ריאל מדריד 2021/22: "אולי עוד קיץ" בלי ראמוס וזידאן, אבל עם בייל ואנצ'לוטי.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אוף טופיק: מדי מחזור אני בודק את מצב הנקודות והשערים שלנו ביחס לשנים עברו באותה נקודת הזמן, ואני חייב לומר שמשבוע לשבוע עם דיבור על העידר רוטציות, העייפות הבולטת לעין של שחקני האמצע ועוד ועוד וכשאנצ’לוטי נשאל על כך בתקשורת השכם והערב - אני ממש מרגיש שאני חוזר אחורה ל-2014/15 וחי את אותה עונה מחדש, מתאכזב ממנה וכועס על איך שזה נגמר. ברור שברצלונה ההיא הייתה היסטורית עם שלישיית ה-M-S-N אבל הרגשתי שאנחנו לא נופלים מהם.


    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/4/4977bd0854dcbf3be7c84b56ec3a8d3fba236019.Xxx

    ב-24 במאי 2014 קרלו אנצ’לוטי היה על גג העולם כשעמד בהבטחה והביא לריאל מדריד את הלה דסימה (ותודה לך סרחיו ראמוס), המילה הכי שכיחה במסדרונות וולדבבאס מאז הוולה של זינדין זידאן ב-2002. כעבור 366 ימים(!), ב-25 במאי 2015 - פלורנטינו פרס החליט לפטר אותו אחרי שהעונה הסתיימה בידיים ריקות - ללא תואר גדול. “צריך לקבל החלטות קשות, בשביל זה אנחנו כאן”, אמר. אין ספק שזה היה כתם גדול, פצע שלא הבריא, לא רק עבור אנצ’לוטי שדיבר עד כמה שנפגע (והקמפיין כביכול של השחקנים להשאירו). איך רצף 22 הניצחונות הרצופים ואינסוף השערים - הספיק רק לשורה אחת בהיסטוריה, השורה הלא נכונה. היינו קבוצת על, אימפריה, קבוצה שמפרקת כל מה שזז, 0:4 או מאניטה כבר במחצית. ברור שהיה חסר קשר אחורי כמו צ’אבי אלונסו. כשגארת’ בייל נפצע נראינו נהדר עם ארבעה קשרים, חאמס רודריגס בעונת בכורה מדהימה לדוגמא, כריסטיאנו עם עונת חייו ברמת המספרים - 61 כיבושים.
    אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, לריאל סוסיאדד כשריאל הוליכה כבר 2:0 באנואטה וספגה 4:2, והמסורתי נגד אתלטיקו בדרבי בברנבאו - הקבוצה טסה. היו שם 2:8 מטורף בריאזור על דפורטיבו לה קורוניה, 0:3 באנפילד בחצי הילוך, 1:3 בקלאסיקו בברנבאו כשהצלחנו לחזור מפיגור. בזמן מסוים כריסטיאנו כבש יותר שערי ליגה ממסי וניימאר גם יחד. “סן לורנצו הקבוצה של האפיפיור? ריאל מדריד היא הקבוצה של אלוהים”, אמר סרחיו ראמוס אחרי הזכייה באליפות העולם לקבוצות.

    אחרי ההפסד לוולנסיה במאסטייה בינואר, המשחק בו בייל היה אגואיסט - הגיעו חמישה ניצחונות ליגה רצופים וקצת שקט. אולם, מעבר למסע המטופש לדובאי ומשחק היוקרה נגד מילאן - בשבעה בפברואר ריאל הושפלה 4:0 בדרבי והאוהדים הגיעו לוולדבבאס למחות. עוד נקודת משבר הייתה בעשרה במרץ כשריאל, אחרי יתרון 0:2 על שאלקה מהמשחק בגרמניה - הפסידה 4:3 בברנבאו וכמעט הודחה, אוי ואבוי. מעבר לכך ולפציעה של מודריץ’ (לא חזר לשחק מאז אפריל וראמוס היה צריך לשחק בקישור האחורי נגד יובנטוס ונגד אתלטיקו מדריד, והוא נעדר גם בין פברואר למרץ), אנצ’לוטי שחק את השחקנים - ריאל ניצחה רק משחק ליגה אחד במרץ. היא איבדה את המקום הראשון עוד לפני הקלאסיקו עם תיקו ביתי נגד ויאריאל והפסד בסאן ממס, נכנעה 2:1 בקאמפ נואו על אף שהייתה טובה יותר והציגה משחק מצוין. כריסטיאנו כבש אחרי בישול של בנזמה בעקב ומהלך התקפי עצום של ריאל, שספגה ממצב נייח של מאתייה ומכדור ארוך לכיוונו של סוארס שבעט בין הרגליים של קסיאס.
    בברנבאו קיוו ש-30 מ-30 יספיקו לאליפות אבל ברצלונה לא הביטה לאחור ובמחזור ה-36 הגיעה ולנסיה הארורה וסחטה 2:2. כעבור ארבעה ימים, שוב בברנבאו, נגמרה העונה עם תיקו 1:1 מאכזב נגד יובנטוס. ברגע האמת משחק ההתקפה לא עבד. היו מספיק מצבים אך הם לא נוצלו. ריאל לא השיגה את השער השני (אני זוכר מצב מצוין של כריסטיאנו שהתמהמה והרים לרחבה משום מה ובייל החמיץ) והסתפקה בשער אחד מפנדל.

