2026 NBA playoffs

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י yakov_y, ‏2/7/22.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,687
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
    מונה על ידי דאלאס ל-GM החדש
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    וטובאייס האריס נותן יתרון עם שלשה, חמש דקות לסוף.

    מיטשל נותן את אחד ממשחקי הפליאוף הכי טובים שלו בהתקפה אבל מס׳ 2 שלו בלי סל בחצי השני מסמרטט עם 12 נק׳.

    כמה קל שהמס׳ 2 שלך קולע תמיד 21 נק׳.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    והינה רובינסון המשוקץ שלא נותן כלום איך לא הבאנו את לוק קנארד, שלשת קלאץ צד אחד וסוחט תוקף מיד מסטרוס בצד השני.
    עוד יום במשרד.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    28,290
    לייקים שהתקבלו:
    6,682
    הארדן התעורר...2-1 בסדרה לדטרויט. קשה לי ללכת עם הקאבס, מרגיש שהם פחות טובים, אבל לפחות הערב אלה היו מיצ'ל, סטרוס ובמאני טיים הארדן שהזיעו קשות בשביל הניצחון.

    @k_700
    רובינסון כמו האריס מאד חשוב לדטרויט. גם היום דפק כמה שלשות חשובות.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    קייד הרס להם בסוף עם שלושה איבודים ב40 שניות והחטאה זה יותר מדי.
    לא סוף העולם. קליבלנד לא מנצחים בדטרויט. הצוות המסייע(כולל פול ריד) הגיע לגמרי למשחק הזה.
     
  6. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    לצערי אני צופה שהלייקרס יחזרו ויעשו 4-3.
    האם לדעתך זה יכול לקרות ?

    בקשר לפלופציץ יהיה קשה לשמעאק הזה במערב בשנים הקרובות.
    ספרס הבני אלף אלפי שרמוטות האלו קבוצה 10/10 וגם אצלנו ישאר בסיס חזק למרות התאמות שיהיו בגלל תקרת שכר.
    גם יש לפלופציץ את מיני,ודנבר ואפילו פורטלנד יכולים להתחזק ולקפוץ מעלה.
    מה יהיה עם השמנדוזה הסלובנית שנעדרת בלי סוף ממשחקים?
    אני מתעב את השחקן המסריח הזה ושמח שמצבו לא פשוט.

    פלופציץ נגד קאסול והמזדיין השני הצעיר זה לא כוחות בכלל.
    גם אני מפחד מהבני זונות וזה מבלי לדבר על הדחליל הצרפתי שזו בכלל בעיה חמורה ביותר.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    ליגה מטומטמת שמעודדות טנקינג מלא ולא חלקי והבעיה היחידה שלא עשינו את זה. בחירה 9.

    יוטה וממפיס עשו עבודה טובה.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    איך יש לך בכלל פרצוף לדבר אחרי מה שקיבלת בעונה שעברה?

    שמח מאוד שיוטה נהנית ככה. מגיע להם, עושים עבודה יפה ויש שם כמות כשרון גדולה מאוד.

    צחוקים שהקליפרס לוקחים את הבחירה של הפייסרס אחרי אחת מעונות הטנקינג הכי אגרסיביות אבר שראינו מקבוצת כדורסל בליגה הזאת.
    קטע.


    נ.ב.
    אפשר להיות בטוחים מעכשיו ששיקגו בבחירה 4 תבחר את השחקן הכי גרוע בלוטרי?
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    העבירו לי את השחקן טופ שלוש בליגה תמורת נזיד עדשים בטרייד שאני בספק בחוקיות שלו אז להתלונן אני יכול לחמישים שנה הקרובות.
    מה יש לשמוח שטנקינג מצליח? שיטה עקומה, חבל שאצלנו לא הבינו את זה.

    ועכשיו ת'כלס, יש בבחירת התשיעית רכז\ס.גארד מעניין? הבנתי שיש 3 שמות שאמורים להיות פנויים פחות או יותר באזור הזה.
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    מעניין לעניין, מי שרוצה את הבחירה הראשונה שפשוט יעשה טרייד על AD.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    הרכז שלך צריך להיות קופר, המשחק צריך לעבור דרכו.

    כל הpg עם ההייפ יבחרו ב-6 בחירות הראשונות(ספויילר, לא צריך למשכן כלייה בשביל אף אחד מהם).
    אני מאמין שאתם צריכים קומבו אם כבר.
    נניח מיקל בראון או פילון. מן מישהו עם הגנה טובה שיכול גם לשים כדור טבעת.

    אופציה ב׳ זה ללכת על אחד מהשחקנים הכי מוכנים בדראפט הזה שבטוח יהיה זמין אבל הוא לא גארד- יקסל לנדבורג ממישיגן(כן מכיר את הבדיחות שהוא בגיל של דורן).
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אין שום סיבה שהוויזרדס יסכימו לטרייד כזה.
    אתה חושב שאכפת להם לשלם את החוזה של איידי עכשיו ושהוא ישב שנה שלמה בפיג׳מה?
    גם הדראפט הבא עמוק מאוד.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,687
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
    אמרתי שהניקס פיבוריטים אבל גם חשבתי שפילי יתנו איזשהוא פייט. הניקס פשוט מפרקים להם את התחת, לילה אחרי לילה. כמו בוגרים נגד ילדים
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    לא היה להם שום כלים לדגדג את הניקס.
    איזה בושות בוסטון עשו, קודם כל לבראקט שלי שהעזתי לחשוב שהם יכולים לעבור סיבוב לפני שהניקס יבעטו אותם.

    שום דשא ירוק לא יצמח ליד פליאוף p ואמביד. זה החוק הראשון בספר.
    שמח בשביל טאונס שמשפיל את הנמסיס.
    בבראקט שלי טאונס יעשה גמר.

    אמביד האפס הזה על הספסל הולך צועק על מקסי בזמן שקייל לאורי הולך ומעודד את ויג׳י אדג׳קומב. איזה תמונה.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    28,290
    לייקים שהתקבלו:
    6,682
    @k_700
    יש בכלל סיכוי שפילי תעביר את אמביד באיזה טרייד? הקבוצה הזאת פשוט צריכה להבנות מחדש.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. LFC-Gerrard1