה הרע וסתם תוקע את המומנטום של ההתקפה כולה במקרה הטוב. אם הוא לא מאבד כדור.
    מאמן טוב במשחק אחד או באחד וחצי קולט את זה. זה כל כך מובהק.
    בתור חיית רחבה - אין טוב ממנו.
    בתור חלוץ שיורד אחורה גם עם הפנים לשער וגם עם הגב לשער ומנתב את היציאה להתקפה - גם הוא אדיר.

    -אבל כמעט כל פעם שהוא יוצא לא אחורה אלא לאחד האגפים/הכנפיים :הכל מתפקשש לו.
     
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    8,594
    לייקים שהתקבלו:
    3,004
    מין:
    זכר
    כבוד לורונה, קליארי, טורינו ואחרות שנלחמו עד השניה האחרונה למרות שלא היה להן שום דבר לשחק עליו. נהדר.

    אני מקווה שראינו את המשחק האחרון של אלגרי באיזושהי קבוצת צמרת באיטליה. אי אפשר לראות יותר את הדבר הזה.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    14,056
    לייקים שהתקבלו:
    1,575
    לטורינו היה הרבה מה לשחק במחזור האחרון, פיורנטינה שבוע לפני יובה באה לשחק דוקים באולימפיקו, על הלאס אין לי מה להגיד, כמה שאני שונא אותם, הם באמת נתנו הכל בכל משחק, הם פשוט מוגבלים מה לעשות.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    +1 על ורונה.
    מי לא ירק דם נגדם במחזורים האחרונים?

    בקשר לאלגרי, כמה שאני (כמו כולם) מרגיש תחושת בחילה מהסגנון שלו: העובדה היא ש 75 אחוז מהעונה זה עבד.ִ מבחינת תוצאות.
    אגב, מאז הקדנציה השנייה של מוריניו ברומא - חל שינויי לרעה בכדורגל האיטלקי אחרי דווקא תקופה של כמה שנים טובות שהכדורגל באיטליה הפך להיות כדורגל התקפי ויצירתי: שוב כולם באיטליה חזרו להעריץ רק את התוצאות. כולם כולל האוהדים.
    גם ברומא לצערי זה ככה…
    -תוצאות מעל הכל. וכל עוד התוצאות טובות אף אחד לא אכפת לו מכלום. אף אחד לא אכפת לו שהקבוצה משחקת זבל.

    75 אחוז מהעונה הגועל נפש שמה במילאן עבד. ועבד בגדול.
    השיא היה כשניצחו את הדרבי בתחילת מרץ. מאז אני לא יודע מה קרה לשחקנים.
    רק השחקנים…
    המאמן נשאר אותו מאמן. אבל השחקנים במילאן מאז חודש מרץ התפלק להם המוח.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    8,594
    לייקים שהתקבלו:
    3,004
    מין:
    זכר
    אבל רק 75 אחוז מהעונה.

    והיה אותו סיפור ביובנטוס.
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    ביובה - שיחקו ב 3 מסגרות במקביל.
    אז הגיעו לרבע האחרון של העונה, ונגמר הדלק.
    מנוע שנגמר לו הדלק: עוצר.

    אבל במילאן אין לי הסבר למה זה נמשך רק 75 אחוז מהעונה - ואז לפתע הכל נעצר.
    השחקנים השתבש להם משהו בקופסא... הבדלים גדולים אבל אותו סיפור: זה גם קרה לקרמונזה באמצע העונה. הכל נעצר פתאום.
    -הדרייב, והמשמעת, הכל.