    אנצ’לוטי עצמו חזר שוב לעונת 2014/15 ואמר במסיבת העיתונאים: “נכון שבאותה שנה לא הצלחנו, אבל היינו מאוד קרובים. כמעט זכינו בליגה והגענו לחצי גמר ליגת האלופות. בין ינואר לפברואר דברים לא הלכו טוב, היו פציעות חשובות, כמו של מודריץ’. אבל לכל שנה יש את ההיסטוריה שלה, אי אפשר להשוות”.

    במספרים: עונת 2014-15:

    בליגה: מאזן 30-2-6, 92 נקודות, יחס שערים 38:118 (רק בעונה עם מוריניו כבשנו יותר)| ריאל הוליכה בפסגה מהמחזור העשירי עד המחזור ה-25
    בליגת האלופות: שלב בתים מושלם עם יחס שערים 2:16, בשמינית עברנו את שאלקה וברבע הגמר את אתלטיקו מדריד (הו צ’יצ’ריטו!)
    גביע המלך: הדחה נגד אתלטיקו מדריד בסיבוב השני אחרי הפסד 2:0 בקאלדרון ורק 2:2 בברנבאו.
    סופר קאפ אירופי: ריאל ניצחה 0:2 את סביליה מחזיקת הליגה האירופית עם צמד של כריסטיאנו רונאלדו
    סופרקופה ספרדי: הפסד לאתלטיקו בגומלין בקאלדרון (1:0) אחרי 1:1 מאכזב בבית
    שיאני ההופעות: טוני קרוס עם 55 משחקים, כריסטיאנו רונאלדו עם 54 משחקים, מרסלו ואיסקו עם 53 ואיקר קסיאס עם 47.
    הכובשים: כריסטיאנו עם 61(!) – 48 בליגה ועשרה בצ’מפיונס, בנזמה עם 22, בייל וחאמס עם 17, צ’יצ’ריטו עם תשעה.
    ריאל מדריד כבשה 162 שערים ב-59 משחקים בכל המסגרות. 43 ניצחונות, שש תוצאות תיקו, עשרה הפסדים. ניצחון השיא היה 1:9 על גרנאדה בחודש אפריל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום שאחרי הניצחון על אינטר:

    [​IMG]

    כותרות העיתונים הבוקר לאחר הניצחון

    שער המארקה שם במרכזו את הניצחון והנס של אתלטיקו מדריד שהעפילה לשמינית הגמר – ואתם זוכרים את מי היא פוגשת בראשון. למעלה: “כמו מטוסים” – ריאל סיימה במקום הראשון בזכות שני גולאסוס של טוני קרוס ומרקו אסנסיו| בסיקור המשחק נכתב: “ריאל טסה גם באירופה – שערים נפלאים של הצמד ברגל שמאל הבטיחו את המקום הראשון מול אינטר האמיצה שהייתה בעניינים עד להרחקתו של בארלה”. “ריאל כופה את עצמה, בספרד ובאירופה. אינטר יוצאת דופן בקושי הצליחה להפריע לקבוצה הלבנה בכל החזיתות - עם הכדור היה זה קרוס שניהל ובלי הכדור - מיליטאו ביד רמה”. ציוני המשחק: מיליטאו הבוס בהגנה וטוני – עם שלושה כוכבים. יוביץ’ עם שניים, גם קרבחאל ואלאבה. רודריגו ומודריץ’ עם כוכב אחד.

    כותרת אחרת הכריזה: “מי אמר שריאל לא יכולה לזכות בליגת האלופות. היא נראית נהדר הן קבוצתית והן פרסונלית מצד לא מעט שחקנים. " אם הם הגיעו לחצי הגמר בשנה שעברה, הם יכולים לחלום על כל דבר השנה. רק שחיקה פיזית נוראית תפגע בה במידה ניכרת ותוציא אותה מהמירוץ”| כותרת אחרת עסקה ביוביץ’: “סוף סוף הוא מחייך”. הוא אמנם לא כבש, אבל שיחק 77 דקות. סוף סוף הוא עלה לרכבת הנכונה, כאילו המשחק נגד סוסיאדד סימן את ה-‘לפני’ ו-‘אחרי’ לפחות בתקופתו במועדון. היה חסר קצב דיוק באחד על אחד אבל עשה הכל נכון ואף זכה לתשואות מהקהל. סוף סוף יש מחליף לבנזמה. על מיליטאו נכתב כי הוא ‘גורם ליריביו להתייאש’.

