רבע גמר ליגת האלופות - ליברפול מחפשת נקמה, פפ רוצה לשבור את המחסום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏5/4/21.

  1. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    גם בחצי הגמר מול ליון ההגנה שלהם הייתה שערורייתית וליון החמיצו לפחות איזה ארבעה מצבי הבקעה מצוינים שאני זוכר, כולל עמוד או שניים.
     
    GRANDE LAZIO אוהב/ת את זה.
  2. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    אני לא אומר שאין פער בין הקבוצות, אני רק אומר שעם גישה אחרת ולחץ יותר גדול על ההגנה החלשה שלהם+יותר שחקנים באיזור הרחבה שלהם אפשר היה להוציא יותר מגול אחד מסכן שגם הגיע בגארבג' טיים. פשוט חיכינו להם בחצי שלנו ולא יזמנו, לא ניסינו לתקוף בכלל, ואז באופן הכי טבעי שיש בלם, מהלחץ, מחזיר רע לשוער ומקבלים על זה גול. כי עד אז לא ראיתי שבאיירן הייתה יותר טובה מלאציו. לאימובילה אין שום דבר במה להתבייש מול לבנדובסקי, סאביץ', לצארי ואלברטו הם שחקנים מעולים שכבר הביכו הגנות יותר טובות משל באיירן. אבל זה נראה שהם פשוט קיבלו הוראה לשחק סטטי ומבוקר בלי שום רצון ליזום. זה מה שחורה לי.

    אגב קבוצות פחות טובות מלאציו זכו בצ'מפיונס והגיעו לגמרים, אחת מהן עשתה זאת עם חלוץ בשם דדו פרשו. אבל מאמנים.. איזה מאמנים היו להם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני משאיר לך את הניתוח הטקטי של לאציו והטעויות של אינזאגי, אני חושב שכל מה שהיה עושה לגבי ההתמודדות הזו - לא היה ללאציו סיכוי. אבל מסכים איתך שלאציו חילקה מתנות והם לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה לאימובילה שהוא אחלה חלוץ. לא הרימו מספיק לרחבה או נתנו לו כדור לרגל. המקרים האלה של פורטו מודל 2004 או מונאקו באותה השנה - הולכים ומתמעטים. ליברפול מודל 2005 למשל היא קבוצה קצת אחרת כי כן הייתה לה איכות שהתחברה בחלק האחורי לפחות בסוף גם קראגר ודודק, אלונסו וג'רארד האלמותי.

    לגבי באיירן, שוב, בדרך כלל קבוצות שזוכות במפעל מציגות גם משחק הגנה גדול פה ושם. המספרים לצד באיירן למשל עם שמונה ספיגות אשתקד וגם העונה זו לא ממש קטסטרופה אבל לגבי מה שאתה רואה על המגרש זה לא ממש ככה. ריאל ב-2014 שמרה על שער נקי נגד באיירן פעמיים ללא קושי מיוחד והגבילה אותה למעט מצבים. וכשאתה בודק שחקן-שחקן אז קרבחאל הוא וורלד קלאס, ראמוס כזה וגם פפה או ואראן. ב-2017 שמרה על שער נקי נגד אתלטיקו למשל ב-0:3 וכעבור שנה עשתה זאת נגד יובנטוס בטורינו כשהשאירה אותה על מעט מצבים. כמובן שגם ברצלונה בימים הגדולים של פפ, באיירן בטרבל הקודם שלה ועוד. באיירן עשתה את זה בגמר אשתקד עם לא מעט מזל ואנחנו נזכור ממנה בעיקר תצוגות מפלצתיות בחלק הקדמי. אין כאן שינוי של טקטיקה כי ה-4:2:3:1 שלהם הוא די קבוע. מזכיר שבקיץ שעבר באיירן שמה המון כסף על שחקני הגנה - הרננדס מיעט לשחק בגלל פציעות ופבאר שחקן שנתן תחושה שאפשר גם בלעדיו. לדעתי אגב קימיך עוד שיחק כמגן פה ושם בתחילת העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/21