ענייני דיומא: אין היגיון בשגעון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏5/11/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    עזוב שכח מה שכתבתי, הזכרון שלי בגד בי. אלכס ריענן את זכרוני. אכן היה עליו דיבור של חמוריניו 2.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,813
    הוא היה המאמן הכי חם באירופה אחרי עונה מושלמת עם פורטו. ההשוואה למוריניו הייתה פיקנטריה, לא היה שום קשר בסגנון של שניהם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,618
    לייקים שהתקבלו:
    18,499
    אגב, המינוי של ארטטה הוא גם אחד ההזויים.

    קיבל את ארסנל על כלום ושום דבר פרט לזה שהיה מסדר את הקונוסים של פפ באימונים.
    אפשר להתווכח על איכות של מאמנים אחרים שקיבלו כל מיני ג'ובים, אצלו לא היה אפילו על מה לדון. משרת אימון ראשונה לחלוטין בקריירה - ארסנל.
    הרי אפילו נוער הוא לא אימן לפני זה, עזבו מקדוניה.
     
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    מזכיר לך שג'יאנלוקה ויאלי מונה למאמן צ'לסי עוד בהיותו שחקן פעיל וטרם עידן הכסף הגדול של אברמוביץ' ובכל זאת הוא עשה שם עבודה טובה מאוד בשנתיים וחצי שלו שם, גם מתיאס זאמר קיבל את דורטמונד ללא כל ניסיון באימון בעיצומה של עונת 2000 והצליח להביא לה הישגים יפים.

    מאמן ללא כל ניסיון קודם זה הימור מסוכן שלפעמים יכול להצליח ולפעמים יכול להיכשל. המינוי של ארטטה הוא אומנם מינוי שעד כה מתגלה כמינוי כושל אבל בשעתו הוא לא היה עד כדי כך הזוי, מה גם שנכון לאותו זמן לא היה מאמן בכיר פנוי שיכול היה להגיע לאימירויות וכל מינוי אחר היה שווה ערך למינוי של ארטטה חסר הניסיון. הצעתי פה בזמנו לתת צ'אנס למרסליניו שעזב בתחילת אותה עונה את ולנסיה אבל גם שם לדעתי היה מדובר בהימור גדול.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,618
    לייקים שהתקבלו:
    18,499
    זאמר לא מעניין אותי כי מדברים פה על אנגליה (נראה לי).

    ארטטה הוא לא הראשון שממונה בלי שום נסיון, אבל זה משהו שלא קרה כבר הרבה שנים (ועם כל הכבוד לצ'לסי וויאלי, זה היה בתקופת חיים אחרת בכלל).
    כמו שגם רשמת, ויאלי היה שחקן-מאמן, זה משהו שלא היה כזה יוצא דופן בזמנו.
    אבל אני לא זוכר יותר מדי מקרים (אם בכלל) של מישהו שמונה לאמן מועדון בסדר גודל כזה כשהנסיון שלו באימון לא כולל אפילו אימון נוער (מדבר על מינויים באנגליה).

    מאמן ללא כל נסיון, כלום, נאדה, זה נטו הימור. אין שום דרך להעריך איך תיראה העבודה שלו כמאמן ואין על סמך מה בכלל לשקול את התאמתו לתפקיד.
    היה מינוי סופר הזוי.
    אין מאמן בכיר פנוי (נגיד, אני לא מקבל את זה כי זה מועדון גדול ואין סרט שהם לא יכולים להביא מאמן רציני)? אז תמנה מאמן צעיר שעשה רושם בעבודה שלו עד אותו רגע (כמו שליברפול מינו את רודג'רס בזמנו).
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    רוי קין בסנדרלנד, אלן שירר בניוקאסל [emoji16]

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    כאמור המאמן היחיד(שמשקף את מה שרשמת בסוף) שהיה באותו זמן פנוי היה מרסיליניו אבל אני בספק אם בהנהלת ארסנל חשבו עליו בכלל.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,618
    לייקים שהתקבלו:
    18,499
    הוא לא היה המאמן היחיד.
    קח את ג'סי מארש מזלצבורג (למשל).
    יש אינסוף שמות.
     
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    התכוונתי אך ורק למאמן עם ניסיון בליגה בכירה שהיה פנוי באותו זמן, ומרסיליניו בהחלט עשה עבודה מעולה בולנסיה וזאת חרף מגבלות תקציב.