    במארקה גם עסקו בטוני קרוס והתייחסו לכך שלראשונה בקריירה כבש שני משחקים ברציפות בצ’מפיונס. מי זוכר את פתיחת העונה המאוחרת שלו. “הוא לקח את זה בקלות, חיכה להחלים בשקט ובסבלנות. עד שהמכונה לא הייתה מוכנה – הגרמני לא חזר”. נכתב שאין שני לו בדומיננטיות במשחק וזה הכושר הטוב בקריירה שלו. אם הוא ישמר את הגולים האלה כמו העונה – לריאל יהיה עוד נשק אחד. כמובן שלא שכחתם את השער שלו נגד שריף".

    מעבר לכך, במארקה, כבר מתרכזים בדרבי: “ריאל מדריד מחפשת את העשירי בזמן המדויק ביותר” - תשעה ניצחונות ברציפות יש לריאל, שישה בליגה ושלושה בצ’מפיונס. “זה בסה"כ חודשיים אבל מרגיש כמעט כמו שנתיים. מריאל שעזבה את מגרשה של אספניול עם הפסד שני ברציפות תוך חמישה ימים - ועד לריאל שמנצחת את אינטר החזקה בלי ללחוץ על דוושת הגז”. עוד הזכירו כי יש עוד המון זמן עד לסיום העונה בליגה אבל ריאל נמצאת במרחק גדול מיריבותיה וגברה על שכנותיה לצמרת. “היריבה הבאה של מדריד בליגה היא אתלטיקו, ועבור רבים היריבה הגדולה של הלבנים מול חוסר העקביות של ברצלונה”. לריאל יש בונוס הפעם - חמישה ימי מנוחה עד לקרב הזה. ואולי גם בנזמה יוכל לשחק…

    בשער ה-AS גם כן עסקו בקבוצה השנייה ממדריד: “מוליכה גם באירופה” והחמיאו לריאל כל משחק אינטיליגנטי וחכם בלי בזבוז אנרגיה ושני שערים נפלאים. “ריאל לא רק מבריקה אלא הופכת לאחראית”. בסיקור המשחק נכתב: “יש ריאל מבריקה – תוצרת בנזמה ו-ויניסיוס, והשנייה היא ריאל האחראית – בזכות שלושת הקשרים שלה באמצע וכן אלאבה ומיליטאו. זה הכניס את ריאל להייפ של הטובים ביותר, להקת הזאבים. שוב היה מופע אינטליגנטי מבריק של מודריץ’ והמשך תהליך השיקום של יוביץ’. אנצ’לוטי התייחס לאינטר כפי שמגיע לה – למרות הדרבי, ריאל פתחה עם ה-11 הטובים ביותר”. הציונים? שלושה כוכבים למיליטאו-קרוס-מודריץ’ כאשר יוביץ’ ו-ויני עם שניים. אחד בלבד למנדי.

    רונסרו נפעם: “בכל אירופה יודעים שגם ריאל מועמדת”. “שערים למוזיאון – דרך הדלת הגדולה. ככה ריאל צריכה להעפיל לשמינית הגמר – מנצחת עם סמכותיות, כשהברנבאו שמח ושני שערים למזכרת. ללא פציעות ועם ניצחון תשיעי ברצף. החדשות הטובות נערמות עבור החבורה של אנצ’לוטי לקראת הדרבי המחשמל ביום ראשון שיגרום למגרש להתפוצץ. ריאל הזו לא מפחדת מאף אחת. תנו להייפ בשני להגיע. אני מקווה שנקבל את פ.ס.ז’ ונסגור איתם חשבון. אמבפה היה קורבן בקיץ הזה”. הוא כותב על אינטר: “היא ידעה מה מצפה לה – הברנבאו עבורה הוא צינוק שמסתיים תמיד באבק ובכאב”. הוא שופע מחמאות לאסנסיו: “ילדים יצפו שוב ושוב בשער הזה” ומחמיא גם למיליטאו – “הוא הבוס. פפה החדש עם עוד רסיטל. הוא סגר את כל הדרכים לקורטואה”.

    המספרים מהניצחון 0:2 על אינטר:
    • נתחיל עם הדברים הלא טובים: המחצית הראשונה הייתה חלשה. אינטר איימה על השער שלנו 13 פעמים - מה שלא קרה במשחק בית בברנבאו בצ’מפיונס מאז חצי גמר הצ’מפיונס ב-2011/12 נגד באיירן מינכן - וזה השיא.

