נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    מאדווקה שחקן מהיר, אם הוא באגף או פאלמר זה סגנון שונה לחלוטין.
    אני לא אומר שזה יותר טוב, רק שנראה לי שזה מה שטוכל מחפש.
     
  2. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    מאדוקה לפני הפריצה הגדולה.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אורן, גם ג׳סי לינגארד שחקן מהיר.
    תפסיק להקיא לי שיקולים שאתה בעצמך לא מאמין בהם לעיניים.
    מה חסר לאנגליה מהירות?

    סאקה שחקן מהיר, יש לה מגנים מהירים(מאוד), ראשפורד יכול במידת הצורך לגבות את שני האגפים למקרהו תצטרך משהו שונה.
    בן אדם אחד בעולם הזה, כולל המשפחה הגרעינית של מאדווקה שיגיד לי שנוני הוא רבע מפאלמר ביום הכי רע של פאלמר.
    בחייאת. יש גבול כמה אפשר לזלזל באינטליגנציה.
     
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,774
    לייקים שהתקבלו:
    3,965
    טוכל לקח החלטה מודעת להרכיב סגל שההיררכיה מאוד ברורה, גם ע"ח כישרון. סטונס, הנדרסון, מדואקה ואפילו אזה הייתי אומר לא מצפים בכלל לפתוח בהרכב, בניגוד אולי לפודן, פאלמר ומגוויר. ואני חושב שחוץ מלהגיד את זה באופן מפורש זה היה די ברור מהדברים שלו.

    בסוף הטורניר לא ייפול על האם גיבס-ווייט זומן או לא (היה צריך) או אפילו פאלמר ופודן. אלא על כמה הstructure הקבוצתי יעבוד הן מקצועית והן חברתית + איך ייראו שחקני המפתח (קיין, סאקה, רייס, ג'יימס).
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    מאיפה אתה יודע שפאלמר ומגוויר ציפו לפתוח?
    שניהם ראו ספסל בנבחרת ולא ראיתי בעיות עם זה.

    נזכיר שביורו האחרון היה גמר.

    מאמן כדורגל שמקבל את אחת מהנבחרות הכי גדולות בעולם ועושה accountability על מי ירגיש נוח על הספסל על חשבון מי באמת יותר טוב הוא לא מאמן כדורגל שמתאים למעמד הזה.
    שילך לאמן את דנמרק.

    מישהו מדמיין את דל בוסקה או ארגוניס לא מזמינים את טורס או ססק פברגאס כי לך תדע איך אחד מהם ירגיש על הספסל? או שאיימה ז׳אקה לא היה מזמין את פטי או ויירה ב98 כי כבר היה לו את דשאמפ?
    מעניין איך תוראם הסתדר באותה נבחרת עם הידיעה שלצרפת כבר היה את בלאן ודיסאי בלמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/26
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    למה לא מאמין? אני חד משמעית שזה מה שהוביל את הבחירה של טוכל.
    זה לא בסרור שהוא בחר את שחקני האגף לפי מהירות ופחות לפי יכולת עם הכדור?
    זה לא ברור שהוא בחר שחקנים למרכז המגרש מתוך שיקול מרכזי של פיזיות?
    אני לא אומר שההחלטה טובה, אני פשוט חושב שזה דיי ברור שזה הרעיון הכללי מאחורי הבחירה.
     
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    1. אני לא מאמין בהצדקות ה ״היררכיה״. אני כן מאמין שפאלמר היה נותן הכל בשביל להגיע למונדיאל גם בידיעה שהוא לא הרכב.

    2. להוציא עניין פאלמר/מדואקה, אני עם אפס אמפתיה למגוויר ולא חושב שחסרונו יורגש, ההגנה חלשה בכל מקרה. גיבס וייט שחקן אדיר אבל מה נגיד, באסה לו שיש את רוג׳רס וג׳וד לפניו.
    חיסור אחד שהוא לא ברור לי מעל כולם זה וורטון. גם המחליפים שבאו על חשבונו הם פח אשפה, וגם אין שחקן אחד בסגנון הזה בסגל. לדעתי השלישייה באמצע הייתה צריכה להיות הוא רייס וג׳וד.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אני חושב שאנדרסון יכול לעשות ליד רייס עבודה טובה. גם בשמירה על הכדור, גם במסירות טובות קדימה וגם להיות סיטר מאחור כשרייס עולה יותר קדימה.

