ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו שאלה יפה מאוד, גם לי אין הסבר. קצת שכרון חושים משלוש הזכיות הרצופות בצ'מפיונס סטייל 'הסגל שלנו נפלא' * (הודעת הפיטורים המביכה של לופטגי), פגיעה קלה אני מניח גם מהברנבאו החדש על אף שמדובר בהלוואות לעוד 30 שנה+קורונה וזהירות יתר (אני לא חושב שמבינים את גודל הבעיה של ברצלונה על אף שמסי ימשיך). היה לנו קיץ אחד ב-2019 שכן ניסו להשתולל אך לצערנו עשו את זה בטיפשות. אדן הזאר היה השחקן היחיד שחייב להגיע. מיליטאו - לא רע בכלל, מנדי - בסדר, לוקה יוביץ' - אם המאמן לא רצה בו אז...ורודריגו אכן לא היה נחוץ כשוויניסיוס ישנו. מדיניות הצעירים הזו קצת מזכירה את הזידאנס והפאבונס במובן הזה של לא צריך לרכוש שחקני הגנה ונעלה ליצנים עד שהגיע ראמוס.

    * כבכיבול 'אין טעם' לשים 120 מיליון יורו על שחקן כמו הארי קיין או לצרף חלוץ כמו מאורו איקרדי (ישן) כשהוא אולי טוב ממה שיש אבל לא בהרבה. כנראה שהכדורגל מסתכם בהולאנד ואמבפה.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    הקיצוניות פה מטורפת והזויה. מצד אחד מביאים צעירים מברזיל,ואם לא אז אמבפה והאלנד שיעולה משהו 300M.
    זה לא הכול או כלום.
    אני חושש שפולרנטינו מסרב להכיר בזה.
    אין עמדה במגרש שאנחנו לא חייבים בה חיזוק,להרכב או לרוטציה,ואין לי הסבר הגיוני למה זה לא קורה,שאפילו שבאסה שבחובות עתק מתחזקת כל קיץ,ורק אצלנו כבר שלוש שנים מקבלים רק את אלבה בחינם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אני מסתכל רק מטר אחד קדימה קרי 2021/22, אני חושב שההתקפה חייבת שני שחקנים, אפילו אמבפה בתסריט האופטימי לא היה מספיק. שאר העמדות? המצב לא מדהים אבל לא קטסטרופה. קורטואה התקדם בצורה נפלאה ומזכיר את היכולת מאתלטיקו. בעונה נורמלית נטולת פציעות יש לנו שלושה בלמים טובים ואנחנו מכוסים בהגנה. בקישור אני מצפה לקפיצת מדרגה מפדה ואלוורדה, לחלוטין, ואם משחקים ב-4:3:3 אז יש לנו את השלישייה המוכרת, אותו, את אודגור שיקבל יותר מפירורים ואת איסקו שאולי ימשיך.
    בהתקפה צריך להתפלל שבנזמה יהיה טוב וכל שחקן אחר שיעלה בהרכב יתסכל אותנו מסיבותיו. כשזה יהיה ויניסיוס - נרצה את רודריגו. כשזה רודריגו - נשאל למה לא לוקאס ואסקס. כשיהיה לוקאס - אולי אסנסיו כי הוא 'גולר' או היה פעם כזה. כשאסנסיו ישחק ולא יבעט לשער - נגיד שאולי הזאר עדיף גם ב-50% יכולת; כשהזאר ישחק אנחנו נשאל איפה בייל הרי הוא מרוויח שכר עתק אז לא תשתמש בו? אגב, ממש עוד מעט דיון חדש לריאל :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/21

מצב נושא:
הנושא נעול.