    • ריאל מדריד העפילה 16 פעמים לשלב שמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון. בדומה לבאיירן מינכן והיא שנייה רק לברצלונה שעשתה זאת 18 פעמים. ריאל הצליחה במשימה (מאז המעבר לשיטת שמינית הגמר) ב-2003-04, 2007-08, 2009-10, 2010-11, 2011-12, 2013-14, 2014-15, 2015-2016, 2018-19, 2020-21 וגם העונה.

    • פעם שלישית ברציפות שטיבו קורטואה שומר על שער נקי ותשיעית בסה"כ. בליגת האלופות הוא עשה זאת לראשונה העונה במשחק בית. בכלל, טיבו ספג רק שלושה שערים בשלב הבתים. לבאיירן מינכן ולליל שישלימו הערב את המשחק האחרון - גם כן שלוש ספיגות. צ’לסי, גם לה משחק חסר - ספגה שער בודד.

    • ציון דרך גדול לקרלו אנצ’לוטי שרשם את ניצחונו המאה בליגת האלופות מתוך 178 משחקים. הכי הרבה ניצחונות השיג במילאן כמובן - 42. בריאל מדריד יש לו 24 ניצחונות (ב-31 משחקים!), יש לו עשרה עם צ’לסי, שבעה עם באיירן מינכן, שבעהה עם פ.ס.ז’, חמישה עם נאפולי, ארבעה עם פארמה ושניים עם יובנטוס.

    • מי שפתח את הערב בסטייל אתמול היה טוני קרוס שכבש לראשונה בקריירה בשני משחקים ברציפות בליגת האלופות. מאז עונת הטרבל במדי באיירן (12/13) הוא לא כבש יותר משער בודד במפעל. הוא הגיע ל-25 שערים בלבן וכמחציתם (12) היו מחוץ לרחבה.

    • כאמור, לוקה מודריץ’ רשם את משחקו המאה בליגת האלופות והוא השחקן ה-43 שעושה זאת. 92 משחקים במדי ריאל. להלן כל השחקנים שהיו בריאל ועברו את מאה ההופעות במפעל – כריסטיאנו רונאלדו (101 מתוך ה-181 שלו), איקר קסיאס (150 מתוך ה-177), ראול (130 מתוך ה-142 שלו), קארים בנזמה (116 מתוך ה-135), סרחיו ראמוס (129), קלארנס סיידורף (25 מתוך ה-125 שלו), רוברטו קרלוס (107 מתוך ה-120), טוני קרוס (78 מתוך ה-120), צ’אבי אלונסו (47 מתוך ה-119), אריאן רובן (11 מתוך ה-110 שלו), פפה (71 מתוך ה-109 שלו), דיוויד בקהאם (26 מתוך ה-107 שלו), לואיס פיגו (58 מתוך ה-103 שלו) ומרסלו (101).

    • זה היה ניצחון שמיני ברציפות של ריאל מדריד על יריבה מארץ המגף. והרי המאזן: 43 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-26 הפסדים, יחס שערים 94:129 לטובת ריאל כמובן. המאזן נגד אינטר השתפר ל-7:10.


    אסנסיו ‘יורה’ כמו פעם| אתם זוכרים שכבוד הנשיא שלנו מחא כאפיים בטירוף בסופרקופה ב-2017/18 אחרי שאסנסיו סיפק גולאסו עצום בקאמפ נואו וקבע 1:3 לפני הסיום? אתמול לאחר המשחק פלורנטינו אמר לאסנסיו: “אז מה, אתה מסוגל להבקיע רק גולאסויים?” (אל צ’ירינגיטו). השער הזה היה התשיעי של אסנסיו בליגת האלופות במדי ריאל (ב-43 משחקים) - כמו האגדה זינדין זידאן. באותו הרגע ממש קיבלנו פלאשבק ל-2017. הילד בא, כיוון, בלי להסס - ומצא את החיבורים. השער הזה הוציא ממנו צרחה אולי בפעם השנייה העונה (הראשונה: הגול של ויניסיוס נגד סביליה). הרי הבעיטה הנקייה שלו כמו בפלייסטיישן זו המעלה הכי גדולה שלו. העונה אסנסיו רשם חמישה שערים ובישול ב-714 דקות. אשתקד היו לו שבעה שערים ושני בישולים ב-2,614 דקות. “זה בדיוק מה שמבקשים ממנו”, נכתב במארקה. הוא צריך לקחת סיכונים. הוא עשה הכל מהר, בלי להסתכל על החברים שלו, בלי לחשוב יותר מדי. כמובן שהמבחן שלו רק מתחיל עכשיו. בספרד כבר כתבו טורי דיעה רבים: “איך אפשר לפקפק בו” ושהאוהדים מאמינים בו. השחקן עצמו סיכם ברשתות החברתיות: “המשימה הושלמה - המקום הראשון שלנו”.

