על הפציעה בעונה החולפת והמאמנים בבית"ר

הנושא בפורום 'אירוח חי: ברק יצחקי, בית"ר ירושלים' פורסם ע"י Beitar2, ‏25/10/07.

  1. Beitar2 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום ברק,
    אני חושב שאתה שחקן מצויין ואני מקווה שרק תמשיך להשתפר בבית"ר ובכלל.

    אשמח אם תענה על שאלותיי, הקשורות לניסיונך בבית"ר - מהעונה האחרונה ובכלל:
    1) בעונה הקודמת עברת פציעה חמורה יחסית, שהשביתה אותך לתקופה לא קצרה. במהלך הזמן שישבת בחוץ וראית את בית"ר מצליחה (עם בן-שושן, תמוז וכן הלאה), אילו מחשבות עברו לך בראש? לאחר שסיימת את העונה הקודמת טוב ופתחת את העונה הנוכחית טוב - מסקרן לדעת אם חשבת שתוכל לחזור ולהשתלב שוב בקבוצה בהצלחה.

    2) במהלך הזמן שלך בבית"ר, לא מעט מאמנים באו והלכו. איזה דברים לקחת מכל מאמן שאימן/מאמן (אם נתייחס לשום) אותך; מה אתה זוכר מכל אחד?

    תודה רבה והצלחה בהמשך הקריירה שלך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx .
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    כאוהד בית"ר ירושלים אני זוכר שכשהגעתם אתה, מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ואלירן דנין משלל הקבוצות כולם בנו בעיקר על שלומי ומאור שהם אלו שיובילו את בית"ר ירושלים להישגים, אותך בגדול לא ספרו כשחקן מוביל, אלא כאולי שחקן שיתפתח להיות מעט טוב יותר, כיום חמש שנים אחריי מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ואלירן דנין מדשדשים בין הרכב לספסל במכבי חיפה ואילו אתה, מוביל את בית"ר ירושלים ונמצא בשבילה ברגעים המכריעים ביותר, כבשת מול קופנהאגן בצ'מפיונס, הבקעת את שערי האליפות של בית"ר ירושלים בוכלל השתפרת בכל אספקט שבו כדורגלן נבחן לטובה או לרעה והפכת לאהוב הקהל בבית"ר ירושלים ואולי לשחקן הכי חשוב שלה, לאחר ההקדמה יש לי אלייך 2 שאלות:

    1. איך ההרגשה שאף אחד כולל אף אחד לא מחשיב אותך כאחד מהגדולים בדורך, האם זה משפיע לטבוה או לרעה על הקריירה?

    2. בבית"ר התאמנת אצל הרבה מאמנים ואני בטוח שזה לא יהיה הוגן לשאול אותך אצל מי נהנת הכי הרבה ואת מי אהבת הכי הרבה לכן אשאל אותך אצל מי אתה חושב שהשתפרת בצורה הגדולה ביותר? מי מהמאמנים העניק לך את הדחיפה הגדולה ביותר לקריירה ואצל מי אתה מרגיש שהפכת משחקן מוכשר לשחקן מצוביל ושחקן קלאץ' אמיתי שנמצא שם תמיד ברגע המתאים.

    3. שיחקת גם עם המון שחקנים והייתי רוצה לדעת עם איזה שחקן זר היית רוצה להיפגש שוב ולשחק עמו לא משנה היכן?
     
  3. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שלום ברק,
    כאוהד בית"ר ירושלים שעוקב אחרייך זמן רב רציתי דבר ראשון להחמיא לך על היכולת המדהימה שאתה מציג זה זמן רב, ורציתי לשאול אותך שאלה
    תמיד היית זכור לי בשנים הראשונות שלך בבית"ר כשחקן שחסה בצילם של שאר כוכבי העתיד של בית"ר, כגון מאור מליקסון, עם הגעתו של לואיס פרננדז לבית"ר נראה שעשית את השידרוג האמיתי שלך. נהיית שחקן הרבה יותר דומיננטי, תפסת מקום בהרכב, והוכחת לכולם עד כמה אתה שחקן מדהים. רציתי לדעת האם (אם אפשר לענות בלי פוליטקלי קורקט עד כמה שניתן כמובן*) לואיס פרננדז הוא המאמן שהכי קידם אותך? לפחות לי, כאוהד מהצד, זה נראה שקפצת בכמה דרגות מהרגע שהגיע.


    שנית, האם בינואר נזכה לראות אותך יוצא לאירופה? לפי כלי התקשורת אתה מעוניין לצאת לספרד או גרמניה ולא ללכת לליגות כמו בלגיה. השאלה שלי היא למה? הרי ראית מלא שחקנים שעשו בבת אחת את הקפיצה הזאת ופשוט נכשלו והתרסקו. לא עדיף ללכת קודם כל לליגות בינוניות כמו בלגיה, צרפת, הולנד להתבשל ולהתכשל ומשם לעבור לליגת הגדולות באירופה?

    אוהב אותך מאוד , מודה לך על הרגעים היפים שנתנת לי כאוהד בית"ר, ומאחל לך המון המון הצלחה בעתיד - בתקווה כובש את אירופה,

    חגי