נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    בסוף לזוכה בדרך כלל יש כוכב או כמה כאלה שהתבלטו, אם אתה משאיר אותם בבית אולי תהיה לך נבחרת מגובשת בלי אגו אבל קשה ללכת רחוק עם זה
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    לא זוכר אף זוכה עם סגל כזה מצחיק ופערים כל כך גדולים בין מה שהזמינו לבין מה שהשאירו וזה לפני שמכניסים את הזכוכית מגדלת ויורדים לרזולוציות ש....אנגליה היא לאורך ההסטוריה הלוזרית הכי גדולה בתולדות המפעל הזה(זה כבר גנטי).
     
  3. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    מזל באמת שיש את מאדווקה שאלכס מתלהב שהוא הוזמן כי המאמן לא מתחשבן על שמות אלא בוחר שחקנים על סמך הכושר.
    מזל באמת שכשסאקה יתן מחצית כזאת בשמינית גמר נוכל להעלות את מאדווקה כדי שיוציא כדור קרן ויקבל צהוב על התחזות.
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    13,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,120
    @k_700 @Sturridge
    אני רואה שאתם ממש נהנים מהיום הראשון בו חשתם קצת נחת העונה, וזה הגיע רק ב30 במאי, וכמובן שאין שום קשר לקבוצות העלובות שלכם.

    מעבר לעובדה שסאקה עלה בוודאות לא כשיר, לא מבין מה הטעם בסטטיסטיקה הזו. בבירור כל המשימות שלו היום היו לדאוג שקוורצחליה לא יבודד לבד מול מוסקרה. אפס התקפה, מכל הקבוצה.

    גם הגול הגיע כי הכדור פגע בטעות באודגאר.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    שמח לקרוא שהעונה הנוכחית סיפקה לך כל כך הרבה ימים של כדורגל טוב ושבעת נחת מכמות ההצלחות העונה.
    אני מתפלל כרגע שההגעה לבאר תבטח עוד עשור של ארטטה בתפקיד.

    כל כך הרבה קבוצות בינוניות ממש שלנו או של צ׳לסי מהעשור האחרון היו לוקחות פה אליפות בעונה כזאת.
    הוא התעודת ביטוח שלנו שנהיה קרובים באיזור.
    מפחיד לחשוב מה מאמן אחר היה עושה אצלכם. אבל סבבה, סאקה היה צריך לעשות הגנה.
    ממש הווינגר הראשון בהיסטוריה שצריך לתרגם צורת משחק הגנתית בגמר כשליריבה יש ווינגר מאיים. די נו.
    שיחק בצורה בזיונית. תחליף את ההופעה הזאת להופעה גנרית של דיאז, סלאח, ראשפורד בגמר כלשהוא והרשת קורסת.

    זוכר שקראתי בקיץ שלאזה יש את הבעיטה המפורסמת שלו.
    אבל פנדלים בתנאי לחץ הוא לא מסוגל לכבוש(כמו כל העונה בעצם, מתי שצריך להופיע הוא דנידין). שיעשה טובה ויקח קורס מזורז ממגוויר על איך נגשים לפנדל. פנדל של אנלקה או טרי בנפילה עבר מסך יותר טוב.
     
  8. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    הנאה זו כנראה המילה האחרונה שאפשר לתאר 120 דקות של צפייה בארסנל, אבל לראות את גבריאל פוגש את גברת קארמה בהחלט היה שווה את זה.

    הפואנטה בסטטיסטיקה הזאת היא שבגדול אנגליה גמורה אם זה לא היה ברור. קיין כבר רוצה להתאבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/26
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,774
    לייקים שהתקבלו:
    3,965
    לא מבין את ההפתעה, לאורך כל העונה המרמור של @Sturridge עלינו השתקף פה די יפה.

    ודי מצחיקה הסטטיסטיקה הזו על סאקה למרות שבפועל הוא אולי השחקן הכי טוב של אנגליה אחרי קיין ב3 הטורנירים האחרונים. לא בעונה טובה ועדיין אמין יותר מפיל "generetional talent" פודן או קול "הבקיע בגמר היורו!!!111" פאלמר (שהייתי מזמן אותו).
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    לפאלמר היה טורניר אחד רלוונטי לתקופה שהוא משחק כדורגל.
    לא חושב שסאקה היה טוב מבלינגהאם בטורניר האחרון.

    וסאקה כוכב כדורגל, למה אי אפשר לבקר אותו? הוא בדיוק בגיל שהוא צריך לסחוב על הגב, להתמודד עם הלחץ.
    לא לספר לי סיפורים שהוא תרם 0 פעולות חיוביות בהתקפה כי הוא היה צריך לעזור למגן שלו על הקו. די.
     
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    קשה להאשים את סאקה אתמול, הוא סורס לגמרי. כמה פעמים הוא בכלל קיבל את הכדור באזורים רלוונטיים?
    הגנתית הוא ממלא אחר הוראות ארטטה.

    בסוף בכדורגל אי אפשר ליהנות מכל העולמות - כשאתה מתמקד בהגנה ומשאיר שחקני כנף לעזור בסגירה אתה מאבד אותם בהתקפה ומאבד יכולת להתקפות מתפרצות. זה מה שארטטה בחר והתוצאות בהתאם.
     
  12. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    אני דיי בטוח ששחקן כדורגל מסוגל גם לעשות הגנה וגם לסיים משחק עם יותר מ- 4 מסירות.
    זו הופעה שלא היית מקבל גם מויקטור מוזס.
     
  13. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    קצב של ליגה לאומית ביום שישי בצהריים במשחק מול ניו זילנד, אבל עדיין זה נראה לא טוב
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    באמת מפתיע שהרכב שכולל את ספנס, סטונס, הנדרסון(שמישהו יעדכן את טוכל שהשנה היא לא 2020), קוואנסה מגן, ווטקינס באגף עם מאיינו כניצב לא מתניע כדורגל.
    באמת שוקינג.

    ריו נכנס והראה קצת ניצוצות של שחקן מוכשר עם דריבל בתנאים של גיא הריגה.
    בשום מצב הוא לא היה צריך להיות בנבחרת הזאת בגילו וכמוהו גם הרבה שחקנים ששיחקו היום.
     
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    בכל הפריימיר ליג אין עוד סטריט פוטבול דריבליסט כמו ריו, דוקו יכול לעקוף אנשים אבל זה סגנון אחר