    ערב מרגש למודריץ’| בתזמון מדויק, במשחקו המאה בליגת האלופות (92 במדי ריאל) - הקרואטי הציג יכולת נהדרת, נבחר ל-MVP של המשחק וחגג ניצחון 0:2 על אינטר. במדי ריאל יש לו 62 ניצחונות ועוד שבעה שערים. אשתקד רשם את שיא ההופעות שלו לעונה בצ’מפיונס - 12 משחקים (כלומר שיחק בכולם), בדומה לעונת 2015/16. מרקו רואיס נפעם מהיכולת שלו וכתב בטור דיעה ב-AS: “מודריץ’, איך נתגעגע אליך כשאתה לא תהיה כבר” - כולם צריכים להסתכל וללמוד ממנו. בגיל 36, אין שחקן מדריד יותר דינמי על המגרש מאשר מודריץ’".

    לאחר המשחק הוא אמר: רצינו לסיים ראשונים כדי להימנע מקבוצות חזקות יותר. זה הכי טוב. אני לא חושב שצריך להסתכל על הגיל שלי אלא על הביצועים, מה עושים על המגרש. זה הופך פחות ופחות מורגש כי הקריירה מתארכת. אני מרגיש מאוד טוב ואני מרגיש שאני אני פחות מגיל 30". חיכו בחצי המגרש שלהם: “זו הייתה התוכנית (לשחק על מתפרצות), המאמן אמר שאנחנו לא צריכים ללחוץ, לתת להם את הכדור בחצי שלהם ובחצי שלנו ללחוץ יותר. כשהיה לנו את הכדור עשינו עבודה טובה, יצרנו הזדמנויות וטוני כבש שער נהדר. אולי היינו רוצים להחזיק בכדור יותר אבל זו הייתה התוכנית של המאמן”. האדום והכעס: “בארלה הגיב בצורה קצת מכוערת עם מיליטאו, הוא התנגש בקיר וקצת כעס. לא הייתה כוונה של מיליטאו לפגוע בו, אבל במשחקים לפעמים זה מתחמם והכל נשכח וכולם”. על הקהל: “הברנבאו היה נפלא. האוהדים עזרו לנו מאוד מההתחלה וזה היה פנטסטי”.


    קרלו אנצ’לוטי שסופר ניצחון תשיעי בכל המסגרות ו-17 ב-21 משחקים העונה, מאושר לאחר ה-0:2 על אינטר ונשאל כמובן על הסיכויים של ריאל לזכות בליגת האלופות: “יש לנו את האיכות כדי לזכות באליפות ספרד ולהילחם על ליגת האלופות. יש יותר קבוצות אינטנסיביות, חלק יותר איכותיות. אנחנו לא קבוצה אינטנסיבית בהיבט ההגנתי, אנחנו לא יכולים להגן ממש טוב במגרש פתוח, אבל יש לנו הרבה איכות, הרבה ניסיון והרבה מחויבות. זה לא תמיד נראה אסתטי, לעתים אנחנו לא לוחצים גבוה מדי אבל זה בסדר, נוח לנו ואנחנו מצליחים. הקבוצה מסתדרת היטב, אנחנו ברמה גבוהה עכשיו ויש לנו מחויבות הגנתית גדולה יותר מאשר בהתחלה”. כשנשאל האם הוא רוצה שברצלונה תעפיל מחר לשלב הבא, אמר: “לא אכפת לי, אראה את המשחק ואז את ההגרלה”.
    הוא עבר לפרט לגבי השחקנים: “רודריגו ואסנסיו? הם מצליחים מאוד, אסנסיו כבש שער נהדר”. על לוקה מודריץ’ והגיל שלו: “כמובן שבגילו עליו לנוח, עכשיו יש לו חמישה ימים עד למשחק הבא. אני חושב שהוא נח היטב בבית, שיש לו שם חיים שקטים והיו לו שלושה ימים עד למשחק היום. הם שחקנים מיוחדים אבל כמובן שיש לנו את קמאבינגה ופדה שמתפקדים נהדר כשהם משחקים”. הוא נשאל כמובן על יוביץ’ והאם קארים יהיה כשיר לדרבי: “לוקה עשה משחק טוב, הוא עזר לקבוצה בהתקפה, שלט בכדור. יש לנו כמה ימים לראות מה מצבו של בנזמה, אני מניח שהוא ישחק”.