    אם יש מאמן פנוי שהייתי משדך עכשיו לארסנל אמנם בלי נסיון בליגה בכירה כל כך אבל כן עם נסיון וקבלות באימון קבוצת בוגרים כלשהי אז זהו ג'ובאני ואן ברונקהוסט שגם שיחק בעבר בקבוצה ומכיר היטב את המועדון, יכול מאוד להיות מינוי מעניין.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,618
    לייקים שהתקבלו:
    18,499
    גם מאמן עם נסיון בנוער זה עדיף על ארטטה בזמנו.
    הוא בחיים לא ניהל חדר הלבשה, זה הזייה מוחלטת למנות אותו.
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    פעם באיזשהו דיון בפורום עשיתי רשימה של עשרת מינויי המאמנים ההזויים בתולדות הכדורגל האירופי אז אומנם למעט מויס והודג'סון כל המינויים שצוינו לא היו בפרמיירליג אבל לרוב המינויים הללו היה קשר לפרמיירליג מאחר ואותם מאמנים הגיעו ממנה לקבוצות מליגות אחרות, והיה עוד מינוי אחד של מאמן אנגלי שלאחר מכן אפילו כיועץ מקצועי במכבי ת''א הוא לא החזיק מעמד.
    ולהלן אותם מינויים הזויים:
    *גרהאם סונס שכמעט הוריד ליגה את סאות'המפטון בעונת 97 מתמנה לאחר אותה עונה למאמנה של בנפיקה ליסבון: אז נכון שהליגה הפורטוגלית חלשה בהרבה מהפרמיירליג אבל מה לעזאזל חשבה לעצמה הנהלת בנפיקה שהחליטה להחתים מאמן כל כך בינוני ואפור למישרה שנחשבת אולי להכי מלחיצה ותובענית בכדורגל הפורטוגלי?כדי להוסיף על החטא הביא עמו סונס לליסבון שישה כדורגלנים בריטים שהתגלו כנפילות גדולות מאוד(המפורסמים שבהם היו דין סונדרס ומייקל תומאס),ואחרי שנתיים מאכזבות נטולות תארים והפסד מביש בשלב הבתים של הצ'מפיונס לקבוצה פינית חצי מקצוענית בשם ה.י.ק הלסינקי(כן זו שלא מזמן פורקה לגורמים ע''י מכבי ת''א)נבעט סונס חזרה לאי הבריטי, מאז ועד לסיום קריירת האימון
    שלו שום קבוצה עם שאיפות לאליפות לא העזה להמר עליו.

    *קרלוס קיירוש מתמנה למאמן ריאל מדריד בקיץ 2003: מי שהיה עוזרו של אלכס פרגוסון באולד טראפוד מקבל את ג'וב חייו בברנבאו מבלי שהיה לו איזשהו רזומה שהצדיק זאת והשמועות אומרות שהנהלת ריאל פשוט חיפשה גבר נאה וצעיר שיעמוד על הקווים במקום המאמן המצליח דל בוסקה אך יחד עם זאת המאוד מגושם ובעל המראה המזדקן. את ההרס והחורבן שהותיר הפורטוגלי בברנבאו נאלצו אוהדי ריאל לאכול עוד הרבה שנים קדימה, ואותו מינוי כושל המחיש למעשה היטב את המשפט הידוע "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו"...

    *רפא בניטז מגיע לאינטר בקיץ 2010: אחרי עונה מזעזעת באנפילד שבסיומה קיבל בניטז מכתב פיטורים אחרי שש עונות מקבל רפא ממאסימו מוראטי הצעה שספק אם בכלל האמין שיקבל לרשת את מוריניו(שעזב לריאל מדריד) על הקווים בסאן סירו וזאת בדיוק לאחר עונת טרבל מדהימה ששיאה היה זכייה בגביע האלופות לראשונה מיזה 45 שנה(!). חצי עונה על הקווים בסאן סירו גרמה למוראטי להבין את גודל המחדל ולשלוח הביתה את הספרדי, ואילו בניטז "זכה" בזכות המינוי הזה למקום של כבוד במצעד המינויים ההזויים של כל הזמנים.

    סטיב מקלארן נוחת בוולפסבורג בקיץ 2010: בעונת 2010 הצליח הג'ינג'י החביב להוליך את טוונטה אנסחדה הצנועה לאליפות הולנד סנציונית ולכאורה הוא הציל את כבודו שהתרסק לו קודם לכן באותה קדנציה עלובה בנבחרת אנגליה. בקיץ שלאחר אותה עונה קיבל מקלארן הצעה מפתה מוולפסבורג מצמרת הבונדסליגה ושם אחרי חצי עונה עלובה התגלה הבלוף במלואו ומאז הפך הג'ינג'י לנווד סדרתי שלא מחזיק מעמד בשום מועדון וכאמור גם מישרת היועץ המקצועי במכבי ת''א התבררה כגדולה עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/22
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    מה כל כך היה הזוי במינוי של בניטז לאינטר? היה לו רזומה מרשים מאוד עד לאותה תקופה ואפילו מאוחר יותר מונה גם לריאל מדריד.