נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    פודן יגמור כמו סטרלינג\רוני מוקדם.
    לא יודע מה יש לאנגלים המעאפנים האלו שגומרים את הסוס מוקדם.
    כנראה פאק מנטלי קשוח.
    פאלמר עדיין מוקדם לקבוע אבל יש את הוייב הזה סביבו אחרי העונה הנוכחית.

    אני היום לוקח את שרקי (עאדל טאארבט עם הרבה מזל שסיטי הסכימה להמר עליי) על פני כל קשר התקפי אנגלי וזה אומר הרבה.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    לא הייתה שום סיבה להקפיא את פודן.
    היה בכושר אדיר בתחילת העונה(מי שרכב עליו בפנטאזי אז יודע) ואז משום מקום פפ לא שיחק איתו שלושה חודשים בערך.
    מאמן הזוי.

    הסגל הזה כולו בחירות פופוליסטיות.
    קוואנסה… קונסה..דן ברן(תספרו לי עוד על כמה חשוב מהירות כי רוצים קו הגנה גבוה)… ספנס ולא הול.

    השחקן הגנה היחיד בסגל שבאמת בכושר טוב זה אוראיילי.

    בהצלחה עם קובי מאיינו.
    העיקר סקוט ווורטון בבית. איזה בדיחה.
     
  3. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אמורים חשף את מאיינו.
    לא יודע איך הוא מצליח לעבוד על כל שאר המאמנים שהוא עובד איתם.
    #אוברייטד.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אלכס מדבר איתנו על שחקני שנבחרים על סמך הכושר.

    כמה הופעות יש לטראפורד העונה?6? אי אפשר לשים שוער שלישי ששיחק כדורגל העונה למקרה שתצטרך?

    ג׳ורדן הנדרסון. מה השנה 2020? הזיה כזאת לא ראיתי מאז הזימון של הסקי ב2010.

    אגב, רק באנגליה עושים מהסקנדל הזה שיט שואו מפואר יום לפני ההכרזה כשהסוכנים של השחקנים מדליפים לעיתונאי הכי גדולים מי בסגל ומי לא.
    יותר מצחיק מהוואגס בשנות ה90 שהיו הורסות את המחנה אימונים.

    בקיצור:
    https://x.com/KayLFC05_/status/2057744524110184862
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/26
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    דבר אחד שכחתי לציין. לטוני אין מקום בסגל. מעדיף את וולבק.אבל זה בערך השחקנים 24-26 בסגל. מה שפעם לא היה בכלל.
     
  6. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    9,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,240
    זה סגל מזעזע, אפור ולא עקבי. נראה שטוכל לא החליט על איזו אג'נדה הוא הולך ובחר את הרע מכל אפשרות.
     
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    הטיעון שלו שהוא מנסה לבנות קבוצה ולא בהכרח להביא את השחקנים הכי מוכשרים שיש
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    בלה בלה בלה. מה ציפית שהוא יגיד? זיג הייל אני מנסה לעשות לכם בליץ קריג? יזיין את המוח על לכידות וקבוצה כמו שכל מאמן דפקט בהיסטוריה יגיד.

    לא זוכר מעולם בחירת סגל כל כך מזעזעת כמו זאת.
    היינו כבר בתקופות שקאריק נשאר בבית, או גאזה לא הוזמן והמגן הזה או ההוא.
    לא זוכר מעולם מאמן אנגלי שנראה שקיבל שבץ בשבוע של הסלקשיון. זה יצא מפרופורציות ברמה ששחקן מרכזי רושם ציוץ שהוא בשוק מהחוסר בחירה שלו יממה לפני והסוכנים והאח של השחקנים(אהמ טרנט) כבר מדליפים לו את הסגל יממה לפני שזה רשמי.

    שכונה.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    מגווייר בלם מוגבל מאוד, אבל במסגרת של כדורגל נבחרות, בנבחרת שתשחק יחסית הגנתי ועם קו הגנה נמוך, אני חושב שמגוויר מתאים להם.
    שוב, זה לא שיש להם בלםמים רציניים בסגל, הם הזמינו את דן ברן...