    ********************
    נושאים לדיון - מוזמנים:
    - קפיצת מדרגה של אדר מיליטאו? מתחיל להזכיר את פפה? אין ספק שגם המזל משחק תפקיד בכך שהקבוצה לאחרונה סופגת פחות.
    - מה דעתכם על היכולת של יוביץ' בצמד המשחקים האחרונים - יש מקום לאופטימיות? יש מחליף לבנזמה סוף סוף?
    - השאלה הנצחית בצד ימין: מרקו אסנסיו שלעתים משגר איזו פצצה כמו אתמול במוד 2017 - או רודריגו המהיר והפעלתן?
    - הבחירות של אנצ'לוטי: הוא צודק שהוא הולך עם 'הדינמיקה' והתוצאות ושוחק את ה-11?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות מהיום: השיפור בהגנה והבעיטות מרחוק

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1639069816556.Xxx

    חסוס גאייגו כתב טור ב-AS על השינוי שעברה הקבוצה בהגנה: "קו הגנה נמוך – ושער נקי". הוא טוען שההפסד 2:1 לאספניול היה נקודת מפנה. מאז ריאל עם 11 ניצחונות ותיקו – תוצאות מרהיבות לחלוטין. אנצ'לוטי גילה שריאל מיטיבה להגן בצורה כזו. עם שלושה שחקנים נהדרים באמצע אך שלא בולטים בפן הפיזי – ריאל לא יכולה ללחוץ ולהגן גבוה. המשחק נגד אינטר הציג את הגישה הזו ובגדול. ריאל חיכתה בחצי שלה. השחקנים אכן מחויבים, גם הקיצוניים רודריגו ו-ויניסיוס עשו הרבה הגנה. אם נוסיף לזה את היכולת הבטוחה של קורטואה ואיכות הבלמים – ריאל נראית בטוחה. בשלב הבתים אשתקד, למשל, ריאל ספגה חמישה שערים רק משחטאר.

    "ריאל מדריד פותחת את הדרך", זו כותרת נוספת ב-AS. ריאל מצאה פיתרון נוסף לפרוץ הגנות - עם בעיטות אדירות מחוץ לרחבה. כל חמשת שעריה האחרונים בצ'מפיונס היו מחוץ לרחבה. טוני קרוס עשה זאת פעמיים - הבעיטה נגד שריף לחיבורים ברגל ימין והבעיטה השטוחה ברגל שמאל נגד אינטר; אסנסיו מצא את החיבור של הנראזורי. בנזמה כבש נגד שריף ואלאבה הבקיע בכדור חופשי.

    ואם כבר בשלב הבתים עסקינן, ריאל סיימה כקבוצת ההגנה הטובה ביותר במפעל השנה עם שלוש ספיגת בלבד - בדומה לבאיירן מינכן. צ'לסי שסיימה ב-3:3 – סיימה עם ארבע ספיגות. זו כמות הספיגות הכי נמוכה שלנו מאז 2015-16, כאשר בעונות 2010-11 ו-2011-12 עם מוריניו ו-2014-15 עם אנצ'לוטי ספגנו רק שניים.

    * תומאס גונזאלס מה-ABC מדווח שריאל מתכננת להציע לקרוס חוזה לעונה נוספת קרי עד 2024 והגרמני נלהב מהרעיון לדחות את פרישתו בשנה לגיל 34.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    מכול הכתבות שאתה מעלה פה,איך לא הזכרת את רודיגר.?
    נראה שהוא בדרך אלינו בעונה הבאה בחינם,הוא רוצה לעבור,ופרז מוכן לשלם לו את מה שהוא דורש.

    יש סיכוי לקיץ מטורף עם אמבפה,רודיגר ופוגבה. בחינם !
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני נוטה פחות לפרסם על העברות אם שמת לב. אם כבר נגעת ברודיגר, הוא בלם מעולה וזה משמעותי שהוא מגיע בחינם, בתקווה שהוא לא ישתולל עם השכר שהוא דורש. מצד שני קשה לדעת מה אנצ'לוטי מתכנן. שמת לב לשיפור המעולה ביכולת של מיליטאו? אלאבה לא בלם, למרות שהוא מהיר, 'מסתגל' וטוב עם הכדור, אבל אנצ'לוטי מאוד נחוש לגבי זה. החשש שלי לגבי הגרמני זה שהוא רגיל למערך של שלושה בלמים ואצלנו זה לא יקרה. אמבפה? סופרים את הדקות. פוגבה? גועל נפש, אני מקווה שהוא לא יחתום ולגביו 'הדיווחים' נחלשו. נניח שמודריץ' אכן יעזוב בתום העונה וזה יהיה כואב כי הזמן לא עוצר - טוני קרוס בכושר טוב, קאסמירו שחקן שלא מחליפים, ויש את פדה וקמאבינגה. פוגבה משחק כדורגל חודש בעונה, נבחרת צרפת היא לא מדד מספיק טוב.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאלה שלא אוהבים הרבה מלל - שלוש דקות מבית היוצר של דור רומנו לקראת הדרבי של מדריד – אמנם הקלאסיקו תמיד יישאר המשחק הגדול ביותר אך מחר זה קרב אליפות אמיתי. רגע השיא ורגע השפל של אנצ’לוטי היה בדיוק נגד אתלטיקו. הוא חייב לשבור את החומה של אתלטיקו לראשונה במסגרת הליגה כשהמומנטום שלנו מצוין – העונה חזר לי החשק לראות כדורגל, ולעשות צעד גדול אל עבר האליפות גם אם אנחנו רק בחודש דצמבר. שחקן המפתח, הבעיה המסתמנת להמשך העונה , השאלה שתמיד עונה וגם הזמנה למפגש צפייה מרגש.

