רומא 2020/21 :: בעלים חדש, בלגן ישן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏26/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,343
    לייקים שהתקבלו:
    7,493
    אני הייתי (יחסית) סנגור שלו עד הקדנציה בטוטנהאם. והכוונה בזה היא שחשבתי שעדיין יש ערך כלשהוא במינוי שלו עבור מועדונים גדולים, בטווח הקצר בלבד. מה שהוא הראה בצ'לסי ואז ביונייטד הייתה יכולת להגיע לקבוצה בינונית (או לפחות לא הישגית בליגה) ולהציג גרף שיפור לא רע מבחינת תוצאות נטו (לא מבחינת הכדורגל - מחריד) בטווח של עד 2 עונות לפני ההתרסקות המפוארת והצפויה כשהוא ממאיס את עצמו על כל המערכת.

    בטוטנהאם אפילו את זה, שזה כל הטיקט שלו בעצם, הוא לא נתן. לא תואר, לא טופ 4, שום שיפור ממה שעשה שם פוצ'טינו ב2019. הוא נחת שם באיזה אוקטובר אחרי פתיחת עונה מזעזעת שלהם ואפילו איזה התלהבות של מאמן חדש לכמה משחקים אני לא זוכר שהייתה שם. זה גם להגנתו של מוריניו אגב כי יש נטיה כזאת לייחס לו בדיעבד את כל הבינוניות בטוטנהאם, בפועל זה התחיל במשמרת של פוצ'טינו ובגלל זה הוא פוטר, מוריניו פשוט היה... סתמי, ולא שינה את המגמה בשום אופן. כל זה תוך כדי הסצנות הרגילות של מוריניו - זורק את השחקנים שלו לכלבים בתקשורת, סכסוכים עם שחקנים, ושוב אותו פזמון שברגע שהוא עוזב מתחילות לצאת הכתבות על אובדן חדר ההלבשה.

    בקיצור - לא רואה יותר איזה זכות קיום יש לו ברמות האלה.
     
    itzik.miro, EO11 ו-טל. אוהבים את זה.
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    אתה חושב ש"הסצינות הרגילות" - כפי שקראת להן - שמאפיינות את ההתרסקויות שלו: הן משהו שמועצם על ידי טבעו של הכדורגל האנגלי?

    או, במילים אחרות, בניסוח קצת יותר ישיר:
    אתה חושב שבליגות אחרות - מחוץ לאי הבריטי - המגמה הזו גם תחזור על עצמה?

    ואם לחדד, לצורך העניין קבל את הטענה הבאה: באיטליה הוא נהנה מריספקט עצום. בהרבה מקומות מדברים עליו כאילו אתמול הוא עזב את אינטר. או אתה יודע מה? -כאילו לכל היותר עברה אולי שנה מאז הטריפל המונומטלי ההוא.

    אתה חושב שיכולה להיות לזה השפעה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/21
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,343
    לייקים שהתקבלו:
    7,493
    גם בריאל מדריד היו סצינות, כשכמובן זכורה במיוחד המערכת יחסים שלו עם קסיאס שחצתה את חדר ההלבשה שם ל2. מניח שאוהדי ריאל מדריד יכולים להרחיב יותר, זו היסטוריה עתיקה כבר אבל את זה אפילו אני זוכר. בכלל אני חושב שריאל זו הנקודה שבה זה התחיל להשתבש עבורו ואפשר לחלק את הקריירה שלו ללפני ואחרי ריאל מדריד.

    לגבי הטבע של הכדורגל האנגלי, אם אתה מדבר על התקשורת אז מוריניו כשהגיע לצ'לסי לסיבוב שני היה הבייבי של התקשורת האנגלית. הוא זכה לאהדה וסגידה לא כזה בשונה מאיך שאתה מתאר את איטליה. הוא היה דמות מיוחדת שנותנת בידור וכותרות וגם הרבה הרגישו שאברמוביץ' עשה לו עוול בסיבוב הראשון.
    אפילו אחרי שפוטר מצ'לסי הוא התקבל די באהבה ביונייטד (לא על ידי קיי700. הסתייגות הכרחית כי הוא לא יפספס הזדמנות להגיד "אמרתי לכם") שכאילו זה היה שידוך מתבקש מהיום שפרגוסון פרש ועדיין זכה לתמיכה וחיבוק מהתקשורת וכל קליקת השחקני עבר של יונייטד.