    מה זה משנה מה פאלמר שווה "כשהוא בכושר" אם הוא כבר חודשים ארוכים לא בכושר?
    האם יש שם שחקנים אחרים שלא באמת צריכים להיות בסגל? כן. אבל לעמדה שפאלמר משחק יש את בלינגהאם ורוג'רס. בלינגהאם, למרות שגם הוא בעונה לא טובה, פשוט יותר טוב מפאלמר (אם כבר מדברים על מה שחקן שווה כשהוא בכושר) ורוג'רס בכושר מעולה ונתן עונה מצויינת.
    אזה בעונה לא מרשימה אבל פיזית הוא שחקן יותר עוצמתי מפאלמר ואני חושב שזה מה שטוכל מחפש.
    אולי בקונסטלציה מסויימת טוכל שוקל לשחק עם אנדרסון כקשר התקפי גם.
    גיבס-וואייט שחקן טוב ובעונה הרבה הרבה יותר טובה משל פאלמר והוא נשאר בבית.

    החלטה לא לקחת את פאלמר נראית לי הגיונית מאוד.
    לקחת את הנדרסון לעומת זאת...

    גם ההחלטה לקחת את טוני נראית הזויה. אני לא יודע באיזה כושר הוא, אבל לפי מה שאני מבין גם טוכל לא ראה אותו בכלל משחק אלא מסתמך על המלצה של המאמן של טוני (שהיה שחקן של טוכל בעבר).
    טוני חלוץ טוב, ואני לא חושב שיש איזה חלוץ אנגלי שצריך להרגיש מאוד מקופח שלא נוסע (עם כל הכבוד לוולבק) אבל מוזר לזמן שחקן בלי לראות אותו משחק בכלל.

    לארנולד לא צריכות להיות טענות גם. הוא בעונה עלובה (שממשיכה עונה עלובה קודמת). עם כל הכבוד ליכולת שלו לייצר גול מכלום מהחלק האחורי, הוא לא נראה כמו ספורטאי בכלל.

    אני חושב שזה מאוד ברור שטוכל הלך על סגל כמה שיותר פיזי מבין האופציות שיש לו. לדעתי סגל אפור מאוד וזה לא מה שאני הייתי הולך עליו, אבל כן נראה לי שזאת המחשבה והתוכנית.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    הסגל האנגלי תחרותי ברמה הגבוהה ביותר בטורניר.
    העלו נקודה נכונה בטוויטר. הרבה יקום או יפול על הניהול שלו ולוגיסטיקה. טורניר ארוך, מזג אוויר חם, נסיעות ארוכות.
    צריך לעבור שלב בתים במינימום מאמץ. צריך את ההרכב החזק בנוק אאוט.
     
  11. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    הוא פחות מהרמה הכי גבוהה של ספרד וצרפת, ומול הרמה שלו של ברזיל, ארגנטינה, פורטוגל, גרמניה, הולנד, נורווגיה, בלגיה, קולומביה, יפן, מרוקו, ארצות הברית, אורוגוואי, שווייץ, מקסיקו, קרואטיה.
    הוא יתקשה, לא דורס אף אחד שם. זה לא להיות ברמה הגבוהה ביותר.
     
  12. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    טוני מפגיז בסעודיה.
    אם קוקסינאלדו על סמך זה מקבל זימון לפורטוגל טוני יכול לקבל זימון לאנגליה.
    בעוד שטוני הולך לקבל שאריות של דקות משחק בכל מקרה.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    מגוויר בלם מוגבל וככה כל הבלמים שהוא לקח לסגל.
    למה לקוונסה וקונסה אין מגבלות? דן ברן(משחק בכלל הרבה כמגן הנגר האיטי הזה) אין מגבלות? פעם עוד היו באמת בלמים טובים בשיא שהיה אפשר לדון...היום גם את זה אין שם(מבין אגב למה את הבלם האיכותי היחיד הוא לא לקח- לוי קולוויל , כי מה לעשות שנה שלמה לא שיחק ורק חזר לפני שבועיים, פה אפשר להבין).
    מגווייר לפי כל חדר הלבשה שהיה לאנגליה מ2018 היה מהדמויות הכי משפיעות על השחקנים שם והכי אהובות(וגם אצלינו אגב, גם כשלקחו לו את הסרט קפטן וספסלו אותו). ואני לא מדבר על זה שיש לו קייס אפילו לדיבורים על הבלם האנגלי הבכיר העונה.