     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין דבר כזה חינם, בסך הכל במקום לשלם למועדון אחר אנחנו נגדיל לו את השכר ונביא לו מענק חתימה שמן. בכל מקרה, מלבד אמבפה השניים האחרים לא ברמה הנדרשת מריאל מדריד. מילא רודיגר שהצליח להראות משהו נורמלי רק ב-3 בלמים, אבל פוגבה בקושי הצליח להראות משהו באף שיטה. שחקן אינסטגרם.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמבפה שחקן של 200 מיליון יורו בחלון ההעברות נורמלי וזה היה הסכום שהציעו עליו בקיץ האחרון, רק מזכיר לך. הוא יקבל שכר כפי שהיה לגארת' בייל (תודה לאל שהוא עוזב) ולאדן הזאר (אולי עוד נצליח, אלוהים, להשאיל אותו לאיזו ניוקאסל שתשלם מחצית מהשכר שלו לדוגמא) - בסביבות ה-20 מיליון יורו. עם איסקו ומרסלו שיש להם שכר בקבוצת האיכות השנייה פחות או יותר - עוזבים ומתפנה כסף. לא יודע, נראה שאתה לא מרוצה משום מה. ואם הוא יקבל גם 50 מיליון יורו מענק חתימה, אתה מבין את המתמטיקה? גם ראמוס קיבל מענק חתימה בפ.ס.ז'. לא אכפת לי אם רודיגר לא יגיע לבסוף. לגבי פוגבה אנחנו חולקים א אותה הדעה, ואמוס.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מרוצה ממה? לא קרה כלום. כשיקרה אז נדבר על זה.
    מה שכן, אם פוגבה יגיע, או רודיגר בשכר מוגזם (וזה יהיה מוגזם, כי אחרת הוא יישאר בצ'לסי), אז אני לא אהיה מרוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/21
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אני לא פאן בוי של פוגבה,יגיע או שלא לא כזה מעניין אותי,רק צינתי עובדה שהוא מועמד.
    לגבי רודיגר,זה אחד הבלמים הטובים בעולם. במידה ויגיע ועוד בהעברה חופשית (ומצידי שפרז ישלם לו כמה שבא לו),זאת אחת ההחתמות הכי טובות שאפשר לעשות להגנה שלנו.
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    פוגבה ביובנטוס וצרפת לא הראה משהו?

    אמבפה זה לא שאלה. מדובר בשחקן הכי קרוב למסי/רונאלדו שיש היום, וללכת עליו זה באנקר לעשור הקרוב.
    פוגבה שווה רק אם הוא משקיע, ולא יודע איזו ערובה הוא יכול לתת שזה יקרה והוא יהיה עדיף על קמבינגה/איסקו/אסנסיו(/סבאיוס/דיאז).
    רודיגר שחקן מצוין לדעתי, אבל אלאבה ומיליטאו כבר כאן, אז לא ברור כמה זה משתלם כבלם מחליף.

    'בחינם' זה נחמד, אבל השאלה היא עלות כוללת. כרטיס, עמלות, בונוסים, שכר.
    שחקן חינמי במשכורת של 12מ לעומת שחקן שיעלה 20מ אבל יקבל 6מ זה בערך אותה עלות אחרי 4 שנים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הצגת את כל הקשרים שיש לנו בסגל. סבאיוס שחקן שמנסים להיפטר ממנו כבר המון זמן, כנ"ל איסקו שהקיץ זה יקרה כי הוא מסיים חוזה. הוא כמעט ולא שיחק גם השנה אצל אנצ'לוטי שאמר שיינסה 'להחזיר את הגרסה הטובה ביותר שלו'. פוגבה ביובנטוס היה מוקף בשחקני על ולא נדרש ממנו אחריות. הוא שחקן בעייתי בחדר ההלבשה, מתעסק באינסטגרם, לא הביא ערך מוסף מעולם למנצ'סטר יונייטד. בנבחרת הוא מדהים אבל זה לא מספיק, יש טורניר גדול פעם בשנתיים. אותו לחלוטין לא הייתי מביא מה גם שפדה וקמאבינגה שאגרסיביים כמוהו הם עתיד המועדון. לפדה יש חוזה עד 2027.

