נבחרת ישראל 2024/2025 - ניצחון דחוק על האסטונים. נורווגיה מחכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏28/11/20.

  1. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    3,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מין:
    זכר
    שוער אשפה.
    עצר פנדל אז ילקקו לו.
    אין לו מושג
     
  2. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,924
    לייקים שהתקבלו:
    4,011
    כמו שציינתי, לא היתה דקה אחת בהסטוריה שדניאל פרץ היה טוב יותר מגלזר.
    אבל בנבחרת שאיתמר נוי מהספסל של מכבי משחק לפני גנדלמן מההרכב של גנט מה אפשר לצפות
     
    הווארד ווב אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,204
    לייקים שהתקבלו:
    7,685
    וואו איזו הופעה אומללה של פרץ.

    שוער ישראלי במיטבו, מופע הצלות ושערים מביכים במשחק אחד.
     
  4. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אבו פאני וחלאיילי מוכרים את הנבחרת ואני באמת לא מבין למה הם משחקים בנבחרת.
    מדובר באויבים של המדינה וכל מילה מיותרת.

    פרץ גדל במכבי תל אביב ולא יעזור פה לאף אחד.
    האפס המאופס הזה ימשיך לפתוח.
    כנ"ל לגבי גלןך האפס המאופס.
     
  5. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,128
    לייקים שהתקבלו:
    984
    מין:
    זכר
    שוער נוראי, אולי הכי גרוע שהיה אי פעם בנבחרת ישראל.

    העיקר שכטר צורח כמו משוגע אחרי שהוא עצר פנדל ועמיחי טען אחרי שהוא עצר את 2 הפנדלים, שזו אחת ההופעות הגדולות של שוער ישראלי, ועוד הוסיף בחוסר הפרופורציה הרגיל שלו שהנורבגים יהיו חסרי ביטחון אחרי שהחטיאו 2 פנדלים .

    שדר ופרשן ברמה נמוכה כמו נבחרת ישראל .
     
    הווארד ווב אוהב/ת את זה.
  6. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,556
    לייקים שהתקבלו:
    987
    מין:
    זכר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
     
  7. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,969
    לייקים שהתקבלו:
    1,918
    מין:
    זכר
    די נו, פרץ אכן חלש מאוד אבל הביקורת עליו לא פרופורציונלית.
    הוא עם 2 משחקים רעים מאוד אולי גם את איטליה היינו מנצחים עם הופעה סבירה יותר של שוער אחר, אבל להגיד דברים על "מעולם" הוא לא היה טוב או גלזר תמיד היה יותר טוב
    זה קשקוש.
    הוא הגיע לבאיירן בזכות ולא בחסד, גם בנבחרת היו לו הופעות טובות מאוד, מה שקורה איתו בשנה שנתיים האחרונות מאוד בעייתי והוא לא מספיק טוב, אבל לדבר עליו כאילו הוא מעולם לא היה טוב, זה גניבת דעת וקשקוש.
     
  8. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,218
    בזכות מה הגיע לבאיירן?
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    16,408
    לייקים שהתקבלו:
    7,058
    אני עדין לא מבין את החילוף (ואפילו הזימון) של איתמר נוי. אנחנו עם 10 שחקנים מתחילת המחצית. לא בא לקבל כדור, לא מורגש בכלל.

    נכון, כל הנבחרת נראית רע, אבל במחצית הראשונה עוד הנענו כדור.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,924
    לייקים שהתקבלו:
    4,011
    מה הוא עשה בקריירה שגלזר לא עשה? גלזר היה לא פחות טוב ממנו בליגת העל, ובנוסף גם שיחק שנה בהרכב באירופה כולל ליגת האלופות
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,722
    לייקים שהתקבלו:
    27,338
    מין:
    זכר
    טמטום של קאן את סליהמידזיץ' נדמה לי, קצת לפני שהם פוטרו. מהלך תמוה מאוד. לדעתי פרץ בסוף יהיה שוער ראשון רק במועדון האם שלו עוד איזה שנה-שנתיים. אחרי שיבין את זה בעצמו.
     
  12. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,969
    לייקים שהתקבלו:
    1,918
    מין:
    זכר
    הכוונה שלי הייתה שהוא הגיע לבאיירן מתוך הבנה שיש פה פוטנציאל ענק של שוער צעיר מאוד, בתקופה הזו הוא היה בכושר נהדר וגם הראה את זה בנבחרת שלנו.

    זה לא סותר את העובדה שהוא בכושר רע
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    16,408
    לייקים שהתקבלו:
    7,058
    דניאל פרץ יסיים את החוזה בבאיירן מינכן עוד כמה שנים ויחזור להיות שוער ראשון במכבי ת"א במהלך דומה לרוב הלגיונרים שלהם.

    אגב, זה לא דבר כזה נורא. חוץ מאוואט (שגם הוא היה מברטז), כמה שוערי נבחרת שלנו שיחקו בחו"ל בזמן הקמפיין?
     
  14. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,556
    לייקים שהתקבלו:
    987
    מין:
    זכר
    המשחק הכי גרוע שלנו תחת רב״ש, אבל הנבחרת לא צריכה להישפט לפי המשחק הזה.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  15. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,969
    לייקים שהתקבלו:
    1,918
    מין:
    זכר
    אולי פרץ יחזור לארץ, זה עובדה שהוא חלש מאוד כבר הרבה זמן, גם יש הרבה מאוד מקום לביקורת נגדו.
    אבל ביקשתי רק פרופורציה כי לפי הביקורת גם אדליי טוב ממנו והוא שוער של ליגה לאומית