    אבל לא מדברים על הפיל הכי גדול שבחדר. הוא לקח המון המון שחקנים פציעים להגנה.
    ספנס עם לסת שבורה, זה לא משהו שעדכנו עליו לפני שעתיים. כבר יותר משבוע מדברים על זה עם התקרית שהייתה לו עם דלאפ.
    ליברמנטו ברגעים אלה פצוע ולא השלים כל העונה חודשיים רצופים של כדורגל.
    על העמדה של ליברמנטו משחק השחקן הכי פציע בסגל, ריס ג'יימס, מישהו שתמיד נמצא 20-25 דק' ממתיחת שריר.
    וההזיה זה סטונס. שחקן ששיחק בקושי 8 משחקים העונה וכבר 3 עונות לא מסוגל להגיע ל20 משחקים בעונה.

    ואתה מסביר לי שמאוד חשוב לטוכל סגל אפור כזה שיהיה פיזי וילחם. כמו שאומרים בהצלחה והוא יצטרך את זה בתנאי חום, לחות והשעות ההפוכות שהשחקנים שלו הולכים לשחק.

    בקשר לפאלמר.
    אתה שוכח שפאלמר בקלות יכול לשחק קיצוני בימין ואתה צריך לשקלל את האלטרנטיבות שיש לך שם.
    גורדון(עוד אחד שבכלל פצוע) מיועד לשחק בשמאל ביחד עם רודג'רס.
    בימין יש לו סאקה(עוד אחד בעונה בינונית) ופאקינג מאדווקה. אין שום הגיון בלקחת את מאדווקה לפני פאלמר, גם אם פאלמר היה כובש חצי מהשערים שכבש.
    מאדווקה אגב עם 2 שערים בליגה העונה(7 בכל המסגרות עם 4 בישולים בכל המסגרות). רק שתבין כמה הבחירה הזאת הזויה.

    הדבר החשוב זה האקונטיביליטי שהוא עושה פה.
    כאילו פאלמר בכושר רע שקול לאיזה לואיס הול בכושר רע.
    וכאילו פאלמר כשהוא בכושר טוב זה לא טופ 3 טאלנטים בנבחרת הזאת ביחד עם קיין וג'וד.

    מאמן מטומטם שהולך להיכוות בצורה קשה(ואז אלכס ימצא תירוץ טוב, הוא יאשים את המנהלים של הנבחרת), תקנה פופ קורן ותהנה מההצגה הכי טובה בעיר.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    טוכל אמר שהוא רוצה "קבוצה", מניח שהכוונה היא לסגל היררכי שבו שחקני הספסל מקבלים את מקומם ולא מחמיצים פנים. צל"ש או טר"ש רציני.

    כן יש היגיון חלקי, כי אתה לא מחליף הרכב כל משחק בטורניר קצר כזה אבל אתה כן רק איכות שתעלה מספסל במידת הצורך. אולי הוא חשב שזה יותר מדי אגו בסגל שרק יפגע.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    טוכל קודם כל לפני שאמר את זה הקדיש איזה דקה כדי לרדת על פאלמר.
    הוא סתם קשקשן. הוא רוצה קבוצה? איך גיבס ווייט לא שם? מה פאקינג הנדרסון עושה שם? קובי מאיינו?
    פאלמר אגב עלה המון מהספסל בקריירה שלו בנבחרת. ראית אותו מחמיץ פנים?
    אני ראיתי אותו עולה מהספסל בגמר היורו וכובש שער ב20 דק' של משחק. כמה שחקנים עם נסיון כזה יש לו בסגל?

    הוא מתנהל ומדבר כאילו הוא פפ גווארדיולה ולא איזה מאמן משעמם(וגרמני באנגליה) שהנבחרת שלו שיחקה כמעט בכל משחק בקדנציה שלו 60-70 דק' של כלום.
    שיהיה לו בהצלחה עם הוויריורס שהוא העמיס. לדאבונו קודמו בתפקיד כמעט עשה רק גמרים של כל טורניר שאימן ככה שהציפיות הולכות להיות אכזריות.