    רודיגר לא 'מגרה' מספיק. מיליטאו נראה מצוין, משתפר לאט לאט, אתלט, אין טעם לתקוע לו מקל בגלגלים ולעצור את המומנטום שלו. אלאבה למשל לא בלם אבל זה לא נראה שאנצ'לוטי הולך לעזוב אלא אם כן תהיה קטסטרופה, וזו החלטה של המאמן. בפוטנצייה הוא יכול להיות מגן שמאלי אבל יש את מנדי ומיגל גוטיירס הצעיר הוא המחליף. נאצ'ו הוא הבלם השלישי וצריך להביא עוד שחקן אחד בכיוון של חסוס ואייחו שהוא כישלון חרוץ אבל פרופיל השחקן די מתאים. אולי גם ילד מהנוער ויש כמה שמוגדרים כתותחים אצל ראול בקסטיליה. בגדול מסכים איתך לגביו.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בנבחרת צרפת כן, אם כדורגל נבחרות היה מעיד על משהו אז איסקו היה השחקן הכי טוב באירופה לפני כמה שנים. ביובנטוס הוא הראה פוטנציאל: "קשר עם מבנה גוף ויירה וראיית משחק כמו של ריקלמה", משום מה כולם הניחו שבגלל המראה החיצוני הוא גם יהיה טוב כמו ויירה בתור קשר מרכזי. בסוף זה ריקלמה עם קצת יותר אינסטגראם ופחות קסם. לא סתם אין אף קבוצה מוצלחת בכדורגל האירופי שמשחקת עם שחקנים כאלו באופן קבוע.

    אם מועדון הולך לשים עליו את הסכומים שהוא דורש, אחרי התקופה ביונייטד, אז המועדון הזה ראוי לכישלון שהשחקן הרך והלא-יציב הזה הולך להביא לו.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שיש כאן בכלל שאלה. זה לא רק שפוגבה לא טוב, ממש לא טוב (ההייפ סביבו אחרי חודש טוב בפרמיירליג נעלם שוב) - המצב של ריאל מדריד באמצע הוא מצוין, זה לא שמדברים על עמדת הקשר הימני למשל או עוד בלם. מודריץ' נראה מדהים בחודש האחרון וזה לא מופרך שייקבל חוזה לעונה נוספת; טוני קרוס פחות מבוגר, ישנו קאסמירו ופדה וקמאבינגה האתלטיים והפיזיים הם העתיד של המועדון. פוגבה היה מת להיות חצי ויירה גם אם יש לו בעיטה נפלאה והוא יודע לכדרר. לגבי היכולת שלו בצרפת, אני רואה אותו מוקף בשחקנים טובים מלבד קאנטה. בריאל מדריד אין פרימדונות חוץ מהזאר ובייל ואין צורך...
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    חחח לא מגרה ? אתה אמיתי ?
    זה אחד הבלמים הכי טובים באירופה. תבדוק מחדש את הסף גירוי שלך..
    אתה מסתנוור מהחודשים האחרונים של הקבוצה,אל תשכח שעדיין לא התמודדה מול יריבה אחת מהטופ,מבטיח שלך שמצבת הבלמים הזאת לא תספיק.
    אחד כמו רודיגר לצד מיליטאו ואלאבה מגן שמאלי,ופתאום יש לך חוליית הגנה מטורפת,ובעיקר סופר פיזית שיכולה להתמודד מול כל קבוצה באירופה.
    להגיד שצריך לכוון לביינוניים כמו ואייחו או להסתפק בנאצ'ו,רק מראה שלא למדת כלום,וכשיגיעו התוצאות הראות שוב תשלוף כתבות זועקות מהמארקה למה אין חיזוק להגנה.

    לגבי פוגבה,שוב אני לא מת עליו בכלל ולא מחפש להיות הסנגור שלו אבל מי כן הצליח ביונייטד בשנים האחרונות ?!
    וכן הוא ילד זין ועדיין,אני גם לא מסתנוור מהיכול של מודריץ את קרוס,שעכשיו הם בפיק ולא יודע כמה זמן יוכלו להחזיק בו עד לסיום העונה,שלא לדבר על הגיל. צריך לחשוב כבר על חילופי דורות במשבצת הזאת.
    אם פוגבה מגיע ללא דמי העברה,זאת לא עיסקה רעה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.