    הבעיה? שאני בכלל לא בטוח שאנדרסון אופציה ראשונה בהרכב.
    הוא עוד מסוגל לשים ב-6 את מאיינו.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    ברור שיש משמעות להיררכיה/חדר הלבשה. בטח בטורניר גדול. שחקן כמו רומריו לא זומן לשני מונדיאלים בעיקר בגלל הסיבה הזו.
    בכלל אם אתם זוכרים ברזיל שלפני הזכיה ב- 2002 הייתה שיטשואו איזה שנתיים ובא סקולארי ובנה נבחרת מאוד בריאה ומאוזנת עם כמה זימונים מאוד מפתיעים.
    לעומת זאת אנגליה הרבה פעמים לא הייתה באמת נבחרת מגובשת בטורנירים גדולים וזה פגע בה. בנוסף לכך שניסו לשחק עם כל הכוכבים בהרכב.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    רומאריו לא זומן ב98 ממש בדד ליין שרושמים את הסגלים בגלל פציעה קשה.
    מי שזוכר הייתה מסיבת עיתונאים עם בכי. בלי זה הוא היה שם.
    ב2002 כבר היה כמעט בן 37 ורונאלדו היה החלוץ הטוב בעולם.

    בנבחרות גדולות לא פוחדים מאוסף של כשרון ותחרות, להיפך מקדשים אותו.

    אנגליה נבחרת מגובשת כבר ב-4 מ-5 הטורנירים האחרונים. מה המשותף לכל האירועים האלה?
    כוכבים לא קטנים ישבו על הספסל וחיכו להזדמנות שלהם.
    20 דק׳ פה, חצי שעה שם, לפתוח במשחק 3 בבתים כדי להרשים.
    לעלות בגמר כמו פאלמר ל20 דק׳ ולהבקיע שער חשוב.
    ככה זה צריך להיות.

    באנגליה הזאת יחכה טוני הפנסיונר מסעודיה להזדמנות שלו ביחד עם ג׳ון סטונס והנדרסון שפרשו ושכחו להודיע.
    יפצע המגן השמאלי? אל דאגה, דן ברן הנגר תמיד כשיר.
     
  11. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    ביורו ווטקינס ופאלמר עלו מהספסל וניצחו לאנגליה את החצי גמר בדקה 91. אחר כך בגמר שוב פאלמר עלה מהספסל והשווה. עכשיו חשובה היררכיה? לאף אחד לא תהיה בעיה לשבת על הספסל, מי ישמע איזה דמויות רעילות מסתובבות שם.

    הרי ברור שיגיע הרגע שאנגליה יצטרכו שער כדי להינצל מהדחה ואז ימצאו את עצמם עם מדואקה עולה להציל את המולדת בדקה 83. העיקר ההיררכיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/26
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    מאדווקה הוא כוכב שמחכה לפריצה, מה קרה לך? הוא מסוגל לרוץ מהר, להוציא קרנות ופעמיים בעונה הוא גם כובש שער.
    איך הגאון של הדיון אומר? טוכל לא עושה חשבון, מביא שחקנים בכושר וחושב על ההיררכיה.
     
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    אם מאמן לא מזמן שחקנים טובים בגלל בעיות כאלה אז הבעיה היא בו. מאמן נבחרות זה קודם כל לגבש סגל מבחינה חברתית גם אם כל אחד כוכב בקבוצה שלו. לזמן שחקני ספסל מארסנל שגם ככה רגילים להחליף את סאקה זה לא הפיתרון.

    וכן, בסוף התרחיש שצריך לחשוב עליו זה איזה רבע גמר נגד צרפת. פיגור. אתה מעלה את מדוואקה? את גורדון? מי נותן את ההברקה?
     
  14. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    מאדווקה יכול להתפתח כמו דמבלה\רפיניה.
    לדעתי הטורניר הקרוב והעונה הקרובה תסמן את הפריצה הגדולה של השנים האחרונות בכדורגל האירופי והעולמי.
     
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,401
    לייקים שהתקבלו:
    801
    פאלמר בחוץ זה באמת טמטום. שיהינה לו עם מאדוואקה ורשפורד באגפים. הוא לא עובר את הרבע גמר איתם.
     
    one united ו-cheddar אוהבים את זה.