    בסוף המאיס את עצמו גם על האנגלים, תהליך ארוך אבל הוא הרוויח את זה ביושר.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מסכים שמאז ריאל ההילה סביבו התחילו להיסדק(אבל לא הפופולאריות, הוא עדיין "כוכב רוק") אבל אני רוצה לציין לטובה את האליפות עם צ'לסי ב-2015. מאד אהבתי את הקבוצה הזאת, בעיקר כי הייתי מעריץ של מוריניו. ולא קורה הרבה שאני עוקב אחרי קבוצה אנגלית לאורך עונה שלמה. חשוב לציין שבחצי השני של העונה דייגו קוסטה, הסקורר המרכזי של הקבוצה, היה פצוע רוב הזמן והקבוצה בכל זאת שייטה לאליפות. זה הפך את זה לעוד יותר מרשים.
    ראוי לציין גם את אדן הזאר שנתן שם עונה מהסרטים, כן עוד שם שסופג קיטונות של בוז בימים האחרונים. אפשר להגיד שהאליפות של 2015 זה באמת ההישג האחרון של המיוחד, מאז הוא מדרדר מדחי אל דחי(מה שקצת קשה להגיד על חשבון הבנק שלו :) ).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/21
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    לגבי העניין עם חדרי הלבשה - פה אני לגמרי יכול לומר שזה לא הוא שהשתנה אלא הכדורגל. בשלושת הקבוצות של אנגליה (וכמובן גם בריאל) הוא היה צריך להתמודד עם יצורים בלתי נסבלים שאצל פרגוסון היו נבעטים לכל הרוחות מבלי שאף אחד היה מהסס בכלל. אבל התקופה שונה, הבאת את פוגבה ב100 מיליון - ברור שמאותו הרגע הוא הביג שוט של חדר ההלבשה. ברגע שנשרפת אצלו, נשרפת אצל כולם.

    אנחנו כולנו מתים על גאספריני בדיוק מהסיבה הזו - אין אצלו מישהו שחשוב למערכת יותר ממנו. ברמות שמוריניו מאמן בהן זה לא יכול לקרות.
     
    DRORIKO ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @VAR מעניין שדווקא במערכת הלחוצה של אינטר שלא היה לה את הסבלנות לגספריני מוריניו עשה את התקופה אולי הכי טובה שלו בקריירה שלו. אולי כי זה מוריניו אז היתה יותר סבלנות מלאיזה "נובאדי" כמו גספריני, בטח כשהשני פותח את העונה בצורה כל כך קיצונית לרעה. מצד שני אם גספריני היה פותח ככה את הקדנציה שלו באטאלנטה מי ערב שהוא לא היה מפוטר גם משם?
     
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    DRORIKO

    פירלו הוא המאמן שלך, יובנטוס זו הקבוצה שלך.
    אני לא צריך ללמד אותך מה יש לך ביד.

    אם מחר מוריניו היה מתמנה להיות המאמן שלכם: אתה היית מבואס?
    של הקבוצה הנוכחית. עם החיזוקים הסבירים והצפויים לעין.

    תהיה כנה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מוריניו של 2011? אין שאלה. מוריניו של 2021? מעדיף כבר להשאיר את פירלו. לפחות הוא לא מסריח מאבק.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    ואומרים כן לא כנה.
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    אני יודע. פעם הייתי במסגרת מסויימת שהיו מעירים לי על זה הרבה. שגיאה שלא עוזבת אותי. לא עניין של פרנציפ. אבל עדיין, לא עוזבת.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    כמו ברנרדסקי.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני לא מת על זה. ה"טים מנג'מנט" והצורה בה הוא מתבטא על הקווים זו מגבלה שלא מתאימה למועדון גדול (ומקשה גם על אטאלנטה במרקאטו).

    על הנייר יש לא מעט נקודות חיוביות במוריניו (הדמות, לא המאמן) שיכולות להקפיץ את רומא, אבל הוא יהיה חייב ליישר קו עם המועדון.

    הוא לא יוכל "לנרמל" את זאניולו כי לראשונה בקריירה הוא לא יקבל שחקן אחר במקומו. כשלא היה לו סבלנות לסלאח, דה ברויינה ולוקאקו הייתו לו קבוצה אלופה ביד. ברומא הוא די עם הגב לקיר מבחינת חומר השחקנים והוא יהיה חייב לבנות "כוכבים" מהחומר גלם הנוכחי\חדש שהם לא מוריניו.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    זה מזכיר לי שהיה את הסיפור של סארי עם קפה. שהוא הוריד אותו לספסל והוא לא רצה לרדת או משהו כזה. אז ישר העלו סירטון באינטרנט של סארי מוריד את אינסיניה לספסל כשהשני עם הראש למטה ולא מוציא מלמטה. יענו כדי להראות את ההבדלים בין לנהל חבורת חיילים לבין לנהל חבורת אגואים שכל אחד מסתובב עם התג מחיר מעל הראש. יכול להיות שזאת גם הסיבה שסארי כשל ביובה. לא שהוא האשם היחיד, בנו אצלנו קבוצה לא טובה ועם כוכב שצריך להתאים את המשחק אליו(מה שאגב היה לסארי גם בצ'לסי) אבל אכן יש הבדל גדול בין לאמן במועדון צנוע לבין במועדון גדול.
     
  14. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    לדעתי מאז פורטו לא היה למוריניו אתגר הזה.
    השאלה האם יש לו כח? אני בספק. הלוואי ואתבדה.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    הבעיה של מורניו מאז ומעולם הייתה יחסי אנוש,הוא תמיד רצה להראות שהוא מעל הכוכבים ולא משנה כמה הם גדולים,דבר שבסוף נקם בו כל פעם מחדש.
    ברומא אין פרינססות וכוכבים גדולים ,זה אולי הדבר היחידי ששיחק לטובתו,ונותן סיכוי קטן לאופטימיות שהשדיוך הזה יצליח.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.